joi, 28 mai 2015

Gackt blog - 28 mai 2015

Mr. NON OBLATE (discuția 98 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

În ultimul timp,
Oricând scriu pe blog,
Este media care se folosește de blog-ul meu,
Și aș vrea să le spun ceva.

Aș vrea să vă rog
Să vă opriți din a vă referi la persoana mea folosind un cuvânt-clișeu cum ar fi ”celebritate”.

Cum că viața mea privată este prea misterioasă...sau
Care este adevărata mea sursă de veni?...
Ca să punem capac,
Să spui lucruri ca ”Devine o celebritate!”...
Vă rog să mă mai lăsați.

Probabil că persoanele care scriu
Sunt atât de josnice încât se gândesc că să scrie lucruri rele despre cineva
Vor aduce mai multe persoane care să citească, sau
Poate cred că să facă pur și simplu o glumă cuiva le va aduce mai mult.

Oricare ar fi,
Pentru mine sunteți o o bătaie de cap.

Acest blog
Este ceva ce există pentru ai mei ”LOVERS”
Care m-au sprijinit întotdeauna,
Nu pentru media ca să facă glume din el.



Sunt
Doar o persoană
Care este fericită
Când vede pe altcineva că se distrează
În timp ce ține o petrecere surpriză de naștere pentru prieteni...
Cu alte cuvinte, sunt un tip destul de simplu.




Nu sunt prea multe mistere despre mine.
Doar că, până acum
Nu prea am arătat prea multe despre stilul meu de viață.

De când a început acest blog,
Puteți spune că
Prin acest mod pot arunca lumină asupra lui.


Ce este asta?
Sincer, este în primul rând
Un lucru rău să fii invitat?
E cumva faptul că eu nu pot fi invitat?


Ahahahaha...
Nu mă laud, nu mă laud.

Scriu în mod normal despre viața mea privată
Într-un blog pe care trebuie să postez.
Tipul acesta este destul de prost.

Mai mult,
Dacă propriile mele câștiguri sunt mari
Nu este permis asta?

Munca mea nu se limitează doar la muzică și entertainment.
Pe lângă astea sunt afaceri
Pe care le-am pus pe picioare în ultimii 10 ani.
Trebuie să fac raport pentru fiecare acum?

”Eu, chiar acum, am succes în această afacere!!!”

Așa?
Nu este vorba mai mult o laudă?


Cine este? Aceea ”persoană care rezolvă problemele”.
De asemenea,
Ce înseamnă ”să-ți refaci imaginea”?
Ahahahaha.

Mai mult,
”Este o situație în care el vrea ca oamenii să se gândească la el ca la o celebritate”
Așadar, acesta este un scriitor care este foarte iluzoriu.

Și asta, în primul rând, cine este scriitorul?
”Yumeno Kyotaro”???
Nici unul dintre voi nu știți, nu?
Cine e tipul acesta?

Adevăratul Yumeno Kyotaro
Este un reporter care a murit în 1991,
Takenaka Roshi era pseudonimul lui.
Desigur, în acest moment este în lumea de dincolo.

Cu alte cuvinte, acest scriitor
Este deschis să își folosească numele fals,
Și este un simplu ”fals”.

Folosind numele unei alte persoane și scriind articole în mod necinstit,
Și, în plus, alte site-uri de știri
Folosesc aceste articole în mod sceptic.
În primul rând, nu este aici o problemă?

Chiar îmi doresc să mă mai lase în pace.




Mai mult,
Ceea ce acest așa numit ”Yumeno Kyotaro” a scris despre mine este

”Dacă este o relansare în popularitate,
Este cu considerația de a găsi noi patroni...”

Uh poftim...
Când spui patron...sunt o mama-san din Ginza?

De asemenea,
”Dacă reușește să ofere publicului impresia că este o celebritate
Țintește de asemenea să înlăture suspiciunile evaziunii fiscale și implicarea sa în delapidare.”

Ahaha.
Au celebritățile un asemenea efect?

Vreau să spun că...
În acest punct din timp,
Cei care pot spune asta în mod direct ar trebui dați în judecată.
V-au dat bătăi de cap tipi aceștia, nu?

Despre industrii,
Despre politică,
Despre lumea de entertainment sau altele,
Pur și simplu este extrem de ciudat
Că ei scriu astfel de articole de parcă i-ar cunoaște
Și chiar numele autorului
Să fie a altcuiva
În timp ce scriu aceste articole atât de liberi.

Chiar nu au nimic mai bun de făcut...
Fie că sunt în Japonia sau peste hotare,
În cele din urmă, asemenea vești fără vreo semnificație
Au evitat totuși staff-ul și au venit zburând.



Astăzi am zburat înapoi de peste hotare
Să filmez pentru o reclamă în Japonia dar...
Acolo, Nakamura-kun de la Yarusenasu a venit.

Și mi-a spus.

”Frate, a trecut ceva timp!
Încă o dată, ai scuturat lumea!”

Când l-am întrebat despre ce era vorba, a spus

”Recent,
Am citit despre discriminarea din Franța,
Lamborghini-ul care a fost lovit,
Și chiar și de invitația ta la meciul de box!”



..........

Înțeleg...
În timp ce mă întrebam dacă erau de la articolele publicate...

”Nu am scris despre ele cu vreo anumită intenție.
Despre incidentul din Franța,
Spunea doar că atât persoana care discriminează cât și persoana care este discriminată
Au propriile lor probleme.”

Am spus, și el mi-a răspuns.

”Livedoor a ales povestea ta!
Ei, dacă numele tău apare, mai multe persoane ar intra pe site-ul lor!”

.......
Am încurcat-o...
Chiar am încurcat-o.

Asta înseamnă că toată informația privind viața mea privată,
Toți prietenii și cunoștințele pe care mi le-am făcut, și unde am fost,
Care a fost inițial pentru fanii pe care nu i-am întâlnit după mult timp a fost prin urmare,
De către o anumită persoană
De către un scriitor de undeva
Folosită într-un asemenea mod negativ.



L-am întrebat pe Nakamura-kun.

”De ce sunt atât de multe astfel de persoane?”

Mi-a răspuns,

”Rezultatul invidiei!
Rezultatul unui complex inferior!
Rezultatul geloziei!
În special pentru tinerele doamne de la birou!”

.....
Cuvintele sale au fost foarte frumos exprimate...
Am fost puțin impresionat.

”Ceea ce mi-ai spus m-a impresionat, aș putea să o postez?”

L-am întrebat și el mi-a spus

”Frate, ai auzit de cuvântul ”secret”?
Te rog să ceri ”secret”!!!
”Secret”!!!”

De ce oare, îi este atât de teamă?

Spune-o clar.
Nu am...nici un secret...

Dacă este în caracterul meu să fiu pus împreună cu un secret
Atunci nu pot fi GACKT.


Numele meu este GACKT...
Motto-ul meu este ”Mr. NON OBLATE”

Ceea despre ce voiam într-adevăr să scriu
Nu sunt aceste lucruri dar...

Ei bine,
În următoarea postare presupun că am să scriu și despre invitația mea din Dubai.

Încă o dată cred,
Că va deveni un material pentru
”Nu a fost invitat, și-a cumpărat singur biletul!” sau
”Este o strategie de a-și construi imaginea de celebritate”
Poftim, făceți-o fără permisiunea mea.

Ooh...nu vă place, nu vă place.

În general, să fiu numit o ”celebritate”...
Este jalnic!!

GACKT


P.S.
Am găsit ceva ce am pierdut acum 5 luni în timp ce călătoream peste hotare.
Este o valiză care nici măcar nu știam
În ce aeroport ar putea fi.
Timp de 5 luni am folosit doar
O geantă de cărat pentru a călători.

Mi-am compensat lucrurile dar.
Problema nu sunt bani.
Multe din amintirile mele erau în acele lucruri.

Să le găsesc în această perioadă,
Doar cu așa ceva,
Sentimentele mele au fost vindecate!!!

Sunt eu o ființă atât de simplă?

În orice caz...mulțumesc, sunt recunoscător.

Editor
Camui GACKT

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!