miercuri, 4 decembrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 11 februarie 2012

Cu dragoste din Los Angeles, nenorociților!!!

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților! OSSU!!!

Cum e toată lumea?
Sunt complet atacat de epuizare, nenorociților!
Și prin asta vreau să spun că emit live din Los Angeles.
De ce sunt aici?
Sunt multe aici, pentru un bărbat.

Asta e Starbucks în La Cienega

Am să apar la fiecare Starbucks din lume

Nu cereți detalii.
Asta e lipsă de finețe.
Nu vreau nici măcar să încercați să ghiciți.

Citesc scenariul în timp ce mă mișc

Am venit pentru o întâlnire despre un film.
Dacă programul se potrivește,
Vă voi putea oferi tuturor cea mai grozavă surpriză.
Acum trebuie doar să mă rog să-mi pot aranja programul meu bine.
Ei, astăzi e ziua lui YOU.
Așadar, cred că ceva bun trebuie să se întâmple....
Te roooooog să funcționezi!!!

Cina cu toată lumea în noaptea dinaintea plecării

Iertare pentru acești 2 idioți

Când i-am trimis e-mail lui YOU azi dimineață,
Chiar dacă e în sfârșit ziua lui, era în pat cu febră.
Ahahahaha.

Să râdeți în astfel de momente.
Chiar e un tip amuzant.
Deși m-a invitat la snowboarding când mă întorc.
Înainte de asta, cum merge cu albumul?
Dacă nu îl termini,
Nu poți merge la joacă, YOU-kun cu nasul curgând.

Imediat ce am sosit aici,
Am luat masa cu YOSHIKI, KIRIYA și Hiroyuki Sanada,
Deși presimt că am spus multe lucruri stranii din cauza epuizării.
Cu toate acestea, am avut o discuție bună până la urmă.

Un hotel numit MONTAGE

Mă întreb dacă va fi noapte în Japonia
Până reușesc să postez asta....
Ei, în timp ce mă lupt cu epuizarea mea,
Fac lucruri, ca de exemplu audiții.

Sunt multe lucruri care așteaptă...răbdare, răbdare

Începând ceva de la o idee la vârsta mea,
E o lecție predată mie însumi.

Nu trebuie să fiu prea mândru,
Trebuie doar să continui
În timp ce-mi spun:
”Nu este niciodată altceva decât să înaintezi”

Asta este GACKTism.
Pentru că este totodată legat de spiritul trupei YFC.

Am primit un mesaj random de la TAKUMI,
Spunând ”Fă-o frate!”
Și doar asta m-a înveselit ”YEAHH, am să dau ce am mai bun~~~!!!”

Sunt recunoscător pentru asta.

Chiar îmi place acest hotel

Astăzi mânânc la un restaurant cu o atmosferă destul de frumoasă.
E un nou hotel, și nici service-ul nu e rău.
Vreau să vin iar aici cu membri YFC.

Ei atunci, am multă treabă de făcut.
Presupun că voi da ce am mai bun!!!


Căpitanul Studenților Juku GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!