miercuri, 29 aprilie 2015

Canalul GACKT – discuția 95 a revistei-blog 17.04 (26 aprilie 2015)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 47

Bzz Bzz Bzz...
Sub acest cer… ♪♫ (Versuri din ”Mirror”)

Beep…
Da, alo…

Oh, tu ești.

Ce este?
Te simțeai singură și vroiai să-mi auzi vocea?

Ahahahaha.

Huh?
Poți auzi ploaia?

Ai urechi bune.
Nu este ploaie.
Este cascada de lângă piscină.

Piscina din casa mea are o fântână.

Huh?
Cea din dormitor?

Nu.
Nu este atât de tare.

Sunt în Malay. (Malaysia?)
Lucram acasă.


Huh?
Câte case am?

Uhmmm…acum…
Este Hong Kong…
Și Filipine,
Indonezia…
Am câteva în Asia de Sud-Est,
Așa că schimb țările pentru a se potrivi stării de spirit la ceea ce lucrez.

Această țară este frumoasă în această perioadă a anului.
Când lucrez pe terasă ascultând sunetul apei,
Lucrez mai mult decât mă aștept.


Și, îmi place ploaia, nu?
În această perioadă a anului
În Asia de Sud-Est, când vine seara
Întotdeauna este o furtună.

Ploaia este bine venită în această perioadă a anului.
Dar ploaia de ieri a venit atât de brusc
Că nu am putut nici măcar să conduc…

Am fost foarte surprins.


Era noapte așa că nu am putut vedea nimic,
Chiar dacă conduceam pe autostradă
Majoritatea mașinilor se opriseră din cauza ploii.

Este amuzant, nu?
De obicei nu întâlnești o ploaie
Prin care îți este atât de greu să vezi ce este înaintea ta.

Huh?
Dacă este Takumi cu mine?...

Nu e ca și cum e iubitul meu…
Mai lasă-mă.
S-a întors în Japonia acum o săptămână.

A spus că avea întâlniri în Japonia la care trebuia să meargă
Și s-a întors.

Huh?
Vrei să vezi cum este casa mea?
Nici gând.

E foarte aglomerat aici acum.
Nu mai este destul spațiu așa că mă gândesc să mă mut.


Am tot căutat o proprietate constant în ultimul timp.
Să te uiți la câteva într-o zi este incredibil de obositor.

Dar când găsesc o proprietate drăguță devin agitat.
Sunt interesat în a căuta o proprietate în primul rând
Până în punctul în care uneori chiar mă gândesc să mă implic în imobiliare.

M-am uitat la peste 1000 de proprietăți până acum.
Îmi fac timp să merg și să mă uit la o grămadă.

Am găsit și câteva proprietăți plăcute de data asta.
Au fost unele chiar minunate.
Încă încerc să mă decid care este cea mai bună.

Huh?
Ce fel de proprietăți erau?

Hmmm,
Îmi plac locurile înconjurate de verdeață.
Așadar, când găsesc un asemenea loc,
Ajung să caut mai multă proprietate în zonă.

Mediul este cel mai important lucru.
Nu poți schimba asta cu bani.


Huh?
Dacă am timp să mă relaxez?

Ahahaha.
Mă relaxez.
Când Takumi vine în Asia de Sud-Est,
Este mult mai vesel decât de obicei.




Ca și cum,
Brusc  începe să mimeze diverse poziții…
Ei, nu înțeleg ce vrea să dobândească,
Dar presupun că se distrează.
Ahahaha.

Când privesc asta, sunt relaxat.


Dacă oamenii din jurul meu râd,
Atunci și eu pot să mă distrez și să fiu vesel.

Presupun că ”fericirea” înseamnă să poți fi în acel mediu.

Orașul este frumos,
Și serile sunt uluitor de frumoase.


Să mă relaxez afară cu o ceașcă de ceai astfel,
Este ceva chiar răcoritor pentru mine.

Când petrec timp cu astfel de lucruri mărunte,
Multe idei îmi vin în minte.
Să pun acele idei împreună una câte una
Și să le dau formă este treaba mea, nu?

Ei, în timp ce lucrez cât de mult pot să o umplu cu idei,
El doar se prostește…





Întotdeauna încearcă să se arate grozav…
Nu, nu, nu încerc să arăt grozav.

Dar nu am să pierd la un concurs de fețe caraghioase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!