joi, 26 septembrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 3 septembrie 2011

YFC chiar și în Canada~~~!!!

O----SU!!!

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților!!!
Da...Ei oricum, chiar și în Canada mă antrenez în stilul YFC.
E izolat~~~...
Mă antrenez singur, fără nici un alt membru aici.
Ei, sunt obișnuit cu singurătatea.
Asta fiind spusă, mă antrenez într-o sală de gimnastică din hotel mai puțin plăcută.
Recent, mă antrenez într-un stil numit ”Piramidă”.
Și lucrez din greu să ridic greutăți pentru a reveni
La mărimea pe care am pierdut-o în timpul turneului dur european.

Chiar acum, am coborât cu o măsură, ca un boxer.
Așa că lucrez din greu la ridicat.
Dar e greu.

Ridicarea greutăților la bancă e grea, dar sunt încă pe cea ușoară

La ceea ce trebuie să fii atent atunci când faci antrenamentul de ridicat greutăți este
Sternul tău care se lasă în față și devine încordat.
Multe persoane fac cocoașă.
Dar nu este nici un mod prin care să repari asta singur.

Așa că am inventat asta.

Îmi îndrept coloana prin a pune o persoană să stea pe ea

Dacă o persoană stă pe spatele sternului tău
Poți în mod natural să contraataci încordarea.
Este antrenament în asta,
Dar odată ce te obișnuiești cu asta, e un sentiment plăcut.

Ideea este că, dacp te duci la un chimioterapeut,
El îți va apăsa spatele și îți va pune oasele înapoi la loc,
Dar cu greutatea unei persoane și sincronizare, îți poți pune vertebrele și partea lombară
Înapoi la locul lor.
Dar dacă faci o singură greșeală îți poți rupe coastele,
Așa că fiți copii cuminți și nu încercați asta acasă.

Din acest motiv,
Când termin cu antrenamentrul mușchilor mei, făcând ridicări,
Îmi verific corpul pentru distorsionări.

Făcând tracțiuni

Dacă corpul tău e încordat,
Nu vei putea să faci ridicări a piciorului și tracțiuni corecte.
E foarte dificil să-ți faci corpul bilateral simetric.
Pentru că majoritatea sporturilor creează distorsionări în corpul tău.

Cu cât faci mai multe sporturi,
Cu atât mai mare e riscul de a-ți crea distorsionări în corp în timp ce capeți putere.
Nu spun că nu ar trebui să faci sport.
Asta ar însemna să pui caleașca înaintea calului.

Este o tematică eternă.
Ei, de asta am atâtea reguli privind exercițiile și sporturile pe care le poți face simetric.
Tae Kown Do e unul, la fel și snowboarding-ul.

Astea fiind spuse, am plecat să filmez acum.
E o filmare lungă, dar trebuie să am KiAi~~~~!!

Am plecat!!!

Căpitanul Studenților Juku GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!