duminică, 8 iulie 2018

Gackt blog – 29 mai 2017


Post G Enzyme, ziua 2

Am fost trezit astăzi de către staff de dimineață.
Se pare că am dormit puțin mai mult.
După ce am făcut antrenamentul, mi-am schimbat repede hainele.

Ieri, am reînceput postul cu G Enzyme.
Poate din cauză am revenit în Japonia și am fost acaparat de muncă,
Dar porțiuni din pielea mea au început să devină dure
Și în acest punct, am decis să-mi resetez corpul.

Din moment ce sunt obișnuit oricum la a posti,
Nu este vreo dificultate mentală sau durere deloc.

Poate din cauză că nu mi-am folosit organele interne mai deloc,
Condiția pielei mele și-a revenit brusc la normal.
E un sentiment bun.


Și dansatorii au venit pentru a vizita studio-ul la o oră matinală.
Astăzi, eram programați să lucrăm pe coregrafia dansului, dar
Munca pentru înregistrarea la studio
Încă nu este terminată deloc.
Și ei au ajuns să aștepte până ce îmi termin munca.




Nu pot încă anunța, dar
Am fost rugat să iau parte într-o anumită campanie de tribut
Și pentru că îmi plăcea oricum acel artist, am fost repede de acord.
Totuși,
Înregistrând într-o perioadă în care nu am timp deloc
Este mult mai greu decât mă așteptam.

Cu toate acestea,
Dacă calitatea muncii era slabă, ar fi fost nepoliticos către cealaltă parte oricum,
Și desigur, nu m-aș gândi niciodată să fac așa ceva.
Dacă nu ofer cea mai bună lucrare posibilă, nu voi fi satisfăcut cu mine însumi.






În cele din urmă,
Era 1 dimineața când înregistrarea s-a terminat.
Cred că și dansatorii erau probabil sătui de așteptare.
Atunci,
Din acel punct, am început repetițiile pentru dans.

Aș putea da idea că sunt nebun, dar
În acest punct, din moment ce programul meu continuă cu asemenea ore nerezonabile
În ultimii 20 de ani, nu mai este nimic despre care să fii surprins.

Doar a devenit ceva mai bine recent pentru că am putut să o iau încet peste hotare.
În trecut, astfel de zile se repeteau fără odihnă.




În cele din urmă,
Până am terminat complet cu repetițiile de dans, era în jur de 5 dimineața.
Chiar sunt obosit.
Asta va continua cam pentru o săptămână de acum încolo, dar
Poate pentru că țin postul cu G Enzyme
Pot face un progres mai rapid cu munca prin a folosi timpul de cină pentru a lucra.

De acum încolo,
Când repetițiile încep, cu siguranță voi începe postul cu G Enzyme.

Ei bine,
Presupun că mă voi odihni...

Voi dormi pentru câteva ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!