joi, 9 aprilie 2015

Scrisoare către Char de pe platoul de filmare BUNRAKU

Bună,

Frate, ești bine? Este brusc, dar în acest moment ceva mare mi se întâmplă. O misiune top secretă, a coborât pe Pământ pentru mine. Este ascunsă în sediul general al Federației de pe Jaburo, dar doar acum câteva zile mergeam prin oraș când am fost ales pentru o anumită producție. Brusc apăream într-un film. Mi s-a confirmat de la sediul general. Este posibil să procur mai multă informație de le Comadorul Twaning personal, dar până ce a doua misiune de aterizare începe, misiunea mea a devenit: continuă și intră la filmări. Frate, ai putea spune că este un joc al soartei. Acum mult timp, într-un vis mi s-a spus că așa ceva mi se va întâmpla.
Oricum, probabil că dorești ceva informații. Am intrat la filmări astfel, dar e mult mai distant și cere timp mai mult decât am crezut. Cred că asta este o muncă asemeni exercițiilor militare. Într-un film de acțiune, am încredere în multe mâini talentate, așadar cred că voi fi bine, dar sunt războinici din alte unități care s-au strâns aici și au încredere în mâinile lor. Sunt cu toți din Federație, dar dacă încerc să-mi deschid inima, nu sunt diferiți de prietenii noștri de pe Zeon. Dacă simt că am putea fi prieteni acolo unde nu este nici un război, este naivitatea mea?
Schimb subiectul, dar în scenele unde mă lupt cu ei, sunt puternici, ca întotdeauna. Ce fel de antrenament au îndurat aceste persoane de la Federație?...De două ori mi-am pierdut conștiința și am căzut la pământ, dar și asta a devenit o șansă bună pentru a mă dojeni singur pentru rezultatele slăbiciunii mele. Zilele astea, o fac zilnic în fiecare zi fără a pierde antrenamentul. Am devenit mai puternic. Cred că în scurt timp, voi putea face tracțiuni cu degetul mic. Nu era important că, demult, erai strict cu mine, frate? De data asta, lasă-mă să descopăr singur. Apropo, participi la a doua misiune de aterizare, nu? Dacă da, e posibil să ne întâlnim iar pe Pământ. Abia aștept. Mă rog ca această scrisoare să ajungă teafără la tine, în timp ce sper ca misiunea să se termine repede, într-o singură zi. Îmi doresc să fii în siguranță, frate, din adâncul inimii mele. Oh, da. Ce mai fac YOU și Chacha? Dacă ai timp, te rog să-i – din când în când.
Pentru fratele meu Casaval, cu dragoste și respect de la Gackt, care crede în victoria Zeon-ului din adâncul inimii sale.


Casaval este numele de naștere dat lui Char Aznable, Casaval Rem Deikun (personaj din Gundam).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!