miercuri, 11 septembrie 2013

Twitter 27 aprilie - 1 mai 2011

Neața. Se pare că filmarea va începe fără probleme astăzi...ploaia s-a oprit. Am crezut că voi fi nevoit să trăiesc în Okinawa permanent. Ahahaha. Cerul zâmbește.

(Cu cine vorbești în videoclipul suplimentar de pe DVD-ul YFC?) Sunt Hayato și Val de la ”Duel Jewel”. Sunt drăguți. Deși nu prea îmi amintesc pentru că eram adormit. Sunt bărbați buni, amândoi. Nu l-am văzut prea mult pe Hayato în ultimul timp....Membri de la ”Duel Jewel” au participat și în strângerea de fonduri în Yamagata pentru mine.

(Cineva spune că au văzut o poză cu el antrenându-se, pe blog-ul staff-ului, dar au auzit și că urăște să alerge) URĂSC să alerg. Dar o fac cu sârguință pentru că o urăsc. Nu este plăcut să nu poți face ceva pentru că îl urăști. Încălzirea mea e puțin provocatoare...cresc viteza cu 2km la fiecare 2 minute. Încep la 5km și termin cu 20km. Dacă îți pierzi concentrarea, vei fi aruncat de pe bandă.

(Ai vreun plan pentru un ”VISUALIVE”?) Mă pregătesc și acum pentru un VISUALIVE. Un VISUALIVE nu e ceva ce se face ușor, pentru începători. Durează mult timp să pregătești și de asemenea un buget considerabil. Așadar, mă pregătesc timp de 2 ani și apoi fac un turneu de un an. Cu siguranță veți iubi următorul VISUALIVE. Nu-l ratați.

(Cineva comentează referitor la mărimea mușchilor din poza de pe blog-ul staff-ului) Doar pare, din unghiul din care e făcută poza. Nu sunt așa de mare. Doar par atunci când alerg. Dar am pierdut mult din greutate. Când am fost la sală, o femeie pe care nu o cunoșteam a spus ”Gakuto e atât de slab” în timp ce-mi atingea stomacul, și apoi ”Astea sunt mai mari decât ale mele” în timp ce-mi atingea pieptul. Și mă gândeam ”Spațiu privat?”

(Cineva îi spune să meargă la Minnajima în Okinawa) Aproape am murit când m-am înecat la întoarcerea de pe aceea insulă. Am fost în ocean pentru peste 7 ore...nu pot uita nici acum...am văzut ”Titanic” în aceea noapte *tremură*

(Cineva întreabă dacă a putut strânge toate ”sufletele pe care le-ai scăpat” în Okinawa) Am fost să le strâng. În marea de la Kunigami. M-am rugat oceanului cam 2 ore...poate...le-am primit...sper că da...

(Cineva spune că nu a fost strângere de fonduri în Yamagata, așa că ”Duel Jewel” nu au avut cum să fie acolo) AH! Nu Yamagata, Yamanashi. Iertare.

Neața. Astăzi este vreme frumoasă în Okinawa. Sper că filmarea se va termina astăzi într-un punct important...ieri, după cum mă așteptam, m-a epuizat...Filmarea din timpul nopții a fost destul de dură. Oricum, ieri am avut o scenă de acțiune, afară, în lumina soarelui, tiida kankan...m-am ars.

Antrenamentl de astăzi a fost dur...corpul meu e epuizat. Astăzi va fi ultima mea zi de un astfel de antrenament în Okinawa...E un sentiment de singurătate.

(Cineva vrea să știe ce melodie de a lui să exerseze la tobe și să se alăture lui GACKTJOB în viitor) Ahahaha, asta sună promițător. Sunt bucuros. Cele mai dificile melodii ale mele sunt ”Rain”, ”Zan” și altele. În mod general, scriu partiții grele pentru tobă. Mai mult, sunt multe schimbări semnătură. E bun de exersat. Te rog, învață astfel încât să o poți interpreta.

(...) Întotdeauna mă gândesc la asta în acest fel. Decât să fiu soarele cuiva și să luminez totul din jurul lor, vreau să fiu luna și să luminez drumul doar puțin în fața lor atunci când sunt rătăciți sau singuri în întuneric, și întotdeauna să fiu cu ei când privesc spre cer. Acesta este modul meu de a trăi.

(Ce înseamnă ”tiida kankan”?) Înseamnă ”vremea este frumoasă”. ”tiida” înseamnă ”soare”.

(Cineva spune că nu trebuie să se bronzeze doar puțin din moment ce el are pielea palidă) Pielea mea se închide la culoare ori de câte ori mă ard. Eu doar încerc să nu mă ard. Din moment ce ochii mei sunt sensibili, nu pot sta la lumina UV. Dar nu urăsc soarele. Pentru mine, să merg prin soare este o poftă. Cred că persoanele care pot face asta trebuie să fie fericite.

(Ai terminat în aceea locație?) După asta. În acest moment, sunt în mijlocul unui make-up special. Astăzi vom filma în mijlocul nopții.

(Cineva nu poate scoate mai mult de 9 secunde la TTN (Touch The Numbers) și îi cere sfaturi) Ar trebui să folosești un metronom mai întâi. Dacă apeși numerele strict într-un anumit ritm, vei vedea care îți sunt punctele slabe. Dacă mărești tempo-ul puțin câte puțin, vei ajunge la 5 secunde într-o lună. Ca să ajungi la 3 secunde, ai nevoie de un simț, cum ar fi cititul la mare viteză. Încearcă.

(Cineva spune că a plâns în primele 5 minute de pe DVD-ul YFC și întreabă dacă nu are o deficiență de vitamina G) Deficiență de vitamina G? Să vă fac o injecție?

Neața. În sfârșit o pauză....imediat ce am ajuns în Tokyo, am avut o filmare de la 6 dimineața. Sunt cam obosit...Offff....Ei, să mă conectez cu toții?

Trecerea timpului în Tokyo e diferită....cu siguranță e mai rapidă. E ca și cum aș fi Urashima Taro. Nu, Urashima Gacktaro... (personaj din folclorul japonez care a vizitat un regat sub ape și s-a întors să afle că pe pământ au trecut 100 de ani)

(Te rog, spune-mi funcțiile Costumului Mobil Doar pentru Femei, modelul GACKT) Nu poți înțelege funcțiile decât dacă îl călărești, nu-i așa? E de cinci ori mai rapid decât modelul produs în masă, probabil că nu vei putea să-i reziști. Dacă nu îi poți rezista lui G, încearcă încă o dată să-l pilotezi.

(Sunt îngrijorată de efectele secundare a vitaminei G. Aprovizionarea e din ce în ce mai puțină, și toamna e prea departe) Vitamina G va fi aprovizionată în august. În august încă este vară. Poate că am greșit. E vară. Sfârșitul verii, cred. Am să-ți fac o înjecție bună.

(”Triplu S” înseamnă că ești ”S” și în timpul partidei de amor?) Așa e. Sunt un înnăscut SSSSSSS.

(Care este scopul tău în a-ți antrena corpul?) Este modul de a gândi al familiei mele. ”Un bărbat care nu-i poate proteja pe cei importanți lui nu poate fi numit bărbat”. Nu este doar fizic, ci și psihic și economic. Nu contează ce parte, dacă nu ai ambiție puternică, nu vei fi bărbat până în ziua în care mori. Asta înseamnă să protejezi pe cineva, nu?


Ei, Urashima Gacktaro se întoarce în ocean. Astăzi, colorați cu zâmbetele voastre cele mai bune. Faceți ca flori să înflorească în inimile oamenilor. Ei atunci, Adi-OS!! ”Nu există lucru ca un zâmbet inutil” Lăsați-mă să vă văd zâmbetele de pe fundul oceanului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!