marți, 24 iulie 2012

Gackt - Story ~instrumental~


Je m'en souviens comme si était hier.
Tour à tour nous soutenant.
Nous disputant, riant de nous-mêmes.
Le souvenir de cette époque rayonnante reste gravé dans mon coeur.
Je pense ne jamais pouvoir l'effacer, ni même l'oublier.
Courant après mon rêve, je reste enchaînée.
Cherchant à m'en librer, mon rêve s'évanouit...


Mi-amintesc ca și cum ar fi fost ieri.
Susținându-ne, pe rând, unul pe celalat.
Luându-ne la întrecere, făcând haz de noi înșine.
Amintirea acelei epoci luminoase rămâne gravată in inima mea.
Cred că nu voi putea niciodată să o șterg, nici să o uit.
Alergând după visul meu, rămân legat.
Încercând să mă eliberez, visul meu dispare...

 *Traducerea este făcută după propria mea interpretare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!