vineri, 15 mai 2015

Gackt blog - 15 mai 2015

După lupta dintre Pacqiao și Mayweather (discuția 97 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

În amintiri nenumărate… ♪♫ (Versuri din ”Emu ~For My Dear~)
Cine e...în asemenea momente...
Beep...
Da, alo.

Oh...tu ești...

Eh?
”Vorbești de parcă ești într-o stare de spirit proastă, ce s-a întâmplat?”
...întrebi...

Starea mea de spirit huh...
Da, este într-adevăr proastă...

Acum, sunt în Vegas...
Lupta dintre Pacqiao și Maywearther
S-a terminat noaptea trecută.
Am fost enervat.
Așa că mă antrenez în sală de dimineață...


Eh?
”Deci, cine a câștigat?”
...întrebi...

Pe baza deciziei,
Mayweather a câștigat.
Dar, nu are sens.
Indiferent de cum te gândești la asta,
Oricine a văzut,
Va spune că Pacqiao a câștigat.

Pacqiao a câștigat lupta.
Totuși, Mayweather a câștigat meciul...


Eh?
”Nu înțeleg ce spui.”
...spui...

Cu alte cuvinte...
Pentru că suntem în America.
Și pentru că locul de desfășurare este la MGM...


Eh?
”Acum nu mai înțeleg deloc.”
...spui...

Ei bine,
Presupun că va trebui să explic cum a decurs meciul...
Deși Pacqiao nu a reușit să facă un knock out,
Majoritatea rundelor îl împingea pe Mayweather de ici colo,
Și a fost mai mult o scenă unde Mayweather alerga de colo colo.



Totuși, Pacqiao
Nu l-a putut doborî pe Mayweather.
Ca și cum nu ar funcționa...
Cu alte cuvinte, aceasta este America, nu?

Toți trei din juriu sunt din America.
Arbitrul a fost o persoană de culoare.

Când l-au judecat pe Pacqiao, care este din Filipine,
Nu este nici un punct de merit care să funcționeze pentru el.

Și,
Pe lângă asta într-un mod copleșitor MGM
Câștigă mult de la Mayweather.


Că tot veni vorba, un alt punct care poate fi adăugat este,
Contractul dintre Mayweather și MGM
Va mai fi valabil doar pentru încă un meci. Cu alte cuvinte,
Dacă Mayweather pierde aici,
MGM va avea probleme.
Numărul de clienți pe care îl atrag va scădea.

Eh?
”Nu trișează atunci?
...întrebi...

Nu este exact trișare.
Desigur,
Lupta dintre cei doi a fost grozavă.
Mayweather nu este slab de felul lui.
Mișcările lui în timpul meciului au fost grozave.
Când vorbim despre punctele dobândite
Va trebui să îi le acorzi în anumite puncte esențiale.


Dar,
În luptă, Pacqiao a câștigat.
Chiar a forțat acest lucru, de fapt.
Dar,
Pentru că Mayweather nu a fost făcut knock out,
Șansele ca Pacqiao să câștige acest meci
Erau foarte mici de la început.
Referitor la asta, cred că și Pacqiao ar fi știut.
De aceea,
Este și faptul că a căutat să îi dea un knock out.

Eh?
”Este MGM faimos?”
...întrebi...


Este faimos.
În Vegas, un număr destul de mare de cazinouri
Aparțin grupului MGM.
Bellagio, Arena, Mandalay Bay,
Mirage, Monte Carlo, Luxor,
Circus...
Doar să spun câteva.
Grupul MGM este cel mai mare din Vegas.
Hotelul acestui grup MGM
A fost complet rezervat
Din cauza acestui meci de box.

De aceea,
Sunt multe persoane care nu văd principala semnificație a grupului MGM.



În mod normal, nu vei putea vedea
O mulțime de persoane la acest nivel.
Este un punct unde
Până și să iei masa,
Sau pur și simplu să ajungi la restaurant
Este aproape imposibil.
Deci, ceea ce încerc să spun este,
Până acum, pentru MGM, un asemenea beneficiu
Este adus constant datorită lui Mayweather.

Mayweather și alte persoane asemeni lui.


Mai mult,
Meciul de titlu de data asta
A mărit iar prețul la acțiunile grupului MGM.
Acest meci de vis
Nu ar fi fost posibil fără MGM până la urmă.
Celebrități din toată lumea s-au adunat.
Pe scurt, actori din Hollywood
Și cântăreți bine cunoscuți
Au cam refuzat conversația.

Eh?
”De ce au refuzat? Oamenii cu care ai vrut să vorbești erau speciali, nu?”
...întrebi...

Locul era plin până la refuz,
Până la punctul în care îți era dificil să ajungi la locul tău.

În spatele meu
A fost Mark Wahlberg, un tip faimos care a jucat în ”TED”.
Se pare că reprezenta meciul de data asta
Și a fost invitat.



De asemenea, lângă mine
A fost jucătorul NBA Ben Gordon.
La început nu știam cine era
Dar după ce am început să vorbim, m-am dat seama că este o persoană grozavă, sinceră în cuvintele sale.
Ne-am înțeles destul de bine.

Când mai vin iar în America,
Vom merge împreună la băut.




Nu am realizat dar, Paris Hilton
Și Beyonce se pare că veniseră.
De asemenea, lângă mine, DiCaprio
A venit să se uite cu prietenul lui...
Magic Johnson,
Și Robert De Niro,
Cu alte cuvinte,
Erau multe persoane grozave prezente.
Beneficiul afacerii este foarte mare, nu?

Că tot veni vorba, prețul locului meu
Trecuse de 40 de milioane de yeni înainte de meci.
Acesta este prețul unui loc din rândul al patrulea.
Nici măcar nu îmi pot imagina
Exact cât de mult ar costa să fii în primul rând...
Probabil că este pe undeva aproape de absurd.


Pentru un loc la un meci de box să ajungă la 40 de milioane de yeni...
Nu este ridicol?
În drum spre locația meciului,
Am reușit să mă întâlnesc cu o cunoștință care este președinte.
Apoi, ne-am întreptat împreună spre locație dar...
Când am ajuns în zona de verificare a biletelor...

”Ah! Am fost jefuit!!!!”

A exclamat, și a fost o agitație mare.
În această zi, era ceva normal.
Până la urmă, a fost un bilet pentru un loc din zona mea care a fost furat.
Manager-ul hotelului vorbea cu ceilalți cu mare grabă.



Pentru că am trecut printr-o mulțime de oameni.
Era un caz unde nici măcar nu aveai de unde ști când a fost jefuit.
Ei bine, din fericire, pentru că era un bilet scump,
Și s-a acționat destul de rapid,
A reușit să ajungă în siguranță la locul lui...

Despre ce vorbeam...
Ah, da.

MGM și Mayweather
Au o legătură foarte profundă.
Nu m-am gândit că continuările meciului au fost rele.
De asemenea nu spun că juriul nu a fost corect.

Dacă te joci în curtea ta, câștigi.
Dacă nu, cel puțin ai ideea că nu te poți ridica în ring, nu?
Asta e tot ceea ce este.



Și,
În ciuda rezultatului, lupta de la sfârșitul celor 12 runde
A fost o interpretare minunată a două persoane.
Pentru Mayweather la 38 de ani să poată executa asemenea mișcări...
Dar asta chiar a fost ceva de care să fii impresionat. De data asta am observat o mare diferență.
Ceea ce am înțeles bine era comparația dintre Pacqiao care este excitant să îl vezi luptând,
Și Mayweather,
Mayweather este mai impresionant când îl vezi pe un ecran.




În realitate,
Mișcările lui Pacqiao sunt mari,
Și atacă agresiv.
Cu alte cuvinte pare orbitor.
Și publicul va trăi și va muri cu fiecare mișcare.
Pe de altă parte,
Stilul de box a lui Mayweather este
Să se ferească de loviturile oponenților cu câțiva milimetri înainte de impact.
Va părea că mănușa lui Pacqiao
Se mișcă de pe fața lui Mayweather singură.

Și ca contraatac,
Își va lovi oponentul într-o secundă.

Chiar și de pe un loc aproape de ring,
Faptele de magie a lui Mayweather sunt sincer
De rapide până în punctul în care aproape nu aveai de unde știi.

Dacă te uitai dintr-un loc mai îndepărtat,
Vedeai doar că Mayweather fuge pur și simplu de colo colo.


Isprăvile sale nu sunt potrivite să le vezi live la meciuri.
La televizor în timpul comentariilor și a clipurilor în slow-motion,
Vei înțelege atunci tehnica formidabilă din spatele mișcărilor lui.
De aceea insulte au început să se audă.
Pentru că părea că Mayweather fugea pur și simplu,
Punctul de început a rezultatului a fost

”Gayweather!!”

Și astfel de insulte au început să se audă...
Deși m-am uitat și continuam să mă gândesc, asta nu este în regulă deloc...
Pentru cineva care se luptă serios cu oponentul lui
Nu este nimic mai nepoliticos decât asta.

Nu fuge în cercuri,
Se ferește, ca un zeu.


Când plecam după ce s-a terminat,
Diverse gânduri au apărut în mintea mea dar,
După ce am vorbit cu tine astfel
Sunt mult mai convins.
Vorbind de acest rezultat,
Doar cele două persoane care au fost în ring
Se pot plânge și să evalueze pentru ele însăși.

Până la urmă,
Nu este ceva ce noi ca public ar trebui să ne plângem.
Dacă cei doi nu sunt convinși de decizie sau evaluare,
Pot face o altă luptă oricum...
Ei, așa funcționează.


Cumva,
După ce am vorbit cu tine
Am observat încă o dată multe alte lucruri.

Mulțumesc.

Ei bine...
Mă întorc și eu la antrenament.
Cumva,
Mă gândesc să pun mai mult efort în el.

Ei bine, în ciuda faptului că locul acesta este gol întotdeauna.
Ahahahahahaha.

Oricum, mă voi întoarce la antrenamentul meu singuratic.
Ne mai auzim.

Să fi cuminte.
Dacă mă întorc în Japonia, te voi contacta.

Pa.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!