vineri, 20 septembrie 2013

Twitter 19 iunie 2011

Neața.....Trebuie să mă antrenez în curând. E o dimineață frumoasă. Sunteți bine cu toți? Ei atunci...presupun că voi răspunde tuturor pentru puțin timp...

(Cineva întreabă de ce nu e pe Twitter noaptea, din moment ce are de lucru ziua și nu-i poate scrie) Ar fi mai bine, dar pentru că scriu în continuu, dacă este în timpul nopții ar fi acel sunet constant de notificare de la telefon. Desigur, nu vreau să trezesc oamenii în mijlocul nopții. Dacă nu te superi, am să încerc să fiu online odată cu tine.

(Cineva spune că tocmai pleacă într-o excursie la Noua Zeelandă și e fericit că l-a prins online) Să ai o excursie frumoasă. Nu contează unde ești sau ce faci, să te distrezi depinde de tine. Asigură-te că te vei distra. Dacă îți deschizi inima, multe lucruri vor veni. Ai grijă.

(Cineva întreabă dacă e ocupat) E din cauză că recent am înregstrat mai tot timpul, și pentru că condiția mea fizică este una bună. Ei, nu prea am ce face cu condiția mea fizică pentru că e imposibil să să o evit când te suprasoliciți atât de mult. Acum zâmbesc și mă merg înainte. Voi dormi când mă voi prăbuși. Deocamdată, voi face cât de mult pot, pentru că asta e ceea ce am decis. Toți dau ce au mai bun.

(Ce îi place lui Gackt din ”Shoujo Jidai”?) Toți...arată...la fel...

(Cineva îl laudă referitor la noua melodie) Am făcut tot ceea ce s-a putut. ”Episode O” a ieșit destul de bine. Și videoclipul a fost făcut destul de bun. Videoclipul este făcut din multe poze una după alta. A fost o muncă destul de detaliată, și a ieșit ceva interesant. Vizionează-l iar.

(Cineva întreabă dacă ar trebui să respire pe gură sau pe nas atunci când cântă) Desigur, dacă vrei să respiri repede, respiră pe gură, dar când respiri pe nas, poți inhala mai mult. La început ar trebui să exersezi să inhalezi mai mult aer pe nas. Când poți face asta, învață cum să respiri repede pe gură în același mod.

(Cineva întreabă dacă Gackt este ”eroi” (erotic, sexy)) De asta...am spus că sunt un ero-terorist...acum ceva timp. Întrebare stupidă.

(Am primit un e-mail de mulțumire de la cineva care a primit provizii...nu am putut să mă opresc din plâns când am auzit de situație. Te rog, apelează la oameni încă o dată, GACKT) Încă sunt multe lucruri ce trebuie făcute. Și de aici încolo, trebuie să mergem hotărâți pe un drum lung. Acționăm individual, dar ne gândim să acționăm și împreună. Chiar și după activitatea YFC, vom continua să facem ceea ce putem.

(Oprește-te! Chiar și în mijlocul zilei, telefonul care sună iar și iar e enervant) Nu-i așa? Mă gândeam eu. Așadar închide notificările pentru mine.

(Ziua ta e în curând. Cum o vei petrece?) Dacă asta continuă, o voi petrece înregistrând toată noaptea. Sunt trist. Cu siguranță am să mă distrez undeva.

(Am crezut că filmările pentru ”Tempest” erau deja terminate)Era plănuit să fie terminate, dar m-am lovit la ochi. Filmarea a fost reprogramată. Ei, va fi gata în curând.

(Ochiul tău drept e bine? Sunt îngrijorată de faptul că dormi mai puțin decât de obicei în ultimul timp) Acumulez multă oboseală. S-a umflat. Acum sunt GACKT, Dragonul-cu-un-singur-ochi.

(Cine crezi că e un artist drăguț?) Nu știu nici unul. Mai ales, am un monitor acasă, dar nu TV...E mai mult că, dacă este o fată drăguță, vreau ca tu să-mi spui mai multe despre ea. Cred că voi ști mai multe decât despre mine.

(Cineva spune că a donat sânge pentru prima dată, și oamenii ar trebui să meargă cu prietenii lor să doneze) Am donat mult sânge. Pentru că, spre deosebire de femei, bărbații nu-și pot schimba sângele. Dacă nu ți-l scoți tu, sângele tău devine impur. Dacă nu scoți o anumită cantitate în fiecare lună pentru a face sânge nou, va stagna. Ei, și asta este un lucru important. Toți bărbații, mergeți și donați sânge. E bine pentru corpul vostru și va ajuta oameni.

(Cineva întreabă de unde își ia legumele și dacă are propria lui grădină) E ca și cum aș avea o fermă cu contract. Dacă nu aleg ceea ce mânânc, a cui vină va fi atunci când corpul meu va ceda? Oamenii își pot construi corpul doar prin ceea ce mânâncă. Ești ceea ce mânânci.

Trebuie să plec acum, să aveți o zi minunată. Ei, am să ies atunci. Toți sunt aici, și acum începem antrenamentul din iad. Pictați ziua de astăzi cu zâmbetele voastre srălucitoare. ”Nu există lucru ca un zâmbet nenecesar în această lume.” Nu uitați aceste cuvinte. Așa e, adi-OS!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!