marți, 3 decembrie 2013

Gackt - LINE - 11 iunie 2012

Astăzi am avut a doua repetiție pentru piesă. A fost o zi importantă pentru toți membri care au împărtășit aceleași idei în termeni de scenariu, joc de scenă și organizare. Desigur, e normal ca asta să ia timp, dar nu am putut să nu observ lipsa tensiunii în staff-ul de producție. Normal, nu mă aștept ca ei să aibă același nivel de tensiune pe care îl am eu în privința presei, dar faptul că am putut termina doar jumătate din ceea ce am vrut să facem astăzi înseamnă că ne va lua două luni să terminăm ceea ce vreau să terminăm într-o lună. Sunt prea mulți dintre ei care nu înțeleg asta.
Din păcate, încă nu sunt mulți care să realizeze că este nevoie de o tensiune serioasă. Un lucru important la staff-ul de producție este să-i facă pe actori să realizeze această nevoie de tensiune, dar staff-ul însuși să nu realizeze acest lucru e pur și simplu imposibil.
În orice caz, vom realiza piesa 100% în prima zi, și o vom face 400% în ultima zi. Aceasta este GACKTism, și această atitudine nu este deloc neobișnuită pentru un entertainer, un expresionist, și un profesionist să o aibă pentru publicul care va veni să ne vadă. O piesă e diferită de o scenă live prin faptul că sunt mulți actori care vor înainta piesa împreună.
Asta, desigur, duce atât la lucruri pozitive, cât și negative. Cu cât este mai mare numărul de actori implicați, cu atât devine mai greu să refaci nivelul de conștiință. Dar nu cred că o pot face. Pentru a oferi cea mai bună scenă, pentru a crea o scenă care să-i facă pe toți oamenii implicați să se simtă cu adevărat fericiți că au luat parte, pentru a face o scenă ce va face publicul să spună ”Vreau să o văd iar” cu lacrimi în ochi după scena finală. Realizez iar cât de dificil este să creezi ceva.
De asta este interesant. Sper să pot continua să îmbunătățesc această piesă până la sfârșit. Phew...a fost iar o zi obositoare...dar mai trebuie să fac aranjamentul audio pentru piesă. Presupun că voi termina asta înainte de a se termina ziua.

A doua repetiție de astăzi = 20 de puncte. Și eu am încă multe de învățat. Continuă să înaintezi, eu!!! (ca și cum ar vorbi cu el însuși)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!