miercuri, 4 decembrie 2013

Gackt blog - 13 februarie 2012

De la fereastra mașinii lui GACKT. Ediția LA partea I

Tuturor DEARS ai mei

Neața.
E timpul de ”noapte bună” aici...nu stați, e aproape ”bună dimineața”....
Oh în fine, nu mai contează.

E 5 dimineața aici în Los Angeles.
E de speriat că nu mă simt obosit...
Ei, nu e nevoie să mă forțez să dorm.
Aceste momente sunt strict pentru muncă și studiu.

Vreau să mă laud pentru că sunt atât de drăguț
Să mă gândesc să postez pe blog.
Sunt atât de minunat.

Ei atunci,
Din moment ce am postat atât de multe poze vechi în ultimul timp,
Presupun că vă voi oferi o privire la câte poze din L.A., de azi și ieri.
Chiar și așa,
Sunt teribil la făcut poze,
Și degetele mele habar nu au când să apese butonul.
Deși întotdeauna apăs butonul din mintea ochiului meu.
Astăzi, pentru prima dată după mult timp,
Am fost să mânânc mâncare italiană pe Sunset Street.
De fapt, acest magazin e cel pe care l-am vizitat deseori
Acum 12 ani, când eram în L.A.
Pentru câteva luni, înregistrând ”Mizerable”

Zona asta nu s-a schimbat mult în 12 ani

Stăteam într-un hotel din apropiere cu ceilalți membri,
Când brusc, mi s-a schimbat starea și am ieșit pentru o plimbare
Și să mânânc o salată.

Peisajul e frumos.
Mai mult de atât,
Din moment ce e cu fața la o stradă mare și e plină de viață.
Ei, e ca și cum ai mânca pe un acoperiș amenajat în Omotesando sau Harajuku...
Nu o pot face în Japonia,
Așa că acesta este un moment foarte special pentru mine.

Inginerul meu de înregistrări de atunci era Stan Katayama,
Și am ieșit cu el la masă.
Mi-a spus că situația în industria muzicală
E extrem de dificilă acum,
Și dacă nu ne îmbunătățim puternic propria noastră conștiință,
Nu vom mai fi capabili să facem o astfel de muzică deloc.
Ei, am avut o discuție lungă și seriosă.

Ei, la urmă, mi-a spus să fac așa lucrurile, dar.

Am să vă ofer tuturor o surpriză!!!

Am să pun formularele de aplicare într-un album,
Merg acasă la câștigător,
Cânt una din melodiile preferate
Și plec imediat.

Ei, e ceva ce m-a încântat când eram jucăuș.
Să conduc până la cineva acasă,
Să cânt brusc
Și apoi să mă întorc acasă.

E ca și cum aș fi un Ishikawa Goemon modern (echivalentul lui Robin Hood)

”Asta ar fi amuzant!!!” am ajuns să promit.
Ei, din moment ce am promis,
Mi-am contactat imediat manager-ul.

”Nu te întreb dacă o pot face sau nu, îți spun că o fac!!!”

I-am spus asta,
Și apoi am închis telefonul.

Ei, presupun că se panichează acum în Japonia,
Dar ar trebui să fac aceste lucruri amuzante,
Lucruri care pot atinge oamenii
Atât timp cât pot.

Decât să fac ceva la scară largă,
E mai bine să mă duc brusc,
Și apoi să plec brusc.

Încă nu am decis când va începe
Dar din moment ce am spus, am să o fac.

Așteptați doar.

Ieri am avut puțin timp
Între apus și cină,
Așa că am rătăcit
Până la un magazin din apropiere.

Chiar nu sunt multe persoane care să se plimbe în L.A.
Toată lumea conduce.
Deși la ora asta este timp de plimbat.

Abia dacă sunt câteva persoane.

Mi-a plăcut atmosfera când am intrat în acest magazin.
Părea că acest magazin avea doar produse de calitate,
Și prețurile erau mari de asemenea.

Așa că majoritatea clienților care veneau erau de clasă.

Nu era nimic anume ce vroiam să cumpăr,
Dar am vrut să mă plimb cu un cărucior
Așa că m-am plimbat prin magazin împingând un cărucior.

Nu e nimic ce vreau să cumpăr....

Oricum,
Cu un cărucior gol prin magazin,
Sunt doar un tip suspicios.

Gândindu-mă că aș putea cumpăra un suvenir pentru bucătatarul meu Izumi,
M-am dus la secția de mâncare italiană.

E foarte ”american” să ai un număr enorm de produse

Multe condimente care par că o să-mi placă


În timp ce eram uimit de numărul de sosuri,
Am ales câteva lucruri organice pe care nu le găsești în Japonia.

Nu știu dacă astea îl vor face fericit sau nu,
Dar m-am gândit că le va folosi cu siguranță
Pentru a face multe mâncăruri diferite...
Un gând foarte simplu...

Bază de sos de roși

Am cumpărat și multe pachete de tăiței.
Sper că o să-i placă.

Atunci,
Am părăsit magazinul, cărându-mi mâncarea,
Și m-am dus la cină cu medaliatul cu aur Kitajima Kousuke.

Mi-a oferit multă inspirație,
Și neputând să-mi stăpânesc extazul,
M-am dus la ”Rodeo Drive” noaptea.

Ei, rămân fără cuvinte la această atmosferă luxoasă.

Chiar dacă nu sunt persoane, aura de înaltă clasă se simte pe stradă

E o lume complet dioramă....


Succesul are multe forme.
Lucruri materiale, și psihice,
Dar ceea ce ai nevoie pentru a atinge orice fel de succes este
”Sentimentul de a nu renunța”.
Asta, și abilitatea de a-ți imagina (succesul).

Ei atunci,
Schimb subiectul, dar
Fiecare țară are propriul său chip.

Sunt multe chipuri chiar și pe străzile din L.A.
Dacă îți deschizi ochii să vezi acele chipuri,
Sunt multe locuri fascinante.

Plaja Santa Monica

După ce am sosit în L.A.
Am mers pe plajă pentru prima dată după câțiva ani.
Mi-am amintit multe lucruri din trecut.

”Merg întotdeauna...”

Viața e o clipită.

Culoarea apusului e diferită de cea din Japonia

Mi-am amintit că m-am gândit la același lucru.

Culoarea apusului e diferită de cea din Japonia.
Motivul pentru asta e nivelul de curățenie din aer,
Umiditate, probleme cu atmosfera...
Ei, sunt multe.
Mă întreb dacă nu cumva e o reflexie a inimii,
Ceea ce vrea inima ta să vadă să află acolo.

Frumos.

Soarele apunea în timp ce-l priveam

Cerul se schimbă în această culoare

Culoarea se schimbă cât timp privești în jur.

Aerul se schimbă în curcubeu

Astfel, ușurarea ajunge în inima mea.
E o perioadă scurtă de timp,
Dar pentru mine e foarte important.

”Așa e...am să dau ce am mai bun...”

Întotdeauna mă resetează astfel.

Am mai scris asta înainte,
Dar ”distracție” și ”amuzament” nu sunt același lucru, în ciuda asemănării.

Când simt că mă distrez,
E o senzație născută din situația când sufletul meu are loc să respire.
Pe scurt,
Există loc în inima mea pentru a mă căuta pe mine însumi mai mult.

Cu alte cuvinte,
Spune ”Fă mai mult” mie însumi.

Dar când începi să cauți asta, devine mai dificil.
Când devine dificil,
Toată lumea renunță,
Sau abandonează.

Dar,
Nu contează cât de dificilă e situația,
Încă te poți gândi că e ”amuzant”.
Dacă înaintezi cu asta în minte,
Atunci nu contează cât de dificil sau dureros devine,
Tu încă poți râde.

Experimentând acest peisaj,
Te poți reseta,
Luând pur și simplu o gură de aer.

Cu toți,
Încercați să trăiți viața mai amuzant.
Pentru că trăiești doar o singură dată.

Ei atunci, în cele din urmă,
Către cei care gândesc ”oprește-te cu această predică interminabilă....”

Sunt multe lucruri în viață care pot fi făcute
Doar de cei care le caută.

Asta este o tehnică arătată de instructorul meu Pyonsu-kun,
Campionul Japoniei la Tae Kwon Do
Când am fost la snowboarding.

Chiar dacă ești beat
Cei care pot face acest fel de lucru,
Sunt cei care, chiar și în timpul dificultăților și suferinței
Găsesc amuzamentul
Și continuă să meargă, să urmărească acel lucru.

Fă-o, ca să poți râde la sfârșit.

Așa se face o lovitură cu piciorul învârtindu-te.

Cu toți,
Oferiți vieții o lovitură/un șut!!!!

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!