joi, 12 decembrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 9 aprilie 2012

Adio, iubite U:ZO, ediția ”Căzând asemeni Zăpezii Argintii” (*), nenorociților!

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților...OSU!!!

Oricum,
U:ZO s-a retras din bătălie.

A fost o tabără de antrenament destul de dură în munții înzăpeziți,
Dar, el să fugă din primele rânduri atât de repede...
E de regretat!!!
Ahahahaha.

Chiar și așa, nu-l pot vedea decât ca un animal sălbatic

E o priveliște pe care am văzut-o acum mult timp pe un munte undeva...

Fie e pentru că s-a lovit la cap în timpul antrenamentului,
Fie pentru că a băut prea mult,
Să lăsăm întrebarea asta deoparte de data asta.

Totuși,
Oamenii care încă sunt atât de beți în timpul unei mahmureli sunt rari.

U:ZO, transformat într-un demon-mop și învins de YOU

În timpul antrenamentului de dimineață,
S-a prezentat cu așa o față ”anus” că era de râs,
Și am învățat de la el semnificația frazei
”Chiar există astfel de persoane...”

Chiar dacă mă gândeam că încă sunt mulți
Astfel de tipi misterioși și amuzanți în lume,
Să am pe cineva atât de amuzant pe lângă mine,
Mă face să vreau să mă tăvălesc pe jos de râs.

Demonul-mop

Transformarea în Okanda Alb(*) în toaletă

De acum încolo,
Îi voi spune în secret Okanda Alb.

La revedere, iubitul nostru U:ZO!!!
Nu te vom uita niciodată! Vreodată!!!

Probabil...

Căpitanul Studenților Juku GACKT

P.S.
Chiar dacă m-am zbătut să
Pregătesc un tort și cadouri la restaurant pentru ziua lui....
Sărbătoritul nu e aici.
Ahahahaha.

*Se pronunță ”căzând”, dar primul kanji e schimbat în ”vomă”.
*Nimeni de pe tot internetul nu știe ce sau cine e Okanda Alb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!