luni, 13 ianuarie 2014

Twitter 22 mai 2012

Ei atunci....ultima dată când am răspuns nu a mers bine, așa că sper că calculatorul meu este stabil astăzi. Presupun că voi răspunde tuturor. Nu am prea mult timp.

(Cineva spune că nu ar fi nevoit să interpreteze pentru a-l juca pe Jo Teigai în ”Tempest”) Am interpretat. Jo Teigai din ”Tempest” e puțin mai rezervat față de cum sunt eu de obicei. Dacă m-aș fi comportat normal, nu l-ar mai fi putut difuza pe NHK, nu? Mult din ceea ce a fost înregistrat a fost tăiat. Ei, din moment ce am crescut, cred că am ajuns și mai mult, totuși. Mergând cu viteză maximă pe autostrada hentai.

(Prietenul meu american mi-a spus ”Vreau să fac dragoste cu tine în noaptea asta”. În ce mod să-i răspund ca să-i atrag atenția?) Hmm, mă întreb....dacă mi-ai fi spus ”Rezistă cât de mult poți, până când voi termina odată cu tine”, mi s-ar învârti capul. Deși aș vrea să o spui în japoneză.

(Evaluează-mi magnum-ul) Ei, lasă-mă să îl verific. Nu îl pot evalua altfel. Oh, apropo, nu îți pot garanta că nu am să-l rup, e în regulă așa?

(Îmi place foarte mult budinca așa că visez să merg în toată țara să găsesc cea mai bună budincă, dar îți plac sânii?) Ce e cu schimbarea bruscă de subiect din întrebare. Nu înțelegeam unde duce așa că m-ai surprins. Dar trebuie să răspund. Așadar, Hanako...nu, stai...Daisuke...nu, stai...Jang Dong-gun.

(Cineva întreabă dacă a avut o noapte amuzantă-violentă cu YOSHIKI și în ce fel de loc au fost să bea) Mai întâi am fost la un bar, apoi KIRIYA și TAKUMI au venit și s-a transformat într-o petrecere ridicolă. În timp ce toată lumea bea, s-a ridicat brusc și a spus ”Am să vă bat pe toți!”. Când am întrebat ”Pe cine?” a spus ”....nu știu”. Nu înțeleg. Ahahaha.

(Cineva întreabă despre ce a vorbit cu YOSHIKI) Hmm, conținutul conversațiilor noastre este prea extrem pentru a fi făcut public, dar, ei bine, vorbim despre multe. Dar YOSHIKI întotdeauna spune ”GACKT e grozav”. Dar când îl întreb ce e atât de grozav la mine îmi spune ”....nu știu”. Cum de naiba se termină totul cu asta...E un frate mai mare teribil.

(Engleza ta e studiată în total singur?) Așa e. Deși mă gândesc că sunt multe metode diferite de a studia, cel mai important lucru este să îl faci în fiecare zi. Să scot în curând ”Ghidul de a studia engleza a lui GACKT”? Ei, din lucruri simple spre lucruri dificile spre lucruri perverse. Ar fi 90% pervers.

(Te dai cu parfum?) Nu mă dau. Beau o stică în fiecare dimineață. O sticlă mare de Platinum Egoist. Ei, asta beau în loc de Yakult. Nu încercați asta acasă , copii. Veți muri.

(Vei pune în vânzre aparatul pentru abdomen până în vară?) Hmm,  probabil nu va fi gata până în vară. Sunt alte părți la care ne-am blocat. Vreau un dezvoltator mai interesant. Aștept să mă contacteze.

(Cineva întreabă unde au dispărut JON și U:ZO de la Radio Nico Nico) CHIAR AȘA!!! Unde s-au dus...? Nu s-au întors cumva în țările lor? JON în America iar U:ZO în Mexic. Sau poate era Argentina...Sau Chile...ei, e undeva în America de Sud oricum. VENIȚI ÎNAPOI!!!

(Cineva întreabă dacă încă își bagă degetul în nas) Nasul meu? Nu folosesc degetul, ci tot pumnul și nu mă grăbesc. Folosesc pumnul. Încearcă. Chiar doare. Oh, dar ai grijă, pentru că dacă faci asta doar pe o singură parte, echilibrul tău se va strica și nu vei mai putea merge. Dacă ai de gând să o faci, fă-o pe ambele părți.

(Vreau să învăț Tae Kwon Do, dar trăiesc în zonă de țară și nu sunt locuri pentru așa ceva. E prea târziu să încep după ce termin liceul?) Nu ai ce să faci...oare să construesc un GACKT dojo în Tokyo? Și mai exact, la ce te referi prin ”zonă de țară”? Sunt multe persoane de la țară adunați în Tokyo.

(Nu am piept de care să vorbesc, dar tot pot să mă umflu în pene de mândrie?) Ahahahahaha. Fă-o. Scoate-ți pieptul chiar dacă nu ai unul. Îmi place. Fă-o imediat. Cu un sunet de ”ping”. ”Ping”. Asta e destul de sexy. ”Ping ping”. Ahahahaha. Nu am dormit așa că nu mă pot calma....

(GACKT! Vreau să-ți citesc blogul în curând) Aranjez o postare despre ședința foto pentru calendar din Okinawa acum, așa că mai așteaptă puțin. Se pare că va ieși ceva interesant. Vrei să vezi?

(Cineva spune că vrea să vadă una din petrecerile sălbatice pe care GACKT și prietenii lui le dau pentru ei însuși) Renunță, renunță. Înainte de a-ți da seama, vei merge acasă dezbrăcată. Nu poți intra decât dacă faci parte din tribul dezbrăcaților. Este diferit de cum ești pregătit să mergi dezbrăcat pentru Roppongi, dar nu te poți urca într-un taxi așa. Deși mi-ar plăcea să văd asta. O fată dezbrăcată făcând cu mâna dintr-un taxi. Mă întreb ce ar acoperi cu cealaltă mână....

(Magnum-ul meu nu a fost fericit în ultimul timp...) Vrei să-ți împrumut un prosop?

(Dacă U:ZO ar fi fost un membru din familie, care ar fi fost?) Bunica moartă.

(Cineva spune că mașina lui (probabil cea din poza cu bebelușii – vezi LINE) este grozavă și întreabă dacă este un Ferrari) Prietenii mei își lasă mașinile aici și îmi spun să le conduc. Nu îmi cumpăr atât de multe...

(Cineva întreabă dacă audițiile pentru piesă au fost publice sau private și dacă vor mai fi) Audițiile s-au terminat fără probleme. Am avut 80 de fete de data asta. Erau foarte capabile și ambiționate. Cu siguranță va fi o piesă care vă va mișca. O lume pe care eu o creez. Voi pregăti o lume pe care nu ați mai văzut-o sau experimentat-o înainte. Vă promit.

(Nu îmbătrânești în ultimul timp?) La ce te referi? Îmbătrânesc în ultimii 20 de ani și mai mult. Nu realiza acum. M-am transformat acum 20 de ani și nu mă mai pot întoarce. ”Dacă o poți vâna, vâneaz-o!” Cu aceste cuvinte în inimă, înaintez în viață.

(Hey, avem aceeași vârstă, cum ai grijă de pielea ta?) Mânâncă cum trebuie, fă exerciții și îngrijirea pielii. AI ÎNȚELES?

(Cineva spune că speră că corpul și ochiul lui sunt mai bine și că iubește mesajele de pe LINE) Nu sunt așa de amuzante. Scriu doar un mic jurnal în fiecare zi. Dacă pare că nu mai simt nici o diferență între asta și Twitter, cred că voi renunța. Vreau să devină mai interesant...

(Ești bun la sedus femei?) Nu e o întrebare sau dacă sunt bun sau nu, este o întrebare dacă este sau nu misiunea mea. Eu doar îndeplinesc misiunea care mi-a fost încredințată. Nu este asta misiunea care i-a fost încredințată fiecărui bărbat de pe fața pământului? Sunt prea mulți care au pierdut din vedere această misiune. Nu crezi?

(Ce este ”magnum”?) Este o amuletă prețioasă care te va proteja. Ai mare grijă de ea.

(Este mașina ta albă un Ferrari? Mașina e atât de aproape de pământ, grozav! Are suspensie pe aer?) Nu, este un Daihatsu Alto. Este modificată. Este mașina mea. Vrei să faci o tură cu mine? Ferrari??? Eu...nu știu ...o altă mașină ca asta...

(Să ne luptăm data viitoare!!) Ahahahahaha, grozav. Atunci, pe data viitoare, cu siguranță!!!! Posibil să ne punem și lanțuri. Așa încât nici unul să nu fugă. Grozav.

(Mi l-ai putea împrumuta pe Chacha pentru o zi?) Simte-te liberă să-l folosești oricând. Este gratis. E puțin cam neascultător, așa că nu acceptăm returnări.

(Dar Alto este fabricată de Suzuki!) A mea e făcută la comandă. Daihatsu a făcut-o pentru mine. Știu că ești gelos.

(Cineva îi dă un link către un sondaj unde a fost votat pe locul întâi pentru ”Actorul care crezi că e prea frumos”) Ce e cu acest sondaj? Este unul interesant. Ei, ce ar fi ca toți abonații mei să dea un click pe GACKT și să facem ceva foarte interesant să se întâmple. Numărul de votări e prea plictisitor. Toată lumea să voteze ca nebunii. Apoi, să-mi reportați.

(Cineva întreabă dacă are destul timp liber să răspundă la toate tweet-urile) Așa e. Cu cât cineva vorbește despre cât de ocupat e , cu atât mai mult timp liber are. Huh? Eu? Eu deja sunt în timpul meu liber, de acum 9 ani. Nu e rău, felul meu de a trăi. Din moment ce am realizat că viața mea de acum e timp liber, restul vieții mele, nu mă mai sperie nimic. Pot fi pregătit să mor în orice moment.

(GACKT!! YOSHIKI îți scrie pe Twitter!!) Ce?

(Kanji-ul pentru ”noroi/murdar” și cel pentru ”Takumi” seamănă) Hey!!! Nu spune asta!! E nepoliticos față de Noroiul meu, nu? Noroiul meu cu siguranță nu este murdar!!! E un chitarist de top. Nu-i așa, Noroi? Huh, acel kanji seamană puțin cu....oh, ei bine.

(Atunci, mă vei lăsa să-l împrumut pe YOU-san cândva?) Oh, acela este stricat momentan. Nu va fi reparat pentru ceva timp. E stricat de mai mult de 10 ani. Alege altul. Iertare.

Așa, acum mă duc la antrenament. Piesa începe în iulie, și am și un concert de aniversare de făcut. Trebuie să-mi fac trupul puternic. Nu uitați ”Nu există un asemenea lucru în lume ca un zâmbet nenecesar”, înfloriți în ploaia de astăzi și deveniți o floare frumoasă. Sunt multe persoane care pot fi salvate de zâmbetul vostru. Adi-OS!

(Yoshiki: Îți mai amintești?) Îmi amintesc!! Sau ar trebui să spun, tu ești cel care uită prea mult!! Mai lasă-mă, serios. Deși a fost amuzant așa că nu mă supăr.

(Yoshiki) Când mă întorc de la antrenament!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!