marți, 3 decembrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 27 ianuarie 2012

În mijlocul unei sesiuni grozave de înregistrare~~~!!!!

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților! OSU!!!

Oricum, aproape am terminat de înregistrat partea vocală.
Astăzi a mers destul de bine,
Așa că am reușit să înregistrăm două melodii în mai puțin de o oră.

Noua melodie a ieșit destul de grozavă.
Versurile sunt destul de rapide, așa că JON duce o luptă grea.
Presupun că așa este.

În timp ce frazele în japoneză sunt dificile,
Să le cânți atât de rapid e și mai greu pentru japonezi.
JON le va cânta de 100 de ori dacă e necesar, dar...

Îți vei distruge vocea până atunci!!!

Dar chiar dacă mă bag peste el, se face că nu mă aude.
Acesta e JON.


Dacă ai ajuns până aici,
Atunci, până ești mulțumit, până nu mai ai voce,
Continuă să cânți.

Astăzi sunt complet obosit din cauza antrenamentului de dimineață.
Sunt foarte epuizat.
Dar, ei, va trebui să trec peste cu KiAi.

Videoclipul pentru ”Mata Koko De Aimasho” e aproape gata.
Am vărsat lacrimi doar uitându-mă la el.

Vreau să-l termin cât mai repede pentru voi.
Acest album e plin de iubire.

Oricum, restul depinde de YOU și TAKUMI.
Ei, înapoi la lucru!!!


Căpitanul Studenților Juku GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!