joi, 26 septembrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 21 august 2011

Întâlniri YFC chiar după ce am sosit în Niigata

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților!!!! O-----SU!

Astăzi, după ce am terminat antrenamentul de echitație în Nagano,
Am avut o întâlnire YFC prin Skype, imediat ce am intrat în Niigata.

A fost despre lista pentru turneul YFC din Japonia
Și producția,
Dar am fost absent pentru că sunt în Niigata...în ciuda acestui lucru
Am fost forțat să o fac prin Skyoe...

Ei, întâlnirea s-a terminat fără probleme,
Dar uimitor, să treacă o zi întreagă fără să mânânc nimic de dimineață
A fost prea mult,
Și în timpul ultimei jumătăți a întâlnirii nu mi-am putut ascunde iritatrea de a-mi fi foame,
Și mi-am pierdut răbdarea cu Chacha.
Iertare...

Din cauza asta,
Ieri am decis să dau hainele care erau în garderobă,
Care nu le veneau membrilor trupei...dar

Sunt atât de multe că sincer m-am oprit.

Erau în total 1000 de lucruri pe care nu le puteam purta,
Inclusiv pe cele pe care nu le-am probat,
Și am decis să le ia membri pe toate acasă.

Aici e o poză a acestei cerințe.


Un munte de umerașe strânse....

Sunt încă în mijlocul procesului,
Dar din moment ce arăta ca un fel de lucrare de artă,
Am mai făcut o poză.
Deși erau multe geci care mi-au plăcut...
*suspin suspin suspin*

Heeeeeey!!!
Am să încep o mare căutare pentru mai multe geci!!!

Se caută: informații referitoare la geci
Care să se potrivească cu corpul meu de acum!!!
Umerii mei nu se potrivesc în gecile normale.
Abia îmbrac o geacă Emporio Armani mărimea 50,
Dar talia e ridicol de mare...

La naiba...

În felul acesta, chiar dacă e o astfel de dimineață,
Nu pot dormi!!!!
Epuizare, într-adevăr ești un oponent care merită.
Rezistă până dimineață.

Ei, heiya!!!

Căpitanul Studenților Juku GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!