luni, 6 ianuarie 2014

Twitter 10 mai 2012

Ei, ei , am 30 de minute înainte de planurile mele pentru această seară. Presupun că voi răspunde tuturor pentru prima dată după mult timp. Sunteți bine?

(Oamenii întreabă dacă a renunțat la Twitter) Nu. Cred că voi mai continua ceva timp. Sunt mulți oameni care cer să nu renunț.

(Cineva întreabă dacă încă mai joacă ”Touch The Numbers”) Am renunțat odată ce am ajuns la 3 secunde. Erau mulți trișori, și am realizat că erau prea mulți care își spuneau GACKT. E păcat. Ei, încă pot ajunge la 4 secunde. Am ruginit.

(Cineva spune că a văzut ”MOON CHILD”) Accidental, am ajuns să vorbim despre ”MOON CHILD” astăzi la prânz. A fost cam începutul unei zile ciudate...Chiar și după ce m-am trezit dintr-un coșmar, încă nu mă simt bine. Ei, sunt astfel de momente. Trebuie să râdem de ele. Ahahahaha.

(Porți lenjerie neagră astăzi?) De...de unde știi...? M-ai privit când m-am schimbat?

(Tweet în chineză: Cineva spune că Dears trebuie să fi fost foarte fericiți să-l vadă în Okinawa) De când m-am întors, nu am vizitat încă nici o altă țară asiatică. Când am timp, voi veni să vă văd. Momentan plănuim să facem un turneu în toată Asia ca YFC. Așteptați. Te sărut dulceață.

(Cineva spune că a avut un vis în care îi dădea jos lenjeria lui YOU și întreabă dacă a fost un vis bun sau nu) Nu i-am dat niciodată chiloții jos....Totuși, dacă aș obține o reacție bună, poate ar trebui să încerc. Întotdeauna reacționează pe dos. Chiar dacă îi dau jos pantaloni, s-ar ajunge la ”Cee faci...?”

(E din cauză că îți place să te joci de-a ignorantul cu noi? Îmi place și când ești Do-S) Nu sunt Do-S, sunt DoDoDo-S. Încă ai de gând să mă atingi? Atunci pune KiAi și hai odată!!!

(Cineva întreabă dacă cei peste 30 de ani le este interzis la concerte) Cine ți-a spus asta? Pentru voi, care aveți 30, 40, 50, nu este important să le arătați celorlalți cum să se bucure de un spectacol? Arătați-le cât de minunat e să fi adult. S-a înțeles?

(Cineva întreabă dacă audițiile pentru ”Secretul lui Yoshitsune” s-au terminat) Audițiile pentru rolurile masculine tocmai s-au terminat. Tocmai am terminat întâlnirea despre tactică. Va fi uimitor așa că așteptați-l. Audițiile pentru rolurile feminine sunt pe cale să înceapă.

(Cineva spune că au citit un articol despre Magnum, și au încercat să-l traducă cu Google translate, iar în japoneză e tradus ca ”râd de cad pe spate”, ceea ce...nu funcționează) E o traducere amuzantă. Nu pot înțelege asta ”râd de cad din picioare”, dar sună atât de amuzant, și îți mulțumesc că ai încercat să îl traduci.

(Cineva întreabă dacă superluna recentă a avut vreun efect asupra vampirului GACKT) De fapt, m-a afectat puțin mai mult și nu am putut merge în linie dreaptă. Când m-am întors la hotel, eram epuizat și m-am chinuit să ajung în camera mea în timp ce mă loveam de pereți. Dar somnolența m-a atacat ciudat și nu am putut să fac nimic, decât să stau întins cu ochii deschiși. Prea înfricoșător.

(Cineva spune că Chacha a vorbit despre efectul superlunii asupra lui pe blogul YFC) E prea înfricoșător...luna e prea înfricoșătoare...Mă voi transforma și nu voi mai putea să îmi revin înapoi...

(Cineva spune că a exersat la aruncarea la țintă și a făcut 878 de puncte și îl roagă pe GACKT să o laude) Am jucat ținta în timpul ședinței foto din Okinawa, dar nu am fost prea grozav...Trebuie să mă apuc iar de exersat. Trebuie să-mi mențin abilitatea de a face cel puțin 1000 de punte....Asta este minim pentru un bărbat.

(Cineva îl roagă să lanseze un parfum cu ”propriul său miros frumos”) ”Miros frumos”....e un mod amuzant de a o spune. Poate ar trebui să îmi scot propriul parfum. Port Platinum Egoist de 20 de ani.....Va trebui să mă gândesc la asta.

(Cineva îi mulțumește că s-a alăturat pe LINE) A început în sfârșit. Am început cu LINE și acum Underland are o versiune pentru smartphone. Vom lărgi posibilitățile cu un smartphone în curând. Verificați. gackt-underland.jp

(Cineva îi sugerează nume de utilizator ca GACKTalk sau GACKTime pentru LINE) E un clișeu dar ar putea fi bun.

(Cineva sugerează ”GACKT dezbrăcat în____”) Da, și asta ar fi haios.

(Cineva menționează că e ziua lui TAYA) AH!...L-am văzut la audiție astăzi dar am uitat să-i spun La mulți ani...La naiba...presupun că voi aștepta până anul viitor....Ahahahaha.

(Ai de gând să contiunui să sprijini zonele distruse?) Desigur. Asta este responsabilitatea mea ca japonez, nu-i așa?

(Fanii GACKT sunt DEARS, fanii LUNA SEA sunt SLAVE, te rog numește fanii YFC) Un nume pentru fanii YFC....păi atunci, gândiți-vă voi la un nume și trimiteți-mi-l. Ar trebui să fie grozav, amuzant și interesant....

(Dă-mi lenjeria neagră) E scumpă.

(Cineva întreabă dacă mai păstrează legătura cu MIYAVI) L-am văzut la o petrecere acum ceva timp. Arăta bine.

(Spune un citat erotic) Nu m-am gândit la un astfel de citat. Sunt prea pur să-mi doresc asta. Mi-ar răni inferiorul, nu-i așa?

(Cineva întreabă dacă ce ar face dacă mai era un alt el) Presupun că, prima dată, m-aș lua la bătaie să vedem cine e mai puternic. Devin agitat doar gândindu-mă la asta.

(Cineva întreabă care a fost impresia lui de a conduce un Corvette) Este rapidă pe drum drept, dar slabă la cotituri. Ei, este o mașină americană așa că nu avem ce să-i facem. Mașinile americane își au punctele tari în altă parte. Are un simț de prezență mai puernic decât vechile mașini americane.

(Când ai făcut sex în ultimul timp?) Întrebându-mă așa nu merge. Încearcă să mă întrebi când nu fac. Prea rău, următorul!

(E adevărat că urăști dovleacul?) De unde știi? Ești o cunoștință de a surorii mele? Sau prietena bucătarului meu, Izumi? Imposibil...Eu, eu...iub...detest dovleacul.

(Cineva întreabă dacă YOU va fi următorul să ajungă pe Twitter) Probabil că nu. Încă nu are un smartphone. În esență, e încet. Și foarte încăpățânat. E teribil. I-am spus de atâtea ori să treacă la smartphone.

(Crezi că un inel pe mâna dreaptă a unei femei înseamnă că are iubit?) Nici gând. Ar putea fi o armă.

(Cineva care se simte deprimat îi cere consolare de tip S) De ce ești îngrijorat? Dacă te simți atât de deprimat, ieși afară și dă cu capul de un stâlp de câteva ori. Când ești singur, asta e tot ce ai voie să faci. Este un număr ridicol de stâlpi în lume. Întotdeauna vor fi destuli stâlpi în jurul tău să te consoleze. Oricum, fă-o de câteva ori.

(De ce îți place rock-ul atât de mult?) Nu îmi place sau dispace. Rock-ul este doar felul meu de a trăi. Asta e problema.

(Câte kg de forță ai în pumn?) Am fost la un centru de jocuri acum ceva timp și l-am măsurat la 260 de kg. Depinde totuși de joc, așa că nu știu cu adevărat....

(Sugestie pentru numele de YFC: Fried Chicken Corps) Asta nu ar merge. Asta e răspunsul tău? Atunci...presupun că voi continua....

(Ce spui de ”honey”) Îți bați joc de mine acum, nu? Chiar voi pleca (”honey” = ”dragă” = ”dear”)

(Vreau o carte-foto cu Magnum!!!) Nici gând să vând asta, nu? Aș fi banat imediat. Dacă aș fi vrut să fac asta, aș fi postat pe YouTube eu însumi!!!

(Dar am crezut că ești virgin!!) Inima mea e întotdeauna virgină. E complet virgină.

(Cineva întreabă dacă e îndrăgostit de cineva) Sunt întotdeauna îndrăgostit. Din contră, când nu sunt? Nu aș fi singur dacă nu aș fi îndrăgostit? Chiar dacă sunt 3,5 miliarde de parteneri potențiali pe pământ. Iubește. Plângi mult. Râzi mult. Atunci vei deveni o femeie bună, un bărbat grozav.

(Cineva întreabă dacă preferă misionar sau cowgirl) Depinde de numărul de persoane cu care ești, nu? Nu mai pune întrebări fără rost.

( Cineva întreabă dacă mai ține legătura cu YOSHIKI) Acum că mi-ai adus aminte, cred că m-a contactat...Mă întreb dacă e iar în Japonia...Am să-l sun.

Ei....presupun că voi pleca atunci. Să aveți o noapte minunată cu toți. Am o altă întâlnire despre piesă după asta, presupun că o voi suporta cu un zâmbet...am întâlniri până la miezul nopți în seara asta...nu uitați aceste cuvinte ”Nu există un asemenea lucru în lume ca un zâmbet nenecesar”. Adi-OS!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!