duminică, 8 iulie 2018

Gackt blog – 27 mai 2017


Yokouchi Tadashi, care încă lucrează la vârsta de 76

Când întâmpin diminețile în hotel,
Deseori mă trezesc din cauză că mă doare gâtul din cauza uscăciunii din cameră.

În plus, am răspuns la un apel de trezire
De la secretara mea care era deja trează.

”Sunt deja treaz...mă doare gâtul...”

În ciuda faptului că este aproape de vară,
Mă întreb de ce acest hotel este atât de uscat.

Mi-am făcut antrenamentul, și m-am pregătit repede.
Astăzi, voi lua ceaiul cu Yokouchi Tadashi-san, pe care nu l-am mai întâlnit de mult timp.
Am ajuns să îl știu printr-un serial istoric, mă întreb câți ani au trecut de atunci.

În mod întâmplător, se pare că Yokouchi-san va face 76 anul acesta,
Dar încă lucrează activ ca și actor în prim plan.
Este minunat.
Indiferent de industria în care te afli, este dificil
Să rămâi activ cu cât înaintezi în vârstă.



Am coborât cu liftul și am intrat în hotel,
Și acel zâmbet pe care nu l-am mai văzut de ceva timp era acolo.
Se pare că va juca, de asemenea, și anul acesta ca rol principal în King Lear,
Și a intrat în Cartea Recordurilor Guinness pentru rolul principal în King Lear la 76 de ani.


Chiar dacă ne întâlnim după un asemenea lung timp,
Arată minunat, fără a arăta vreun semn de declin.
În schimb,
S-ar putea ca eu să fiu cel care a îmbătrânit puțin.

Se pare că perioada de interpretare este în august,
Și se întâmplă se se suprapună cu șederea mea programată peste hotare.
Îmi voi ajusta programul și mă voi întoarce în Japonia.



Și astfel,
M-am îndreptat către Studio G și am început să înregistrez.


În ciuda faptului că am ajuns să înregistrăm până în ultimul moment,
Nu am reușit să terminăm, dar
Când am terminat sesiunea și voiam să ieșim afară,
Ușa era închisă și nu puteam ieși...


După ce am stat închiși cam în jur de o oră și jumătate, când am ieșit,
Erau semne că filmarea s-a încheiat.
Când am întrebat ce s-a întâmplat,
Au spus că tipi de la CamuiGakuen au filmat aici iar fără permisiune.



Este o problemă reală.
Am crezut că era staff-ul care era ocupat să alerge de colo colo, dar
Aparent, au fost rugați de către Președintele Consiliului de Studenți să mă închidă.



Se pare că Festivalul CamuiGakuen va începe în curând,
Și m-au contactat, rugându-mă să vin iar incognito, dar...
Nu am de ales.
Am să-mi ajustez programul și am să merg să îi văd.



Ei bine,
Presupun că mă întorc la înregistrări...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!