joi, 26 septembrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 29 august 2011

Prima sesiune foto, primul eveniment în Japonia~~~~!!!

Aici e Căpianul Studenților Juku GACKT, nenorociților!!!

Oricum...
Ieri am cântat la A-Nation
Pentru prima dată în Japonia ca noul YFC..


Ei, a părut că a fost destul de greu acestor persoane
Care au privit de la îneput sub soarele arzător...
Din moment ce noi, cei de pe scenă eram uzi de transpirație
Doar după 4 melodii.
Ți-ai folosi toată puterea să reziști în soarele arzător atât de mult, nu-i așa?

Ei, A-Nation s-a terminat fără incidente,
Și în timp ce reflectam la diverse lucruri,
Cum ar fi ”Înțeleg...deci așa e...”
Sunt multe noi descoperiri.
Cu siguranță e mai bine să ai multă experiență.
Nu contează care sunt circumstanțele.

Ei atunci...
Acum trei zile, toți membrii trupei am avut prima noastră sesiune foto pentru revistă.
Oricum, când suntem atât de mulți, lucrurile nu sunt cum ar trebui să fie.

Pentru pozele cu întregul grup,
A trebuit să facem enorm de multe doar pentru ca una să fie bună.

De acum încolo, să nu mai facem poze cu grupul YFC pentru media.
Durează prea mult și calitatea scade.
În cele din urmă, a durat cu două ore mai mult.

Cu toate acestea, nu am nici o amintire bună de la sesiunea foto cu grupul.
Chiar și când eram în Malice, ne-am oprit din a mai face poze cu grupul.
De multe ori au ieșit de parcă nu erau prelucrate.

Cred că această sesiune foto a grupului YFC pentru revistă va deveni o comoară.
Sau ar trebui să spun, am făcut o poză bună până la urmă.



Ei, așteptați să vedeți cum a ieșit.

Ei, am plecat acum~~~!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!