miercuri, 1 ianuarie 2014

Twitter 9 aprilie 2012

Neața. Cum se simte toată lumea? Am ceva timp, așa că voi răspunde tuturor. Cred că va fi foarte puțin timp, așa că iertați-mă. Ei bine, bine, bine...

(Cineva întreabă pe TAKUMI, U:ZO și JON ce fac frunțile lor) Nu a rămas vreun semn roșu, doar un mic semn. Dacă intră în baie, vor ieși. Nu-i așa?

(Cineva spune că sunt bete și că sunt la limită și cer o injecție Magnum) Despre ce tot vorbești? De ce vine vorba despre Magnum când ești la limită? Dacă îți dau o injecție vei arde și vei muri!!!

(Sunt un plângăcios...vreau să fiu mai puternic) E în ordine, ar trebui să plângi când vrei. Dar ceea ce contează e ceea ce faci după ce nu mai plângi. Dacă plângi de frustrare, atunci mișcă-te. Dacă plângi de tristețe, atunci, fără să-ți uiți supărarea, fi la fel de bun cu altcineva. Așa se face.

(Îl interpretezi pe Riderman?) Nu-l interpretez, eu sunt Riderman. Chiar și acum, neștiut de nimeni, mă lupt cu răul ca Riderman. Dar chiar dacă mă vezi pe stradă, te rog nu mă striga. Am mâinile ocupate.

(Cum se simte Magnum azi?) E într-o formă perfectă. Întotdeauna e cu capul sus, zelos și pozitiv, făcând tot ceea ce poate.

(Cineva îi trimite o poză de la hanami) Să mergi la hanami e de asemenea un aspect unic a culturii japoneze. Oprește-te lângă cireșii frumoși, și obține o pereche de aripi ce te duc în cerul de deasupra în căutarea libertății. Florile de cireș sunt minunate. Mă întreb dacă le voi vedea anul viitor...astfel, ele ne învață cât de prețios e timpul. Efemeritatea îi face pe oameni mai buni, nu-i așa?

(Ar fi uimitor dacă ai ajunge la 100 de single-uri...) Sunt de acord. Trebuie să-mi antrenez mintea și trupul ca să nu pățesc ceva până atunci. Însoțește-mă tot drumul. Îți voi arăta cele mai mărețe vise.

(Cineva spune că îl iubește pentru că e atât de haios și rafinat) Nu sunt atât de haios, și nici rafinat. Dacă vrei un tip haios, U:ZO e cel mai amuzant, cât despre ”rafinat”...nu e nici unul care să se potrivească descrierii...Scuze. Le voi spune tuturor să fie mai rafinați. Mulțumesc.

(Glumele tale murdare sunt bărbătești și haioase! Învață-mă bazele!) Nu contează dacă gluma e bărbătească sau nu. Pune mai mult KiAi în a deveni un bărbat. Ceea ce e un bărbat se va schimba mult depinzând de cum trăiește ca adolescent și la 20 de ani. Dacă nu ești atent, nu ajungi nimic. Pune mai mult KiAi în a deveni un bărbat care poate râde chiar și când e lovit. Voi veți deveni speranța Japoniei.

(Boxerii tăi, sau fă-mă soția ta, te rog) Dacă ai destul timp liber să fii boxerii mei, mergi și vezi Orchestra Samurai Rock înființată de Iketani-kun. Se pare că următorul spectacol e pe 5 mai la sala Zero. Sunt băieți ce lucrează din greu, așa că inspiră-te de la ei și treci înapoi la școală!!

(Cineva spune că tocmai a început o nouă slujbă și-l înteabă dacă preferă ca femeile să poarte pantaloni sau fustă la costum) Dacă ești femeie, poartă fustă. Chiar și băieții vor, dar nu pot. Să înfrumusețezi locul de muncă cu feminitate e ca și cum ai adăuga o floare într-o cameră mohorâtă. Fi cea mai minunată floare care poți fi.

(Tocmai am început să învăț să cânt la chitară. Învață-mă deprinderea de a deveni bun) Ia-l pe TAKUMI din trupa mea să te învețe. E tânăr, dar foarte talentat. E cunoscut pentru asta. Atât de mult că oamenii din jurul lui îi spun Tak Matsumoto (chitaristul legendar al trupei B’z). Întreabă-l.

(Cineva îi spuune să facă un eveniment interesant sau un spectacol live) Este piesa ”Secretul lui Yoshitsune” care începe vara asta, și festivalul școlii Camui Gakuen care începe la sfârșitul anului. Te voi atinge cu cele mai profunde emoții.

(Nu am prieten, ce să fac?) Prietenii nu sunt ceea ce ”ai”, sunt ceve ce-ți faci. Nu ai destul KiAi. Nu te plânge, cheamă oamenii la tine. Dacă îți deschizi inima, cealaltă persoană cu siguranță va deschide ușa. Este KiAi.

(Cineva întreabă dacă va mai face filme cu HYDE) Dacă HYDE spune că da, atunci aș face oricând. Dintotdeauna am fost interesat să fac filme cu el. E și el ocupat totuși.

(Vreau să-l închiriez pe Magnum! Nici o șansă?) Nu închiriez.

(Cineva spune că e un fan din Koreea, și îl roagă să fie activ în viitor) Voi interpreta în Koreea cu siguranță, așa că așteaptă-mă. Pentru că întotdeauna îmi țin promisiunile. Mulțumesc că ai scris în japoneză.

(Cineva întreabă dacă în ultimul timp este vreo trupă care i-a atras atenția) Oh da....Este trupa asta, YFC. Am albumul lor tot timpul cu mine. Dar ultima melodie îmi frânge întotdeauna inima. Ciudat, nu?

(Pe locuri și SÂNI!) Ce e cu ”Pe locuri și”!!!

(Am un meditator care spune că e GACKT, ce crezi?) ....Și tu ești GACKT?...Ce ciudat...Am crezut că eu sunt...Asta e o întâlnire neașteptată.

(Ce film interesant ai văzut recent?) Cred că e intitulat ”Friends with Benefits” peste hotare și ”Stay Friends” aici, dar a fost un film amuzant. E un film la care băieții vor spune ”Știu, știu!!!” în timp ce se uită la el.

(Ești în contact cu KiriSho?(Golden Bomber)) Nu am mai vorbit cu el de când mi-a lăsat acasă im penis ridicol de mare. Poate că e de pe planeta penisurilor gigantice și s-a întors deja acasă...?

(Îl vinzi cumva pe Magnum? Vreau să-l cumpăr imediat) Îmi pare rău, ultimul nu e de vânzare. Nu a rămas nici unul în depozit. Te rugăm să ai răbdare până la următorul transport.

(Am o prietenă!) E minunat. Prețuiește-o. Dacă aștepți până ce nu mai e, va fi prea târziu.

(L-ai comparat pe Magnum cu ceilalți membrii YFC?) Nimeni nu mă va provoca...Sunt singur...

(Să iubești pe cineva toată viața este stupid?) Despre ce tot vorbești? Nu e ridicol de minunat? Să poți face asta e cel mai fericit lucru din lume. Umflă-ți pieptul. Ești cea mai fericită din lume.

(Lasă-mă să te tatuez!) Nu am mai avut niciodată o astfel de ofertă înainte...mă voi gândi la asta. Nu mi s-a mai oferit asta niciodată.

(Nu ești interesat în idoli?) Idoli?

(Cineva întreabă ce să facă dacă nu este YFC la magazinul local TSUTAYA (magazin de închirieri DVD-uri)) CE???? Adu-mi proprietarul, îl voi da afară săptămâna viitoare. Atunci cel puțin îți pot da un sărut!!! *pupic*!!!!

(Ce este rock-ul pentru tine?) Un mod de viață pentru bărbați. Nu e un gen. Ai înțeles? EU SUNT ROCK!!!!

Ei, e timpul. Plec. Să aveți o noapte minunată. Decorați-o cu cele mai bune zâmbete. Nu uitați ”Nu există în lume vreun lucru ca un zâmbet nenecesar”. Înfrumusețați priveliștea florilor de cireș noaptea cu zâmbetul vostru. Adi-OS!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!