marți, 24 septembrie 2013

Twitter 7-8 august 2011

(Bună dimineața, cât e ceasul în Warsaw? Nu ești obosit?) În Warsaw e în jur de ora 10 dimineața. E doar peisaj de țară fără sfârșit. Drumul este teribil...oricum, e un drum teribil cu hopuri. Sunt obosit....

(Cineva îl laudă pe el și pe JON pentru performanța sincronizată de la emisiunea Nico și întreabă cât de înalt poate cânta) Am exersat mult sincronul...Acum știu ce face JON în acel moment fără a mă uita la el. Performanța e interesantă. Simțurile mele au devenit atât de rafinate că pot prinde mișcările partenerului fără a mă uita la ele. Vocea mea ajunge cam până la patru octave jumătate....

(Cineva spune că nu trebuie să uităm că astăzi este ziua în care a avut loc bombardarea atomică la Hiroshima) Desigur. Trebuie să ne împreunăm mâinile către inimă și să ne rugăm, și să gravăm în inimile noastre lucrurile pe care nu trebuie să le uităm. Și să fim recunoscător pentru pacea care a fost construită din sacrificarea multora. Dacă uităm să fim recunoscători, ne pierdem umanitatea. Nu-i așa?

(Cineva întreabă ce fac GACKT, trupa și staff-ul) Să fiu sincer, sunt frânt și gâtul meu nu se oprește din sângerat. Turneul european e aproape gata. Eu doar fug cât de mult pot. Dacă mă prăbușesc, atunci am să mă gândesc la asta. Acum doar alerg cât de mult pot. Asta înseamnă să fii bărbat.

(Cineva spune că sunt o mulțime de poze cu el fără machiaj) Hmmm... Așa e?

(Pokota a spus că erai înfrcoșător în blogul lui) Nu sunt înfricoșător. Nu sunt alți tipi care să fie atât de drăguți ca mine. Atât de drăguți că chiar și atunci când sunt nervos, un tatuaj cu un porumbel mi-ar apărea pe spate....cum îndrăznește.

(Cineva spune că a auzit că Shinya a plecat și s-a dus acasă) Doarme sus acum, în timp ce mai vorbim. Acesta este un autobuz cu etaj. Partea de jos e pentru sufragerie, partea de sus este dormitorul. Sunt 19 oamenii în el.

(Shinya se antrenează în dojo-ul lui GACKT? Ce ne facem când o să devină slab?) Antrenamentul lui Shinya este să mânânce. Pentru că e luptătorul galben. (probabil face referire la ”Power Rangers”???) Este antrenament dur.

(La ce ar trebui femeile să dea tot ce au mai bun?) Să creadă în el și să-l aștepte acasă. Acesta este un lucru care sună ușor de făcut, dar este cel mai greu.

(De ce te epuizezi întotdeauna singur lucrând?) Dacă nu le arăt celorlalți cum fac eu însumi, crezi că ei vor acționa doar după cuvintele mele? Să arăți cum se face ceva de tine însuți este important. Chiar dacă cei din jurul meu cred că nu o pot face, eu cred că pot și urmăresc rezultatul cu mândrie. Când fac asta iar și iar, oamenii încep să mă urmeze. Nu așa funcționează?

(Sunt din Fukushima, pot veni la concert? Îmi pot imagina că nu suntem plăcuți) În mod sigur. Ce poți face în legătură cu asta? Nu te da bătut. Dacă sunt persoane aiurea în jurul tău, trupa și eu îi vom da afară. Așa că ține-ți capul sus și zâmbește, bine?

(Să fii drăguță este strădania femeii?)Să fii genul de femeie pentru care un bărbat ar vrea să vină acasă este strădanie. Să fii drăguță e o parte din el. Să fii pregătită e o parte din el. Așa funcționează.

(Virusul G infectează lumea. Care e antidotul?) Renunță. Nu există unul.

(Cineva întreabă dacă contul de facebook e real) Încerc multe lucruri diferite acum...oricum, nu sunt bun la a le folosi. Deși am acel cont de mult timp. În ultimul timp am decis să-l validez măcar. Inițial îl foloseam doar între prieteni, dar din moment ce am folosit numele GACKT CAMUI, au fost multe cereri.

Trebuie să plec acum, scumpilor. Ei, mă duc să mă pregătesc. Încă puțin și sosim. A durat o oră. Să petreceți ziua cu cele mai bune zâmbete. ”Nu există un lucru ca un zâmbet nenecesar în această lume.” nu uitați. Ei atunci, gata!

(Ai nevoie de cineva lângă care să dormi?) Așa e....nu pot fără o femeie lângă mine...Ei, nu e nevoie nici să mă forțez să dorm. Mă bucur de acest stil de viață așa cum este acum. Am și timp să studiez. Și să aranjez multe lucruri referitoare la mine. Dacă ajung să am nevoie de o femeie, am să caut una în țara în care sunt. Asta e.

(Oamenii din diferite țări au personalități diferite, simți asta în timpul unui concert?) Concertul din Warsaw de noaptea trecută a fost cel mai bun. Europa de est este parte din a treia lume și sunt multe locuri pe care nu le-am dezvoltat deloc. Dar oamenii care trăiesc acolo chiar au inimi pure. La sfârștitul concertului toți din sală au țipat ”Ari Gato Ari Gato”. Nu prea am înțeles la început, dar inima mea a fost impresionată.

(Cineva comentează referitor la publicul de la Nico, că au atât persoane energice, cât și persoane care privesc în liniște) E posibil ca Germania să fie cea mai liniștită din Europa....Comparată cu celelalte țări, sunt multe fete timide. Dar la sfârșit toate au țipat în timp ce plângeau. Cu toți vor să-l exprime bine. Acesta este sentimentul care vine prin scenă. Stând pe scenă, știu asta bine.

(Cineva întreabă ce caută el la prezența unei femei, vindecare, pace sau plăcere?) Nu caut nimic. Iubirea e ceva ce oferi.

(Cineva întreabă dacă joacă cărți în autobuz) Toți sunt obosiți, și nu e nimeni cu care să joc cărți. Sunt singurul treaz. Sufrageria e liniștită...

(Cineva întreabă de ce nu și-a luat la revedere data trecută) Neața. Ieri, după ce am răspuns, am intrat într-o pădure și semnalul a fost complet tăiat. Îmi cer iertare că te-am făcut să te îngrijorezi. Ne îndreptăm spre Suedia acum. Stăm în autobuz pentru a ne îmbarca pe un feribot într-o oră. Așa că până atunci, presupun că am să încerc să răspund tuturor.

(Cineva întreabă de ce nu doarme mai mult dacă e obosit) Somn...Încă nu pot....În momentul de față pot să-i văd lângă mine, în sufrageria autobuzului pe YOU și perversul de bucătar Izumi cum beau și devin gălăgioși. Cumva, arată că sunt fericiți. Să-i văd lângă mine astfel îmi vindecă inima și îmi ia din oboseală.

(Cineva întreabă dacă se gândește să trăiască peste hotare în viitor. Cum ar fi, pe lângă YOSHIKI?) Nu am nici o intenție să trăiesc în Los Angeles. Nu se potrivește cu simțurile mele. Să vizitez orașul din când în când e destul pentru mine. Mai degrabă, cred că undeva ca Polonia sau Ungaria mi s-ar potrivi. Deși personal aș vrea să trăiesc în Spania...

(Cineva întreabă unde e acum) Suntem pe cale să urcăm pe un feribot. E 4 dimineața acum.

(Cineva cere un sfat pentru a se descurca cu emoțiile severe și timiditatea când face o prezentare) Să fii emoționat în fața persoanelor înseamnă că nu te-ai pregătit destul pentru ea. Înainte de a folosi ”emoția de pe scenă”, de ce nu exersezi până la moarte? Atât de mult încât e imposibil să faci o greșeală, și dacă ai făcut, ai să știi că a fost doar ghinion. Mai întâi, exersează până la moarte.

(Când dormi?) Serios...când? E un mister chiar și pentru mine....

(Cineva întreabă dacă încă mai fumează țigări) Am renunțat, acum 8 ani. Acum fumez o țigară din când în când. Acum doar mă bucur de mirosul de țigară. Nu am nici un singur gând de a vrea să fumez o țigară, zilele astea.

(Cineva întreabă de ce nu bea cu YOU și ceilalți) Am decis că nu am să beau până ce noul YFC nu s-a pus în mișcare complet în turneul european. Nu voi bea până ce nu sunt mulțumit. Asta este o altă promisiune făcută mie însumi. În momentul de față, sunt destul de beți chiar în fața mea. Serios, mă fac de rușine. Ei, nu am ce face.

(Cineva spune că crede că GACKT e mai pervers decât este Izumi) Știu asta. Ahahaha. Dar el încă este.

(Pe cine sprijini în AKB48?) Akimoto-san, poate.

(Unde te duci după Suedia?) Moscova este următoarea. Asta este finala turneului european. Turneul în Japonia este următorul. Și festivalul Kenshin din Niigata e înainte de asta.

(Cineva întreabă dacă internetul merge la fel de prost ca și ieri) Nu e bun nici astăzi...Semnalul în Europa e destul de rău. Ei, nu am ce face. Când continentul e atât de întins, să stabilești infrastructura necesită mulți bani și timp. M-am obișnuit din moment ce am mai fost aici.

(Ce faci când ceva rău se întâmplă?) În astfel de momente trebuie să râzi. Dacă râzi, chiar și lucrurile rele vor dispărea. Încearcă.

(Ești bine astăzi? Ieri U:ZO a scris pe Twitter ceva ciudat) Ohh, aia. E un idiot. Iartă-l, e un idiot. Ahahahaha.

(Crezi că gyaku-nan (agățatul invers: femeile să agațe bărbații) există?) Există. Deși cred că să-i spui ”agățare inversă” e ciudat. Când strigi la un partener care crezi că ți se potrivește, nu contează dacă ești bărbat sau femeie. Dacă îi placi, trebuie să-i strigi. Viața e scurtă. Nu este timp de ezitat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!