vineri, 6 iulie 2018

Gackt blog – 26 mai 2017


Craniu Alien

Am început înregistrarea de dimineață astăzi.
După ce am terminat cu antrenamentul, am început să mă pregătesc.


Membrii care se alăturau înregistrării
Deja au intrat în studio.

Au început să înregistreze diverse părți necesare.



Astăzi a fost o zi lungă.
Înregistrarea a progresat bine, dar
Verificarea pentru noul program de poker s-a făcut în același timp.
Încă nu pot divulga toată informația pe care o am, dar
A fost o livrare destul de amuzantă.


Oricum, este amuzant.
În ciuda faptului că nu este încă versiunea finală,
A devenit un program destul de amuzant.
Aș vrea ca toată lumea să aștepte acest program.


Când am văzut că toată lumea privea programul cu o concentrație intensă,
Și începeau să râdă,
Pot simți că am creat un nou program de poker.
Mă face să vreau să le înregistrez repede și pe celelalte.


După ce verificarea programului și înregistrarea s-au terminat,
Invitați minunați au apărut în studio.
Sunt prieteni care mi-au fost prezentați de către un alt prieten.
Se pare că acești tipi și-au transformat hobby-ul în afacere.
Ceea cu ce aceste persoane se ocupă
Sunt replici de mărime naturală din Aliens sau Predators.



Faimosul designer din Aliens and Predators,
”Giger”, a murit și după asta, toate drepturile
Sunt deținute de către fundația HR Giger, dar
Am auzit că au cumpărat aceste drepturi de la fundație
Și au început să facă și să vândă capuri de Alien și Predator.
Au auzit că iubesc în special Predator și Alien,
Și că îmi plac designurile lui Giger
Așa că mi-au adus un prototip Alien aici.


Asta chiar este o ocazie fericită.
Designurile lui Giger au avut o influență uriașă asupra vieții mele.
Chiar și seturile mele de scenă au nuanțe și idei de-ale lui Giger incluse în ele.


În timp ce priveam la craniul Alien din fața mea
Și continuam să zâmbesc, dansatorii mă priveau amuzați.
Presupun că ei probabil chiar nu înțeleg valoarea acestui lucru.
Se pare că în curând vor aduce și craniul Predator.
Nu mai am răbdare.


Astăzi, de asemenea sărbătorim ziua unui prieten la cină.
Festivalul tequila va începe de aici încolo.
Nu știu când se va termina, dar
Sper doar să pot ajunge acasă în siguranță.


Ei bine atunci,
Mă întorc la festivalul meu de tequila.
Să aveți o noapte minunată cu toți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!