miercuri, 13 mai 2015

P.S. I LOVE U GACKT - Eternal Affection - HAPPY END (Feeling - 96%)

HAPPY END

1/3

În ziua mea liberă...
Stând pe o bancă din parc, îl așteptam pe Dr. GACKT.
Era relativ devreme, așa că nu prea erau mulți oameni în parc.
Și totuși, cum stăteam jos, sub soarele luminos, așteptându-l leneșă pe Dr. GACKT...
...ceva din mine nu-i venea a crede. Deloc.
(Cu siguranță am trecut prin multe...)
Doar acum câteva luni, singurul lucru pe care îl simțeam pentru Dr. GACKT era respect de la distanță.
Și totuși, la un moment dat, el a devenit o persoană de neînlocuit pentru mine,
Și am mers și până în punctul de a o întâlni pe Kayo și vechiul el...

(Nu îți fă griji, Kayo. Am să-i transmit sentimentele tale.)

G: Wow, e un parc destul de frumos. Habar nu aveam.
M: Ah, doctore!
Dr. GACKT a apărut brusc înainte de a-mi da seama.
S-a așezat lângă mine și a scos prompt obiectul pe care îl cerusem.
Cadoul lui Kayo. Iepurașul de pluș.
M: Mulțumesc.
G: Deci...ce vei face cu asta?
M: ...Pot tăia puțin din partea unde a fost cusut?
G: Huh...?
M: Te rog.
G: ...Bine, fă-o.
M: Mulțumesc.
Am tăiat cu atenție ața din spatele iepurașului cu foarfecele meu.
M: ...
Am deschis ușor cusătură, făcând bumbacul să iasă. Și din deschizătură...
M: ...Știam eu.
...a ieșit un mic, împăturit bilet.
G: Ce e aia...?
I-am înmânat biletul.
M: Voiam să-ți dau asta, indiferent de orice lucru.
G: ...
A desfăcut biletul.
G: ...Acesta este scrisul lui Kayo...stai, nu poate fi –
M: Este. Sunt versurile pentru melodia aceea.

2/3

G: ...
M: A terminat versurile și de la început, a făcut acest iepuraș de pluș drept cadou pentru tine. Totul ca tu să poți găsi versurile după ce ea a murit.
G: Atunci, versurile au fost lângă mine tot timpul...
M: ...Au fost.
G: ...Dar, cum ai știut?
M: ...Kayo mi le-a dat în grijă.
G: Ți le-a dat?
M: Mi le-a dat...oh, probabil că nu o să mă crezi dacă îți spun...
Vocea mea a devenit extrem de subțire, dar Dr. GACKT mă privea cu un zâmbet.
G: ...Am să te cred.
M: ...
G: Am să cred orice îmi spui, Maria.
M: Doctore...
G: Pentru că ai încercat atât de mult să ajungă cuvintele lui Kayo la mine.
M: ...
G: ...Mulțumesc, Maria.
M: ...Cu plăcere.
Să fiu sinceră, voiam ca eu să fiu cea care îi mulțumea.
Dar nu am vrut să-mi spună iar că sunt aiurită, așa că am făcut-o în mintea mea.
(Doctore, mulțumesc că mă crezi...)

Ochii doctorului GACKT a urmărit ușor cuvintele lui Kayo.
G: P.S. I LOVE U...
Lacrimile au început să-i curgă tăcute pe obraji.
Pe când mă ținea în brațe în camera lui, a plâns fără vreun sunet sau lacrimi.
După ce Kayo a murit,
Probabil că nu a putut vărsa lacrimi pentru ea.
(Dar acum, în sfârșit, poate plânge...)
Kayo... Dr. GACKT le-a acceptat.
Sentimentele care îți erau atât de dragi...
M: Doctore...
Am scos o batistă și i-am șters lacrimile.
G: Exact ca în sala de operații, huh.
I-am spus că era din cauză că sunt o asistentă.
M: Doctore...
G: Hm?
M: Într-o zi...te rog, lasă-mă să ascult cuvintele pe care ți le-a lăsat Kayo.
G: Maria...

3/3

G: Maria...
M: Nu știu câți ani va dura, dar într-o zi, vei cânta melodia ei pentru mine?
”Când vei simți pentru mine ceea ce simțeai pentru Kayo, mă vei lăsa să o ascult?”
G: ...
Se uita la mine, complet tăcut.
M: ...Poate că cer prea mult, dar...
G: Tu chiar...
A oftat.
G: ...nu înțelegi deloc, nu-i așa?
M: Nu?
G: ...
M-a tras brusc mai aproape de el.
M: ...
G: Tu ești singura pentru care voi cânta.
Dr. GACKT și-a tras chipul mai aproape de mine.
G: Maria...vei merge alături de mine?
M: Doctore...
G: ...Nu?
M-a privit direct în ochi.
(Tch, și știe exact ceea ce am să spun...)
Supărată pe trucul lui răutăcios, am decis să nu îi răspund cu da sau nu.
Oh nu, am să-i dau un răspuns la care nu se așteaptă.
Sau, asta e ceea ce credeam.
M: Doctore, te iubesc.
Cuvintele care mi-au ieșit pe gură erau atât de simple, că el nici măcar nu a clipit.
Dar acelea erau cuvintele pe care am vrut să îi le spun mereu, și cuvintele pe care le puteam spune.
G: ...Da.
Sfiala a început să-i apară pe chip, dar asta nu l-a oprit din a mă trage și mai aproape.
La ora asta, probabil că au început să apară mai mulți oameni.
Și probabil că se uitau la noi.
Dar nu îmi păsa de asta.

Pentru că de acum încolo, voi tot spune aceste cuvinte bărbatului din fața mea.
Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!