duminică, 8 iulie 2018

Gackt blog – 28 mai 2017


Noaptea lungă continuă

Mi-am terminat antrenamentul, și mi-am făcut pregătirile de dimineață.
Mărimea corpului meu a scăzut considerabil.
Recent, am făcut tot felul de ajustări
Pentru a-mi putea schimba liber mărimea corpului meu.

În acești câțiva ani,
Am dobândit abilitatea de a forma diverse tipuri de corp.
După ce m-am îmbrăcat cu hainele, am început să înregistrez.



Înregistrările încă continuă.
Câteva înregistrări diferite au loc în același timp, dar
Nu fac un progres așa de mare pe cât speram eu.
Ei bine, pot doar să merg înainte...

Atât de mult cât îmi permite timpul, voi continua să cânt și astăzi.








Am continuat să înregistrăm până ce era trecut de 8 seara, dar
În cele din urmă, încă nu am reușit să terminăm lucrurile astăzi.

În această seară,
Mă îndrept către un restaurant din Akasaka
Pentru a sărbători ziua de naștere a unui senpai care întotdeauna a avut grijă de mine.
M-am bucurat de peste 3 ore de cină
Cu prietenii și cu acest senpai fericit în conversații emoționante.



Înainte de asta, puteam doar să trecem unul pe lângă celălalt
Pentru că programele noastre nu se potriveau, dar
În cele din urmă, de data asta,
Am putut să mă întâlnesc cu magicianul Cyril,
Și, coincidență, am aflat că avem și aceeași vârstă, și am simțit
Că suntem și mai apropiați ca înainte.

Cercul meu de prieteni a crescut cu încă o persoană minunată.
Dacă aș fi avut mai mult timp, am fi putut avea o conversație mai profundă
Dar după asta, încă aveam muncă de făcut.
Trebuie să mă întorc acasă și să îmi termin munca...
Abia aștept să îl întâlnesc iar.

Ei bine atunci...
Noaptea lungă continuă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!