joi, 30 aprilie 2015

81.3 FM J-Wave – Interviu ”Portofel”

Î: Tematica conversației de astăzi este ”portofele”. Ce fel de portofel folosești zilele acestea, Gackt?
G: Am cam 20 de modele, așadar... Presupun că unul care să se potrivească ocaziei, locului și perioadei.

Î: Când alegi un portofel, pe ce puncte te concentrezi?
G: Hmm...hainele mele! Și sentimentul pe care îl oferă!

Î: Apropo, cât de mult ai în portofelul tău astăzi?
G: Dacă vorbim despre bancnote, cam 200.

Î: Este ceva ce ții în portofelul tău în afară de bani și carduri?
G: Da...o amuletă! (o-mamori – amuletă pentru protecție)

Î: Este vreo caracteristică pe care ți-o dorești să o aibă portofelul tău?
G: Cred că ar fi fost bine dacă ar fi avut funcție GPS. Aș fi fericit, dacă l-aș uita, să spună ”Nu mă lăsa în urmă!”

Î: Ei, din moment ce vorbim despre portofele... Noul single Gackt ”Flower” a fost lansat pe 1 iulie. Când compari această lucrare cu un portofel, ce sentiment te încearcă?

G: Ei....Este un portofel pierdut, dar s-a întors. Ei, această melodie, într-un fel, în zece ani, au fost multe lucruri, multe experiențe. Pare că, abia am reușit să ajung unde sunt acum. Așa că, da, e ca un portofel pierdut care mi-a fost returnat.

*Interviul nu mai este valabil pe site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!