miercuri, 4 iulie 2018

Gackt blog – 24 mai 2017


Kirisho și prieteni minunați

Am tot lucrat de dimineață, dar din cauza oboselei de fus orar
Creierul meu nu s-a concentrat.
Sufeream de oboseală de fus orar și în Vegas
Dar acum, mai mult, chiar când am venit înapoi în Tokyo, sunt iar obosit...

Sincer,
Simt ură din acest sentiment de a nu-mi funcționa creierul...


Înainte de a mă îndrepta spre o sesiune, mi-am reorganizat informațiile care s-au acumulat, dar
Se pare că va dura ceva mai mult timp decât mă așteptam.
Folosind 4 ecrane, mi-am aranjat lucrurile puțin câte puțin dar
Încă nu îi văd capătul.
Mă întreb cum alte persoane își organizează lucrurile...


Am mers la studioul foto și am început să mă pregătesc.
Era staff în jur care era enervat de cum fac eu lucrurile în propriul meu tempo, dar
Eu lucrez în propriul meu ritm.
Pot de asemenea prevedea că asta cu siguranță se va termina atunci când se presupune că se va sfârși.





Poate că din cauză că părul meu a crescut puțin,
Dar sesiunea foto a înaintat cu o ușoară diferită atmosferă decât acum ceva scurt timp.
Îmi las părul să crească pentru o perioadă.
Chiar cred că părul scurt este mai bine, dar presupun că asta este o bună oportunitate oricum.



S-a terminat exact la timpul prevăzut
Și m-am îndreptat către locația cinei unde Kirisho și ceilalți houhai așteptau.
Astăzi, am decis să luăm cina la restaurantul chinezesc care îmi place.

Un senpai cu o grămadă de houhai zâmbitori.
Este un lucru binecuvântat să poți fi înconjurat de juniori astfel și să mâncați împreună.



Am vorbit despre o varietate de lucruri
Și în cele din urmă, încă eram în restaurant după ce toți ceilalți clienți au plecat.
Suntem o grămadă de idioți care au petrecut aici într-o manieră gălăgioasă până era timpul de închidere.
În timp ce vorbeam astfel juniorilor,
Și ei ascultau ceea ce acest senpai le spunea,
Au fost multe puncte de învățat pentru ei.
Fără dubiu, a fost un timp prețios.



Era de asemenea și ziua de naștere a dansatorului TAC
Și am avut o celebrare modestă împreună.
Pentru că nici unul dintre noi nu mânâncă dulce,
Acest tort singuratic care a fost lăsat în urmă arăta jalnic, dar
TAC, care se va întoarce la un bar la noapte pentru a lucra,
Nu avea nici o idee că tortul urma să ajungă pe fața lui.

Dansatorul Madoka a spus asta pe când plecam.

”Lăsați pe mine! Voi efectua această misiune perfect!!”

Este începutul unei minunate șederi în Japonia.
Ei bine atunci,
Mă voi întoarce și la muncă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!