marți, 14 iunie 2016

Gackt blog - 10 iunie 2016

Notă din partea comitetului editorial (discuția 132 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Turneul LAST VISUALIVE JAPAN
A mai rămas cu 10 spectacole până ce se termină,
Și singurul loc rămas în regiunea Kanto,
Este Super Arena Saitama.
Începând de mâine,
Vom trece prin concertul din Hiroshima
Și ne îndreptăm drept spre Okinawa.

Într-o asemenea noapte, pot simți puternic
Faptul că viteza la care acest corp se recuperează
Este inversă,
Eșuând regulat la a ține ritmul cu agitația ce crește.




Deși corpul meu este extenuat,
Nu pot dormi deloc.
Poate pentru că imunitatea mea a căzut,
O iritație a apărut
Și durerile din corpul meu nu se vindecă,
În orice caz a fost o noapte lungă.

”După ce se termină turneul,
Ce plănuiești să faci?”

Recent, mi s-a pus această întrebare des,
Dar sincer,
Nu m-am gândit la nimic deocamdată.




Chiar acum, ceea ce trebuie să fac
Este să termin asta fără probleme, așadar
Ceea ce vine după asta,
Întotdeauna am decis să mă gândesc la asta
Doar după ce termin.

Sincer,
Am simțit că este mult efort fizic
În timpul turneului
Mai mult decât o dată sau de două ori.
Am simțit că vreau să termin turneul mai devreme dar,
Când văd actualul sfârșit în realitate,
Un sentiment de nedescris de singurătate apare.


Așa cum ne-am croit drumul până aici,
De la antrenamentele dure de dimineață
Până la întâlnirile de revizuire de la miezul nopții,
Cred că membrii, și dansatorii
Care strâng din dinți la tot în fiecare zi,
Simt la fel.

Doar 9 spectacole rămase.

Și corpurile tuturor, dintr-un stadiu timpuriu
Sunt într-o stare destul de bună de sfârșit
Și mai mult, în timpul turneului,
Au continuat să dea totul fără compromisuri,
Și acum, corpurile tuturor au devenit chiar minunate.



Deoarece cred că nimeni nu lipsește,
Mulțumesc tuturor că s-au sprijinit
În timp ce au înfruntat mustrările până acum,
Și toată lumea a vrut de asemenea
Să arate o lume înălțătoare.

Pentru a oferi ce este mai bun,
Treptat creștem calitatea muncii noastre prin
Cele mai bune corpuri și spirite.
Sună ușor când o spun, dar
În realitate ai nevoie de o perioadă de timp necumpătată
Și perseverență.

Dacă te gândești la a face ceva de mântuială,
Sunt multe ce pot fi îndepărtate.
Dacă doar ținteam pentru un concert distractiv
Probabil că nu era nevoie să ne împingem limitele până aici.



A fost de parcă toți au posedați,
Nedorind să piardă în fața celorlalți artiști,
Simțind că trebuie să ofere cea mai bună interpretare
A unei lumi de care sunt mândri din adâncul inimii,
Și au făcut asta fără a ține cont
De efortul pe care îl depun,
Un efort care are sens doar pentru ei.

De aceea, pot spune asta.
Că suntem ”cea mai bună și cea mai puternică familie”.




Sunt și mulți membrii din staff,
Care ne-au urmat împreună
Prin programul dur.
Călătoria turneului
Cu siguranță nu este una ușoară.

Fiecare persoană are propriile responsabilități
Și își îndeplinesc responsabilitățile pe care le au.

Asta probabil sună ca fiind ceva normal dar,
Zicala că oamenii care își pierd interesul
Vor apărea într-o călătorie lungă
Nu este una puternică.
Mai mult sau mai puțin,
Poți spune că este doar normal
Ca cei care nu mai rezistă
Sau pierd sentimentul de tensiune
Ar putea apărea la un asemenea număr mare de persoane implicate.



În trecut, când am împărtășit același gând,
Am fost trădat înainte,
De cei care erau de acord cu mine.

În cele din urmă,
Motivul pentru care și-au pierdut cumva tensiunea,
Ar fi putut fi eu, GACKT.

Un alt lucru pe care l-am învățat în acești 17 ani,
Este că doar să fii amabil și tandru
Nu este de nici un folos.

Oricând, întotdeauna,
Având mândria de a fi asociat cu GACKT
Și responsabilitatea, și fiind conștient de asta,
Este mândria de a fi o familie.
Cei care pot vorbi cu mândrie despre aceea tensiune,
Sunt acum prietenii mei apropiați.

Alaltăieri, la locația concertului,
Am condus un test-drog surpriză pentru noi toți.




M-am gândit că atunci când vor auzi asta,
Am să simt o atmosferă grea și severă
Împrăștiindu-se la concert, dar
În schimb a fost opusul.

Toți au spus același lucru
”Dacă cineva face ceva atât de stupid,
Nu face parte din familie”.

În schimb, a fost o scenă amuzantă
Unde atmosfera a fost plină de râsete.




Prieteni sau companioni,
Nu este vorba că nu cred în
Proprii mei membri sau echipa mea,
Dar în schimb, este din cauză că am încredere în ei
Că întotdeauna fac aceste lucruri neanunțat.

Noi nu vă vom trăda.

Să ai de-a face cu drogurile
Nu este nimic decât trădare pentru noi.

Mă doare inima și simt o indignare îndreptățită
Când artiștii sau entertainer-ii
Cumva se implică cu drogurile
Și fac valuri în media.



Totuși,
Sunt foarte înfuriat
Pe artiștii sau atleții
Care chiar au fost prinși cu droguri.

”Ca cineva care stă în fața altora,
Ce naiba crezi că faci!!”

Nu are de a face deloc
Cu vreo îndeplinire personală
Pe care au avut-o în trecut,
Sau cât de minunați sunt ca persoană.

Nu este nimic altceva decât
Un act de trădare
Față de fanii care te sprijină.

În primul rând,
Trebuie să fie o relație puternică de încredere
Construită între fani și artist.

Este la fel și cu noi
Care ne antrenăm cu disperare corpul și spiritul,
Zi după zi,
Chiar și de dinainte de a începe concertul.
Totul este pentru că nu vrem să vă trădăm așteptările.



Nu,
În schimb, este despre voi.
Cât de departe ne putem întrece așteptările
Este bazat pe circumstanțele lui GACKT
Și persoanele implicate cu GACKT.

Aceasta este regula nerostită a lui GACKTJOB
Și a familiei GACKT,
Și pe ea,
Unitatea noastră ca familie devine și mai puternică.

Ei bine,
Am să alerg repede
Spre orice pot lua cu spectacolele rămase.
Chiar dacă, acest corp nu se mai poate mișca.

”Respectul este obținut.
Sinceritatea este respectată.
Încrederea este adunată.
Loialitatea este răsplătită.
Eu sunt GACKT.”

Așteptați-mă.
Pentru că vă voi oferi
Cel mai bun zâmbet
Cu cea mai bună lucrare.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!