marți, 5 mai 2015

P.S. I LOVE U GACKT - Introducere joc



GACKT:
Bun venit, sunt GACKT.
Mai întâi, ai putea să-mi spui numele tău?
Okay, Maria.
În această aplicație, vei putea citi tot felul de povești bazate pe versurile și lumea melodii mele ”P.S. I LOVE U”. Eu sunt vedeta spectacolului, ca și tine de altfel.
Mai multe povești vor fi adăugate pe viitor, așa că ești liberă să verifici regulat.
Pentru a avansa în povești, vei avea nevoie de bilete. Primești un bilet pe zi când te loghezi, așadar te rog, loghează-te zilnic.
Pe lângă asta, dacă te loghezi zilnic și deschizi toate panourile zilnice, poți avea cardurile mele foto. De asemenea, vor fi câteva bonusuri drăguțe aranjate și în principalele povești, așadar fi cu ochii pe ele.
De data asta, îți voi oferi un cadou special de zece bilete. Ia-le din secțiunea ”Cadou” de pe meniu și verifică povestea care îți place.
Oh, și încă un lucru.
În povești, vor apărea alegeri.
Conform alegerilor tale, nivelul meu de afecțiune ”FEELING” se va schimba și depinzând de afecțiunea mea finală, finalul se va schimba.
Ei bine, să începem. Ne vedem în poveste...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!