miercuri, 4 septembrie 2013

Twitter 27-28 martie 2011

27 martie

S-a calmat puțin....Neața tuturor. Încă din această dimineață am fost într-o grabă de neînțeles. M-am actualizat blogul. E pe GACKT.com/blog. Să fiu sincer, au fost atât de multe de făcut din toate și am fost cam ”uuuurgh” tot timpul. *suspin*

(Cineva întreabă dacă aplicarea lor a fost respinsă) Apelurile pentru aplicarea pentru a doua zi vor continua să vină până la 10 seara mâine. Facem trei runde de selecții la nimereală. E bine?

Să mă descurc cu cererile nu doar din Japonia, ci și din afară, vorbind cu diverse corpuri administrative....Corpul meu a început să mă doară de la atâta vorbărie....Trebuie să studiez limbile mai mult....Am să dau tot ce am mai bun....

La ora 11 seara, detalii despre locurile de întâlnire vor fi postate. Cred că le puteți vedea pe http://gackt.com/show_your_heart/action_jp.html. Din moment ce nu le puteți vedea pe telefon, vă rog să verificați site-ul pentru telefon Underland http://gackt-underland.jp/

Cu toți, fiți copii buni astfel încât haosul să nu aibă loc la locurile de strângere de fonduri. Nu pentru că ar putea fi anulate, e ca și cum ar lipsi pădurea pentru copaci. Vă implor. Pentru că facem asta în toată țara simultan, în fiecare prefectură, cu toți trebuie să-i aducem pe cei care cred că încă e problema altcuiva. ”Nu este problema altcuiva.”

(Cineva a auzit că perioada a fost prelungită și i-a mulțumit) Din moment ce a fost un număr incredibil de cereri să o prelungesc, și staff-ul meu a spus ”Să facem asta.” Chiar facă ar fi bine dacă ar participa cu toți. Îmi pare rău.

Cu toți îmi puteți vedea conversațiile pe profil chiar dacă nu pun ”.” înainte de ”@”, nu-i așa?

Bun...Mulțumesc. E din cauză că încă sunt începător. Vă rog să nu vă supărați pe mine chiar dacă nu înțeleg. Dacă vă supărați, îmi voi pierde inima...glumesc. Ei atunci, am plecat, pa!!!

O întrebare înainte de a mă odihni pentru un moment. De ce oamenii sunt împărțiți între cei care pot vedea și cei care nu pot? E faptul că dacă toată lumea nu urmărește persoana la care îi răspund, nu poți vedea? Sunt total...uuurch. Bombăi singur...nu înțeleg....

Ei, chiar dacă nu înțeleg, trebuie să adaug ”.”. Dar nu este nici un motiv ca oameni să nu le poată vedea când scriu ceva total pe lângă subiect, ca de exemplu asta, care nu este un răspuns? Ei, aș vrea să întreb pentru ce e cronologia atunci. Aha.

28 martie

Deja e timpul. Timpul zboară...

(...) Nu, operația e doar pe 31 a acestei luni în Japonia. Ceva la o scară atât de mare e doar pe 31. Din moment ce ar putea fi o infestare de fraude și ciudățenii. Recent, au fost cazuri de fraudă asupra strângerilor de fonduri de pe stradă. Am procedat așa pentru a evita asta.

(Cineva întreabă dacă poate da mai departe un mesaj pentru fanii din afară) Desigur că e în ordine. Mulțumesc. Sper că ne vom putea lega cu toți din lume.

(Cineva se îngrijorează că cei care nu sunt fani s-ar putea îndoi de autenticitatea fundației SHOW YOUR HEART) Citește-mi blog-ul. Cred că vei înțelege semnificația strângerii de fonduri de pe stradă pe care o facem de data asta. Ceea ce cred eu este că scopul principal a strângerii de fonduri nu sunt bani, ci să împărțim inimile noastre și voința. Dacă putem strânge bani pe lângă asta, ar fi minunat.

(...) Unde scrie astfel de lucruri? https://www.gackt.com/cgi-bin/form/mail.cgi?id=syh. Spune ”Vă rugăm să nu aduceți copii sub 7 ani”. Verifică înainte de a spune ceva.

Din moment ce de data asta facem un astfel de lucru nu doar în locurile de cumpărături, ci și în fața stațiilor de tren unde este mult trafic, am decis că ar fi periculos pentru copii sub 7 ani. Mai degrabă, ne-ar plăcea să participe și copii, și nu este o limită de vârstă. Vă rog, nu amestecați informațiile. Verificați înainte de a spune ceva. Nu doar ceea ce ați auzit de la alți.

De ce nu verifică oamenii pentru ei....Nu ”Am auzit de la cineva” sau ”Era postat undeva”....este doar o singură sursă de informare. Vă rog să nu mă dezamăgiți prea mult. Vă rog.

Poate că sunt puțin la limită din moment ce am lucrat toată ziua....iertare. Ce am vorbit toată dimineața în engleză sunt detaliile activităților din afară de acum încolo, și comentând celor care doresc să participe în afară. Spun în diferite limbi străine.....dar sunt doar 3 pe care le pot vorbi, și cu toate acestea, vreau să spun ceea ce pot.

Ar fi bine dacă aș putea vorbi mai multe limbi, dar din moment ce nu vreau să fac greșeli și să fiu prost înțeles de cei din alte țări, alte limbi vor fi doar pe prima pagină. Deși în acest moment putem sprijini doar 9 limbi. Vreau să ajungă la multe persoane din lume, nu doar la fanii mei.

(Cineva întreabă dacă pot aplica/acționa pe cont propriu) E în ordine. În ziua respectivă vei acționa în echipă de 20-25 de oameni. Nu vei fi singură. Liderul și subliderii deja au fost aleși. E posibil să fie persoane în echipa ta pe care nu-i cunoști, și persoane pe care nimeni nu-i cunoaște. Liderii cu siguranță îi vor aducepe toți împreună.

Oh, așa e...nu am repostat aceea întrebare anterioară....am uitat...Aha. Mă întreb dacă ar trebui să o repostez...o voi face deocamdată...

Dacă verificați corect cu proprii voști ochi înainte de a spune lucruri, din moment ce intenția și semnificația, conținutul și detaliile, atât de multe cât putem posta, sunt pe site, nu trebuie să înțelegeți greșit, și nu veți zăpăci pe nimeni. Oricum, verificați voi înșivă. Renunțați la ”Dar ei au spus...” E copilăresc.

Dacă japoneza este în ordine, puteți verifica aici http://gackt.com/show_your_heart/action-jp.html. Puteți găsi și locațiile. Am actualizat cu detalii. Am făcut de asemenea și pagina de aplicare mai detaliată. Verificați și asta. Desigur, sperăm că vor participa și copii.

(...) Sincer, și eu cred asta. Dar când sunt întrebat, vreau să răspund, și așa fac. Informația pe care eu o ofer poate fi găsită dacă veți căuta pagina mea principală. Vă voi răspunde oricând dacă într-adevărnu înțelegeți. Dar mai întâi, să avem grijă de noi.

(...) Putem da detalii despre locații, dar din moment ce este o mare posibilitate ca să fie prea multe persoane și noi încă nu am făcut selecțiile, în afară de locații, dacă, de exemplu, poți fi oricunde în Tokyo, ar fi bine să scrii doar Tokyo.

(Prefectura Fukui nu e pe listă) Chiar ai verificat înainte de a întreba? Dacă vorbești de formularul de aplicare, e între Ishikawa și Yamanashi, dacă e vorba de pagina cu locații, e în secțiunea nordică Shinetsu....Serios, e ca și cum aș fi profesor de liceu...

(Cineva vrea să știe dacă încă mai pot aplica) Puteți, e deschis până la 3 ori (după-amează). Sunt fericit că simțiți astfel. Mulțumesc.

(GACKT va fi la strângerea de fonduri?) Vrei să spui dacă am fost să strâng bani? Am fost deja în multe locuri să fac asta. Dacă îi văd pe stradă, le dau bani ca un mod de a le spune mulțumesc. Chiar dacă unele dintre ele sunt fraude, nu am ce face. Pe 31 voi fi pe stradă strângând bani. Dar asta este încă un lucru pe care îl voi face. Nu-i așa?

Iar o iau greșit...La naiba...*suspin*

(Cineva vrea să știe dacă vor mai fi strângeri de fonduri după săptămâna aceasta) Desigur. Va fi bine să le facem când ziua este decisă mai devreme și pot participa toți. De acum încolo, SHOW YOUR HEART va deveni o organizație independentă, și dacă mă roagă să particip, voi participa ca membru la activitățile SYH, voi face și spectacole de caritate.

AAAAAAAAA!!!!! Iar e invers. La naiba!!!! AAAAAA???? Și e 3 după-amează, nu de 3 ori.Timpul pentru ceaiul de după un an.

 (Cineva spune că e asemeni unui profesor de liceu care este întrebat în continuu câți bani să se aducă pentru ceaiul de după-amează, chiar dacă este printat pe un fluturaș) Nu am luat niciodată gustări la școală. Nu le mânânc nici acum.

(Cineva îl informează de o eroare în lista cu locațiile) Mulțumesc. Am verificat și am corectat. Nu știu prea multe despre Ooita. Iertare. Voi studia mai mult.

AAAAA!!!! Încă o dată....întrebarea....și răspunsul....sunt invers...ummm, e în regulă, dacă e doar pe twitter-ul meu...răspunsul vine primul,....și întrebarea după? Asta....m-ar ajuta enorm....

UuUuU...mulțumesc...tuturor....cum de sunt...japonezii...atât de drăguți? M-ați făcut să plâng.

Este un număr extrem de mare de aplicații pentru regiunea Kanto în special, așa că aș dori ca, chiar și cei care nu pot veni cu noi, să nu uite că inimile noastre sunt împreună. Pentru că toată lumea de pe stradă va purta acel sentiment. Mulțumesc.

Ei atunci, puteți cu toții să-l iertați pe acest dera-nefolositor GACKT? De acum încolo, va fi ”răspunsul meu” – ”întrebările voastre”. Vă rog să nu mă criticați pentru asta, mă voi rușina....Ahahaha. Iertare.

(Ți-am pus o întrebare importantă, ai primit-o?) Ce întrebare? Te pot întreba cum încerci să mă contactezi? Din moment ce sunt pe telefon, domeniul nu contează. E bine așa?

(Domnule profesor, am o întrebare. Sunt tricouri sau orice altceva care sunt vândute pe care le putem purta?) Ca activitate de strângere de fonduri ce urmează, Convenția Design-urilor de Modă Tokyo (CFD) a aprobat activitățile SYH. Vor participa cu noi la actul caritabil, și din moment ce vor face și activități noi, cred că tricouri și alte lucruri vor fi vândute. Sper că toate profiturile vor ajunge la oamenii din zonele afectate.

Se pare că astăzi va fi o zi luuuungă....Din moment ce am venit înapoi puțin, voi răspunde la ceea ce pot.

 M-am întors. Am avut mâinile ocupate cu altceva.

(De ce nu faceți publicitate pentru SYH la TV sau în media?) Ei bine, sunt multe metode și diverse tipuri de media. Nu este media nr.1 vocile voastre? Voi ar trebui să dați mai departe ce ați simțit. Nu știți mai bine decât ceva arătat la TV, făcut sau pregătit. Voi întrebați ce e corect.

(...) După 9 seara astăzi, vom termina tot ceea ce a fost decis. Verifică. Suntem un număr mic de oameni, așa că merge puțin greu. Iertare.

(Cineva întreabă dacă tricourile pentru strângerea de fonduri vor fi împrumutate sau cumpărate) Multe afaceri au aprobat această parte a strângerii noastre de fonduri. Au cooperat cu noi să ne ofere lucruri originale după care voi vă veți putea da seama dintr-o singură privire că e ziua strângerii de fonduri SYH. Sunt tricouri cu numele SHOW YOUR HEART pe ele pentru a fi folosite doar în această zi pentru a preveni frauda.

(La ce oră este strângerea de fonduri?) Strângerea de fonduri de pe stradă va fi ținută de la 5 la 7 seara. Va fi la fel în toată țara.

(Ești doar un ipocrit fără bani, nu te lăuda, gunoiule) Gunoi, huh?....Ei, poate un fel de gunoi. Dar sunt încă multe lucruri pe care chiar și un gunoi le poate face. Îți voi dovedi obținând rezultate.Asta chiar și un gunoi o poate face. Privește-mă.

(Vei continua strângerea de fonduri până când este terminată reconstruirea, nu-i așa? Nu vreau să o lași terminată pe jumătate) Citește-mi blogul începând cu 11 martie. http://gackt.com/gackt.blog/ Restaurarea va dura 10 ani. Va trebui să am grijă de lucruri pentru mult timp. Este o posibilitate ca după 2 luni, lumea să se comporte ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.
               
Dar cred că e diferit din a nega asta indiferent. Dacă economia stagnează, o a doua sau o a treia rundă de distrugeri va apărea, și afacerile afectate vor cauza un lanț de falimentări. Așadar, guvernul și media va fi forțată să cedeze de necesitatea de a te preface că totul e normal.
                               
Sau ar trebui să spun că este imposibil ca să devenim istoviți de această realitate să fie un lucru bun. Din acest motiv trebuie să ne gândim cu grijă la modul nostru de a ne descurca cu pregătirea pentru lunga reconstrucție, și modul imediat de a ne descurca cu dezastrul, trebuie să fie diferite.

În conștiința oamenilor, este un spirit al dreptății care spune ”Nu trebuie să uităm” și ceva asemănător cu o idee obsesivă că ”Nu putem continua dacă nu uităm”, nu-i așa? Auzim aceleași lucruri iar și iar până când nu mai rezistăm, până ce devine dureros, ai experimentat asta cel puțin o dată, nu-i așa?

Ce este considerat a fi necesar, o metodă imediată, o acțiune și un ajutor psihic imediat, este mărită în conștiința publică. Cu privire la ajutorul oferit de SYH, am reușit să trimitem diverse lucruri zonelor afectate cu o viteză considerabilă pentru o organizație privată în timp ce am păstrat echilibrul cu autoritățile.

Chiar și acum lucrăm din greu pentru a ne descurca cu împrăștierea în conștiință că asta cu siguranță nu este problema altcuiva. Dar asta este cu adevărat foarte dificil. Nu putem continua așa pentru totdeauna. Dacă atmosfera din lume și din media se întoarce la o ”situație normală”, vocile noastre vor fi șterse și nu vor mai ajunge la nimeni.

Când sentimentul de ”Vreau să uit” sau ”Nu îmi place când lumea e pustie” se împrăștie și devine o idee generală în țară, va fi cu siguranță o tendință de a nu vorbi despre, să-l transformăm într-un lucru din trecut. Asta este o realitate irațională astfel încăt țara să-și poată stimula economia.

Așadar, următorul lucru pe care îl vom face va fi să aducem un mod de a ne descurca cu asta, care ne va permite să oferim ajutor vitimelor pentru lunga reconstrucție. Dacă îmi folosesc slujba ca exemplu, să fac spectacole de caritate la intervale fixe, e un mod, și fiecare afacere independent poate face propria sa activitate.

Luna aceasta, au fost multe persoane care au făcut diverse site-uri de caritate și strângeri de fonduri. Dar chiar se gândesc ei la o strategie de termen lung atunci când acționează? De fapt, nu știu, așa că nu pot să-i combat. Probabil că fiecare acționează după propriile idei. Chiar dacă e puțin, acționează.

Dar într-un an sau doi, vor mai fi oameni ce vor accesa cu o frecvență mare în timp ce se duc să se uite pe site-urile de caritate? E trist, dar numerele vor scădea rapid, activitățile vor fi oprite și multe site-uri se vor închide.

Pentru următorii 10 ani, plănuiesc să petrec primii 2 ani făcând planuri în ce formă pot lua parte la reconstrucție. Astfel pot fi legat ca artist, și astfel pot fi legat ca bărbat individual. Din fericire, am mulți prieteni cu influență administrativă și economică. Astfel am putut răspunde cu o asemenea viteză, de data aceasta am luat mult din puterea lor.

Sunt multe lucruri care sunt mai ușor de făcut individual, și ca artist pot acționa public și să îi strig pe toți. Pot rezista în golul dintre afaceri, autorități și restul, și să-l echilibrez. Nu am de ales decât să aleg ajustările oricând nu este suficient.

În cei 10 ani care ne vor lua să reconstruim Japonia, vor fi și alte dezastre din alte țări și războaie, așa că mă gândesc. Nu e vorba că SYH ar trebui să fie o organizație mare, o echipă de persoane ca noi cu o conștiință comună, ar trebui să fie împrăștiată prin lume.

Am scris pe Twitter în dimineața aceasta în engleză ”Nu veți lucra împreună cu mine de acum încolo astfel încât noi, cei care suntem capabili să împărțim propria noastră conștiință comună din SYH, să avem posibilitatea de a putea sprijini persoanele, indiferent de locul unde se produce dezastrul în lume?”

Noi, japonezii, suntem persoane care avem acel spirit de ”Dacă ai un vecin care cere ajutorul, să-i putem întinde mână fără vreun motiv” Trăiesc cu mândria că sunt unul din acei japonezi.

Am scris asta în blogul meu ieri, dar, deseori suntem înțeleși greșit de cei care trăiesc peste hotare, nu-i așa? Mi s-a spus asta când am mers peste hotare, ”Japonezii nu pot spune ”Nu!!”, nu-i așa?”

Întotdeauna răspund astfel ”Nu e faptul că nu putem spune nu. Noi japonezii nu putem spune nu”. Să fac cuvântul ”Nu” să-mi iasă pe gură e un lucru simplu. E doar respingerea unui punct de vedere a altei persoane. Sfârșit. Dar e bine asta?

O virtute a noastră, a japonezilor, este că noi nu spunem ”Nu!!” de la început, putem vedea opiniile altora și ale noastre și să ne vedem față în față, să căutăm dacă este o rezolvare mutuală undeva. Este un imens curaj în asta. Înțelegeți, nu?

Dar în această eră, diverse mode sunt prin lume, și în acest moment când nu îți poți da seama din părerea cuiva din ce țară este, nu cumva doar prin spiri, suflet, ne putem recunoaște noi înșine ca japonezi? Poate că sunt de modă veche, dar mi-am trăit viața crezând acest lucru ”Asta e ceea ce este un japonez.”

Când spun aceste lucruri, sunt o mulțime de idioți care își bat joc de mine. Sunt de asemenea mulți care mă privesc de sus. Sunt și cei care sunt prejudiciați împotriva vechilor concepții. Dar credeți că o țară cu multe persoane care nu sunt mândri de ea, sau de cultura sa, sau de sufletul/spiritul lor, va fi reconstruită bine?

Copii care vor fi crescuți de acum încolo, vor fi puțin mai fericiți într-o țară ce e plină de adulți care sunt atât de putrezi? Cine le poate spune ”Trăiți cu mândrie.”? Dacă un astfel de adult mi-ar spune să fiu mândru, l-aș lua la bătaie. ”Tu să fi mai mândru.”

Mă întreb dacă aceeia dintre noi care trăiesc ajutându-se unul pe altul de acum încolo, în timp ce noi sprijinim victimele în această țară pentru cel puțin 10 ani, își pot recâștiga adevăratul sens al lucrului important pe care l-am pierdut, dacă ne îndreptăm inimile nu doar către propria noastră țară, ci către lume...

Oricum, de acum încolo voi face diverse lucruri pentru a ajuta la reconstrucție și concerte. Și evenimente. Sunt un munte de lucruri care trebuie făcute. Cei care vor să se plângă de ceea ce ceilalți încerc din răsputeri se pot căra. Sper că vor deveni o existență care să mă facă fericit că ne-am întâlnit cât mai trăiesc în această eră. Nu credeți?

Mă întorc la lucru...La revedere atunci!

(Nanase Aikawa: ”Cred că știu cum e”) Mulțumesc. Să dăm tot ce avem mai bun împreună. Acum e timpul să devenim unul și să dăm ce avem mai bun mai mult decât oricine.


(Nanase Aikawa: ”Cred că vreau să devin o altă persoană care poate sprijini pe cineva fiind practică, și nu vreau să fiu pesimistă de a face ceva ce e pentru altcineva. Nu ești de acord?”) Desigur. Din acest motiv, noi trebuie să înaintăm chiar și pentru puțin. Nu avem timp să ne oprim unde suntem. Nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!