vineri, 1 mai 2015

Interviu – Fun Music – iulie 2001

 ( I = Intervievator, G = Gackt )

   I : Impresia ta despre Taiwan...
  G : Seamănă cu orașul meu natal, Okinawa, plus puțin din Tokyo, dar aici  oamenii vorbesc ca și cum s-ar certa.
   I : Cel mai neplăcut lucru pe care l-ai gustat în Taiwan data trecută. ( în 1999)
  G : Nu-mi amintesc, păi.. hai să vorbim de data aceasta! M-am dus să mănânc Shao Long Bao ( dumplings = bucăți mici de aluat copt sau fiert în aburi, simplu sau umplut cu carne, pește, legume sau zahăr), pentru că sunt atât de delicioase...așa că am mâncat o grămadă. Mai târziu mi s-a mai servit încă un platou. Deși stomacul meu era foarte plin, am mai luat una. Dar... era din cele dulci, aproape că am murit...
   I : Cea mai nostimă întâmplare petrecută ultima dată...
  G : Am văzut o femeie frumoasă într-un local, așa că m-am dus acolo a doua zi.
   I : Ce ai mâncat de dimineață…
  G : Încă nu am mâncat … doar acest suc de grapefruit.
   I : Artistul preferat…
  G : Niciunul.
   I : Cât timp îți ia să înregistrezi un cântec?
  G : Pentru alții, în general, este un instrument pe zi, chiar și partea vocală. Pentru mine… totul îmi ia mult timp. Chiar dacă îmi ia o lună și nu sunt mulțumit, atunci arunc totul.
   I : Care este cântecul tău preferat din acest album și ce-l diferențiază de ultimul?
  G : E ca și cum m-ai întreba “Care picior îți place mai mult : dreptul sau stângul”? Pun mult efort în fiecare cântec, la fel cum nimeni nu și-ar pune pe el haine care nu îi plac. Publicarea pieselor finalizate  este mulțumirea mea și, în legătură cu partea cea mai buna, … cred că o știi cel mai bine care este.
   I : Castelul visurilor tale…
  G : Îmi place Normandia, în nordul Franței. Castelul nu trebuie să fie mare, am nevoie doar de 40 de camere și o curte de mărimea a două terenuri de fotbal...
   I : Definiția muncii tale…
  G : Gackt.
   I : Cel mai impresionant cântec realizat în timp ce lucrai la albumul Rebirth...
  G : Maria. La vremea aceea aveam temperatură de 42 de grade și am fost internat în spital. Mintea nu-mi era clară, dar primul lucru care mi-a venit în cap în următoarea zi a fost… să mă întorc să termin înregistrările.
   I : Relația ta cu familia?
  G : Acum locuiesc cu Mei, Beru (cățeii lui), sora mea și staff-ul. Cei din familie mă trezesc în fiecare zi și apoi luăm micul dejun. Mai târziu stau de vorbă cu sora mea în jur de o oră, în timp ce Mei și Beru se joacă prin apropiere. Sora mea are grijă de ei când nu sunt acasă.
   I : Ideea ta despre creație?
  G : Cântecele de azi sunt prea comerciale. (A vrut să spună că azi cântecele sunt create în funcție de gustul popular. Se creează cântece care sunt dorite și așteptate de public.) Aș vrea să fie mai mulți muzicieni care să fie mândri de muzica lor.
   I : Ce s-a schimbat în muzică când ai trecut de la trupă la solo ?
  G : A fi cântăreț solo înseamnă să fiu liber să-mi pot schimba stilul muzical. Schimbarea este un lucru natural și nu are un scop anume... și nu este nevoie să te îngrijorezi în legătură cu reclamele și piața în zilele noastre.
   I : Ți-ai dori să lucrezi cu vreun artist taiwanez?
  G : În lumea muzicii nu sunt granițe sau limite, nu aș elimina sau alege pe cineva anume, vreau doar să comunic cu toți prin muzică.
   I : Când intenționezi să faci un concert în Taiwan?
  G : Voiam să includ în turul Rebirth și alte țari de peste hotare. Dar este nevoie de multă muncă pentru a planifica totul, de exemplu luminile, scena etc. A fost nevoie de două luni de planificare pentru concertul din Japonia. Deși totul este realizat cu atenție, mai există totuși accidentări în cadrul celor din staff. Dacă voi face un concert în Taiwan, trebuie să mă asigur că cei din staff sunt pregătiți și în siguranță. Și vreau să fie cât mai curând.
   I : Ce vrei să le transmiți fanilor?
  G : Este ca o iubire la distanță, de fiecare dată când îi văd, mă umplu de fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!