joi, 16 ianuarie 2014

Twitter 11 iunie 2012

Neața. A trecut ceva timp, huh. Ce faceți? Sunt în modul ”toată noaptea”, voi încerca să răspund tuturor pentru puțin timp. Să vedem....

(Bună GACKT-sama al meu, ce mai face Magnum?) Cumva, se simte ca dărâmat, așa că m-am enervat și am țipat la el ”Hey tu, pune KiAi!!!” A fost prea obosit de noaptea trecută, și când m-am dus acasă era atât de nepăsător că m-am întrebat când s-a întâmplat. Înțeleg asta. Dar bărbații nu ar trebui să lase capul jos. Așa că am încercat să-l însetez.

(Cineva îl roagă să vină înapoi pe Twitter repede) A fost rapid. Timpul a trecut într-o clipită. Ei atunci, din moment ce te-am făcut să aștepți, nu voi face nimic decât să-ți răspund la toate întrebările tale până plec.

(Se desparte YFC?) Așa e. Îți spun detaliile altă dată. Încă nu mi-am ”aranjat” sentimentele. E doar că, așa cum a spus și TAKUMI la NicoRadio, nu am luat decizia pe baza unor gânduri negative. Deja așteptăm să vedem ce va fi, și întâi vom face un sfârșit clar cu membrii curenți.
               
(Cineva vorbește despre piesă și nevoia de oameni cu un simț de tensiune) Așa e. E foarte greu să-i faci pe ceilalți să aibă un simț al tensiunii. Nu contează cât de mult încerci să o exprimi în cuvinte, mare parte din ea nu ajunge. Ei, asta e normal. În cele din urmă, nu am de ales decât să ies în față. Pentru că dacă lucrez mai mult decât ceilalți și voi fugi mai mult decât ceilalți, vor crede ”Trebuie să fac mai mult”. Acesta este rolul unui lider.

(Bună dimineața, să ai o zi frumoasă) Mulțumesc. Astăzi am fost treaz mai toată noaptea așa că mintea mea e clară. Oricum, nu am timp. Accelerație la maxim! Viața trebuie să fie așa. Iubesc sentimentul de a fi pe marginea prăpăstii. Să te văd!!

(Tweet blocat) Îmi place ploaia. Doar să aud sunetul ei și inima mi se liniștește. Presupun că aș putea spune că a sta în ploaie pentru puțin timp mă face să realizez fericirea care o am pe moment. Încearcă să te bucuri de ea, sunt multe feluri. Nu?

Tweet-urile curg ca Niagara astăzi....Nu le pot accesa.

(Plutești în apă?) Asta e o întrebare complet ciudată. Mă întrebi dacă plutesc sau nu în apă? Nu. Mă scufund. Mă scufund rapid la fundul apei. De asta înotul este înfricoșător.

(...) În momentul de față pregătesc piesa ”Secretele lui Yoshitsune” care începe în iulie. Ieri, membrii de la YFC au venit să ne vadă exersând. Pentru că ei vor fi cei care vor crea muzica pentru piesă. Acesta va fi ultimul proiect cu membrii aceștia. Termină rapid melodiile bune. Așteptați cu nerăbdare piesa și melodiile.

(Ai mai fost și la alte concerte în afara de cel al lui L’arc En Ciel în ultimul timp?) Mă duc la multe. Oricum, încerc sa-mi fac timp să merg la concertele și piesele oamenilor. Mă și motivează. Să mă duc acolo este important. Toată lumea, nu stați acasă, ieșiți și căutați locuri de vizitat. Sau inima voastră va putrezi.

(Ai spus că un lot de Magnum-uri va sosi....a sosit?) Sunt întotdeauna într-o continuă comandă, dar cei care le fabrică nu reușește să îndeplinească comanda. Se pare că va mai dura ceva timp până ajunge la tine. Te rog să folosești ceea ce ai momentan. Gyun!

(Îl respect pe GACKT pentru cum trăiește ca persoană, ca bărbat și ca japonez! Țintesc să trăiesc la fel) Să încercăm amândoi să fim grozavi samurai, să arătăm un exemplu demn de lăudat copiilor care ne vor crea viitorul, și să pictăm o viață minunată ca bărbați. Nu-i așa, frate?

(Ieri mulți băieți din clasa mea mi-au spus că sunt ambițioasă, crezi că bărbații nu le găsesc pe fetele ambițioase ca fiind drăguțe?) Nu e rău să fii ambițioasă. Este important. Dar nu este o diferență în felul în care te exprimi? Dacă ești cu adevărat ambițioasă, ar trebui să reziști fără a spune un cuvânt. Dacă spui multe lucruri diferite cu ușurință, vei fi prost înțeleasă. Gura ta și picioarele tale ar trebui să fie închise.

(Nu răspundem prea mult la Magnum, nu?) Evident. E ca și cum ai spune bună, nu?

(Persoana care stă în fața mea în clasă se comportă ca o gorilă și e gălăgios) Atunci devin-o rivalul lui, comportându-te ca un chimpanzeu! Nu poți pierde în fața lui! Hoohoohoohaha. Hee!!!!

(Încă nu ești căsătorit?) Am fost. Când am avut 20 de ani. Timp de 3 luni. Mulțumesc!!!

(Ai de gând să-ți cumperi un nou calculator?) Intenționez. Calculatorul meu de acum e atât de încet că nu mai pot lucra pe el. Chiar dacă era performant atunci când l-am cumpărat...Ah, am să-mi iau unul de ziua mea. Sau ar trebui să spun, dă-mi unul.

(Sunt ciudată dacă sunt S?) Femeile sunt oglinda, bărbații sunt baza, așa ar trebui să fie. Pentru că numărul de bărbați S din lume a scăzut, și numărul de bărbați ciudați M a crescut nenatural, femeile au fost forțate să devină S. Asta nu e bine. Femeile bune ar trebui să fie întotdeauna M.

(Dă-mi-l pe YOU-kun) Ok, ia-l acasă.

(Te rog spune ceva pentru cineva care împlinește 30) Femeile încep la 30 de ani. În sfârșit ai ajuns la linia de start. Pune KiAi în a deveni cea mai bună femeie de acum încolo.

(LINE nu este același lucru cu blog-ul tău?) Nu. Nu pot comunica nici cu oamenii, așa că mă gândesc să renunț. Presupun că voi vedea cum mai merge pentru ceva timp.

(Din cauză că tastezi repede faci greșeli de scris?) Iertare. Repară-le tu pentru mine.

(Și eu aștept un Magnum!!) Nu aștepta. Folosește-l pe al tău.

(Dacă bărbații au o armă numită ”magnum”, atunci ce fel de armă au femeile?) Ele au un toc care îți vor îmbrăca magnum-ul odată ce se încălzește, nu-i așa? Nu seamănă asta cu o armă?

(Care este recordul tău la săritura lungă?) Asta...e o glumă murdară? Sau este o întrebare serioasă?

(Sunt pe locul 7 în școală la examene, laudă-mă) Dacă mai învingi încă 7 persoane, un nou peisaj se va întinde în fața ta, unde vei putea ținti și mai sus. Încearcă. Încearcă să mergi cât de departe poți!!!

(Sunt japonezi care îți pot învinge Magnum-ul?) Nu este o întrebare despre cine câștigă sau pierde. Întrebarea este dacă este delicios sau nu, nu-i așa? Desigur, AL MEU e de cea mai înaltă calitate!!!! Iertare, s-a vândut tot.

(Cineva spune că îi place cum cântă și dansează GACKT) Dansez și cânt pentru că e interesant. Posibil să îngrijorez multe persoane, dar când voi muri, vă rog să se întâmple cu un zâmbet. Așa funcționează.

(Unde e U:ZO?) Nu s-a întors în Mexic?

(Mă doare spatele din cauza ciclului, ajutor!) Iertare. Este singurul lucru pe care nu îl pot face. Pentru că nu am experimentat niciodată...Tot ce pot face e să mă rog. Am să-ți trimit o rugăciune. Ommmmm. Gyu! Pon!!! Huuuu....

(Ești îmbrăcat sexy acum?)  Sunt îmbrăcat normal. Fundoshi, șosete, căciulă împletită și o mustață falsă. Frumos, nu?

(Ce măsură au sânii tăi?) Nu i-am măsurat. Atinge-i tu și spune-mi. Dar ce se întâmplă când îi atingi...Muhahahahaha.

(Ce crezi de bărbații ”erbivori”?) Hmm?? Sunt iarbă, nu-i așa? Fă-i salată și mânâncă-i.

(Fratelui mai mare nu îi plac surorile mici V-kei?) Nu e o problemă, nu? Nu îmi displac. Dacă sunt drăguțe. Fi o soră mai mică bună. Ai înțeles?

(Cineva întreabă dacă va crea și vinde yukata) Proiectul GACKT Kimono va vinde yukata iar anul acesta. Facem yukata-uri destul de drăguțe. Verifică-le.

(Atmosfera din clasa mea e una foarte rea acum, ce să fac?) Chiar acum, sari pe bancă și țipă ”Este iubire aici????” Dacă chiar vrei să se schimbe, trebuie să arăți că ai curaj să faci ceva de genul acesta. Nu este despre ceea ce cred oamenii despre tine. Ci despre cum vrei să se schimbe, nu? Încearcă.

Ei...presupun că voi pleca acum. Ceea ce va colora aceeastă zi nu sunt decât zâmbetele voastre. Nu uitați. ”Nu există un asemenea lucru în lume ca un zâmbet nenecesar”, colorați această lume putredă în nuanțe trandafirii cu zâmbetele voastre. Am să transform asta într-o zi grozavă cu un gyun-gyun. 4 iulie este evenimentul de despărțire a trupei. Toată lumea să se adune pentru un moment istoric. Adi-OS. Pe curând. Gyun!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!