luni, 16 septembrie 2013

Twitter 2-4 mai 2011

În sfârșit, un punct în care mă pot odihni. Neața tuturor. În curând va fi timpul ca munca tuturor să se sfârșească...poa...te? Presupun că voi lua o mică pauză. Voi încerca să răspund... tuturor... dar... sunt...atât de multe....

(Un vocalist întreabă cum să exerseze vibrato) Înainte de a exersa vibrato, trebuie să-ți stabilizezi tonurile lungi, corecte. Exersează în timp ce folosești un acord cromatic pentru a verifica cât de stabilă este vocea ta. Când poți face asta, exersează ușor prin a-ți ridica și coborî vocea. Începe de acolo.

(Cineva a auzit că libido-ul bărbaților scade după vârsta de 30 de ani și a femeilor crește) Serios? Asta e ciudat....Ei, de fapt, m-aș supăra dacă al meu ar scade puțin...Hmm. Poate pentru că nu dorm... Femeile devin mai drăguțe după 30 de ani. E ca și cum își transformă corpul ca un fel de bază pentru acest lucru atunci când au 20 de ani. Trebuie să-ți construești educația, puterea fizică și emoțională. Nu-i așa?

(Cineva este M dar vrea să devină S) Nu este nevoie să devii S. Doamnelor, fiți cele mai bune M vă rog. Ești mult mai valoroasă astfel. și poți fi fericită.

(Cineva comentează despre ideea că oamenii cred că el este CG (computer graphics) din cauza frumuseții sale) Deseori mi se spune ”2.5D”. Trăiesc și rătăcesc în golul dintre 2D și 3D....Din moment ce sunt un locuitor al întunericului....

(Din moment ce ești triplu S chiar și în timpul partidei de amor, trebuie să preferi o femeie care este triplu M) Le iubesc. Sau ar trebui să spun, dacă nu este, nu poate veni cu mine....Sunt prea SSSSS...

(Cineva îi cere recomandări cu privire la antrenament și spune că în momentul de față ridică 100 kg) Poți ridica atât de mult?? Uimitor, ești um bărbat capabil. Din moment ce ridicarea greutății de pe bancă este proporțională cu greutatea corpului tău, să nu schimbi greutatea pe care o ridici în timp ce pierzi din greutate cere un antrenament considerabil. Deși urăsc antrenamentul. Cred că fac 120 de ridicări de 80 kg pe un aparat Smith. Greutatea corpului meu este mică, dar pot să-mi păstrez puterea.

(Cineva spune că vrea să vadă o altă poză cu cățeluși) Sunt plecați într-o călătorie. O călătorie de antrenament. Au plănuit să vină acasă în curând, dar trei dintre ei sunt atât de lipsiți de griji că nici măcar nu au sunat...Poate că sunt genul de câini vagabonzi....Ca stăpânul lor.

(Cineva întreabă la cât de multe întrebări trebuie să răspundă pe Twitter) Acum....din cele pe care le pot vedea...cam 130.000...În momentul de față....Mă scufund în ele....

(Ai experiență la călărit?) Cât despre lucrurile pe care le poți călări, de obicei mă asigur că le pot călări pe toate....Iubesc caii. Îmi plac și fetele îndrăznețe. Atât caii cât și oamenii. Merită călăriți.

(Se pare că Kanata Hongo bea tequila pentru că GACKT i-a spus să bea, și vrea să se ia la întrecere cu el) Mă voi lua la întrecere oricând. Ei, doar dacă poți bea destul de mult singur, încât să deschizi 10 sticle, altfel nu poți câștiga împotriva mea. Nu subestima locuitorii din Okinawa.

(Cineva spune că prietenul lor a crezut că Gackt era de fapt CG, și nu o persoană reală) Acum mult timp, când m-am lovit foarte tare și am sângerat, membrii din trupa mea care au văzut sângele curgând, au venit alergând și au spus ”Sângele lui Gaku...e roșu...ca al nostru” și eu eram ”HEY!”.

(Cineva spune că tot ceea ce spune Gackt sună obraznic) Scuze. E din cauză că trupul meu a fost originar creat din erotism, kimichi și tequila. Iertare.

Neața. În această după-amează Iketani-kun @shining_deco mi-a arătat ”Muscle Musical”. A fost bun, sunt foarte mulțumit. A fost amuzant. Am fost surprins căă au compus și au pus în scenă spectacolul folosindu-și doar corpurile, dar am fost mai surprins că l-au pus în scenă de 300 de ori anul trecut. Mergeți cu toți și vedeți-l măcar o dată.

Dacă ești japonez, vreau să-l vezi măcar o dată pentru mine. A fost foarte profund să te gândești că acești oamenii uimitori reprezintă lumea gimnaștilor japonezi... În special în Japonia, sunt multe persoane care își pun toată viața în atingerea scopului de a ajunge la Olimpiadă și pierd din vedere scopurile vieții. Acest spectacol este unul dintre lucrurile care reprezintă o posibilitate pentru ei. Am învățat ceva.

(Continuând o discuție de ieri, cineva comentează că golful este un alt sport care îți dezechilibrează corpul) Nu e doar despre golf. Folosind constant o singură parte într-un sport este sigur că îți dezechilibrezi corpul. Spun, de asta, ca să întorci axa corpului tău spre centru, ai nevoie de un alt fel de antrenament.
               
(Cineva întreabă dacă Gackt cântă corul la melodia ”Returner”) Cânt la toate. Este vocea mea de Înger Întunecat. Ahahahaha. Anterior, am cântat o melodie din Gundam ”Meguriai”, și cred că a fost un exercițiu de falsetto bun. Din moment ce e plin de intervale care te vor face să sari de la normal la falsetto...Încearcă...

(Cineva crede că Gackt făcut din erotism, kimichi și tequila este teribil de neplăcut) Trebuie să răspund sincer? GACKT este un produs creat din mintea, acțiunea și prezentarea cuvintelor SATISFACTION (satisfacție), STRICTNESS (strictețe), SADNESS (tristețe) , SALLY (atac), STRENGTH (putere), SIMPLICITY (simplitate), SAMURAIZM (samuraism), SEXYSMILE (zâmbet sexy) (am păstrat și cuvintele așa cum le-a scris el, deoarece face referire la faptul că el e SSSSSSS...)


Ok....trebuie să plec acum. Ne mai vedem. Așa e, plec. Fiecare, dați ce aveți mai bun cu cele mai bune zâmbete ale voastre astăzi. ”Nu există un lucru ca un zâmbet nenecesar în această lume” Nu uitați asta. Cu siguranță sunt cei care vor fi salvați de zâmbetele voastre. Faceți un zâmbet din inima voastră să ajungă la ei. Ei atunci, Adi-OS!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!