miercuri, 7 noiembrie 2012

Gackt - Nine Spiral

目の前に現れては消え
僕の夢を切り刻む声
偽りだらけのこの世界で

戯ばれて
…殺されて

気まぐれ少女の模様替え

抱きしめ合えばこの大地で

気が付けば人は猿マネ

操られて
…生かされて

遠くで聞こえるあの声

妄想だらけのノアの船

倒されて
…塞がれて
犯されて


lie…
胸を切り裂いて
声を奪われて

目を塞がれた君


憎まれて
…惜しまれて
戯ばれて
…壊されて
倒されて
…塞がれて
犯されて
…殺されて

何もかも置き去りにして

今もまだあの場所で僕は君だけを見てる


lie…
胸を切り裂いて
声を奪われて

目を塞がれた君


lie…
優しく切り裂いて
そっと抱きしめて

た・す・け・て・あげる


me no mae ni arawarete wa kie

boku no yume wo kirikizamu koe
itsuwari darake no kono yo(sekai) de
asobarete...korosarete

kimagure na shoujo no moyougae
dakishime aeba kono daichi de
kigatsukeba hito wa sarumane
ayatsurarete...ikasarete

tooku de kikoeru ano koe
mousou darake no noa no fune
taosarete...fusagarete
okasarete

lie...mune wo kirisaite
koe wo ubawarete
me wo fusagareta kimi

nikumarete...oshimarete
asobarete...kowasarete
taosarete...fusagarete
okasarete...korosarete

nanimokamo okizari ni shite
ima mo mada ano basho de boku wa kimi dake wo miteru

lie...mune wo kirisaite
koe wo ubawarete
me wo fusagareta kimi

lie...yasashiku kirisaite
sotto dakishimete
ta-su-ke-te ageru

Strălucește înaintea ochilor mei și dispare
Voce acea îmi taie visele în piese
În această lume plină de minciuni,
Te joci cu mine…mă ucizi.

Rearanjamentele făcute de o fată capricioasă,
Dacă putem veni împreună într-o îmbrățișare pe acest pământ
Dacă ești atentă, oamenii sunt ca oile
Tu tragi sforile…tu mă faci să trăiesc.

Acea voce pe care o pot auzi în depărtare
Arca lui Noe, plină de iluzii
Mă presezi…mă persecutezi
Mă violezi...

Minciună…cea care mi-a sfâșiat inima
Care mi-a furat vocea,
Care mi-a sigilat ochii, tu
Tu mă urăști…nu îmi dai drumul
Te joci cu mine…mă distrugi
Mă presezi…mă persecutezi
Mă violezi…mă ucizi.
Abandonând totul și totul
Chiar și acum sunt încă în acel loc privindu-te doar pe tine

Minciună…cea care mi-a sfâșiat inima
Care mi-a furat vocea,
Care mi-a sigilat ochii, tu

Minciună…ușor te sfâșii
Ținându-te blând
Te voi A-J-U-T-A.

 *Traducerea este făcută după propria mea interpretare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!