luni, 9 decembrie 2013

Twitter 14 martie 2012

Neața....Cum vă simțiți? Am puțin timp liber, așa că presupun, în comemorarea lansării albumului YFC, vă voi răspunde pentru ceva timp. Ei atunci...ce avem aici...?

(Ești în Japonia?) Sunt. Pentru că e data de lansare a albumului YFC. Voi fi la radio și la Nico Nico.

(Cineva din zona afectată îi mulțumește că a venit și a dăruit flori) Trebuie să începem cu lucrurile care trebuie făcute mai întâi. Trebuie să promitem să continuăm să ducem mai departe sentimentele celor care au plecat înaintea noastră. Asta este datoria noastră, cei care trăim. Să dăm tot ce avem mai bun împreună.

(Vei face un live secret?) Încă nu ne-am decis când. Dar oricum, va fi amuzant și în stil YFC să cântăm prin surprindere într-un club. Acest gen de lucruri se vor întâmpla.

(Nu tweet-uești deloc, ce mai faci?) Pentru că nu folosesc Twitter-ul să tweet-uesc. Mă gândesc la el ca la o unealtă pentru a comunica cu toată lumea. Ei, din moment ce răspund la întrebările tuturor. E mai mult kotae-tter (îmbinare de cuvinte ”kotae” – răspuns și Twitter) Cu alte cuvinte, o tablă-răspuns. Sau poate o tablă cu răspunsuri...

Cronologia mea merge atât de repede că nu reușesc să o urmăresc....

(Cineva întreabă dacă va veni să cânte în Sendai) Desigur. Voi veni iar cu siguranță, așa că fi fată bună și așteaptă.

(Am așteptat noul album, și ca tu să vii pe Twitter. Melodia „NOT ALONE” este o melodie SMAP?) Ce naiba!!!

(Cu cine ai împărțit vin din gură în gură? Sunt geloasă) Cu Chacha....Hmm, cu cine altcineva...L-am sărutat atât de mult că nu îmi pot aminti. Vinul avea muștar Karashi în el, așa că îți înțepa buzele. Ahahahaha.

(Părul tău e negru acum, nu?) Este din cauză că am fost să ofer flori de 11 martie. Cumva, am simțit că trebuia să mă prezint așa...

(Este jenant ca o fată să o ”facă” singură?) Fă-o de multe ori. Femeile ar trebui să o facă singure de multe ori. Pentru că veți deveni experimentate. Cu cât bărbații o fac singuri, cu atât mai nepricepuți devin. Ei, pe scurt, atât bărbații cât și femeile vor termina repede. Exersează dimineața și seara!!

(Cineva spune că a cumpărat cele 3 albume YFC) Pune-le să cânte iar și iar. Vei fi umplută de energie grozavă. Și poți deveni și sexy.

(Kyaa!! Te rog, vreau și eu să beau vin din gura ta) Dacă o să am șansa. Ahahahaha.

(Cineva spune că contul lui a fost verificat) Verificare? Ce e asta?? Ei, ai spus că ești fericit pentru acest lucru, așa că presupun că trebuie să fie un lucru bun. Mulțumesc.

(Cineva spune că i-a pus prietenului ca ton de apel o melodie YFC drept cadou, în speranța că va începe să-i asculte și să poată merge împreună la un concert) Veniți la următorul concert YFC împreună. Cu siguranță ți-l vom înapoia drept un bărbat bun.

(De ce are nevoie un bărbat?) Spirit, nu? Dacă ai spirit, poți face orice. Ar trebui să fii capabil chiar dacă primești o lovitură pentru cineva cu un zâmbet. Să fii bărbat înseamnă cât de multă durere poți suporta pentru altcineva, nu? Dacă ești bărbat, îți arăți dinții și zâmbești indiferent de moment. Ai înțeles?

(Cineva spune că a urmat sfatul lui GACKT în legătură cu echipamentul de protecție atunci când a fost la snowboarding și toată lumea a fost în siguranță) Înțeleg, acesta este un lucru important. În momentul de față, exersez rotirea de 7 ori. Ei, a fost greu să nu mă lovesc, dar asta e mai important decât orice altceva. Dacă te rănești pentru că îți pasă mai mult de cum arăți, încurci pădurea cu copacii. Nu?

(Te iubesc atât de mult că nu mă pot opri. Ajută-mă) ”Te iubesc atât de mult că nu mă pot opri...” Cumva, e o frază minunată. Am început să lăcrimez....Whoa~~~~~~~~~!!!!

(Cineva spune că a absolvit ieri și în curând se va despărți de colegi) Prin multe despărțiri de bine, oamenii devin adulți minunați. Chiar dacă sunt multe, trăiește o viață în care îți îndrepți privirea spre mai multe noi întâlniri, și simte semnificația acestui lucru în oricine întâlnești. Să începem prin a fi recunoscători pentru întâlnire.

(Bună GACKT-san, ce măsură la sutien îți place?) Cum e de așteptat de la GACKT...H. Ahahahaha. (”H” în japoneză se pronunță ”ecchi”=”obraznic/sexy/pervers”)

(Pielea mea uscată e urâtă, ar trebui să o dau cu cremă) Desigur. Dar a da cu cremă și a da cu apă nu înseamnă același lucru. Doar pentru că dai cremă nu înseamnă că pielea ta va deveni frumoasă. Trebuie să o faci în apă. Dacă faci asta, vei echilibra uleiul și apa din corpul tău. Dacă faci asta, pielea ta nu va deveni uleioasă, și nu vei mai avea nici coșuri.

(Cineva îl roagă să scrie câteva cuvinte pentru persoanele singure de ”Ziua Albă”) Nu spune ”singurătate”. Te vei simți și mai singură. Cuvintele au energie. Ceea ce pui în cuvinte are putere. Se va lega de tine. Dacă ai de gând să spui ceva, spune ceva bun.

(GACKT-san, spune-i te rog lui Seito Kaicho ”Festivalul de iarnă a fost foarte amuzant. Mulțumesc foarte mult! Te rog, fă-l din nou la anul”) Okay, am să-i spun.

(Astăzi ești iar spectaculos de pervers!!) Mulțumesc!!

(Sunt singur la părinți, dar vreau un frate mai mare ca GACKT) Voi fi unul pentru tine oricând. Așa că, oferă KiAi cu un zâmbet.

(Tweet într-o limbă străină) Iertare...nu înțeleg nici un cuvânt din asta...e din Indonezia?....Lumea e un loc mare. Trebuie să studiez mai mult...

(Tweet într-o limbă străină (arabă)) Uhhh....Nu o înțeleg nici pe asta. Dar e o limbă artistică...mă întreb cum o citești. Se pare că, de la dreapta la stânga...?

(Dacă nu am un magnum ca GACKT, încă pot satisface fetele?) Hey, hey, hey, nu spune astfel de lucruri. Dacă ești bărbat, folosește tot ce ai. Ai degete și restul, nu? Fă tot ce poți, și dacă nu e bine, atunci putem discuta.

(Și dacă cupa H nu e destul de mare?) Atunci o acoperi cu iubire, nu?

(Cineva spune că a aflat că e într-un triunghi amoros cu un prieten și vrea încurajare) Sunt și astfel de iubiri. Ei, e o experiență prețioasă. Mai bine te-ai bucura de el până la sfârști. Ca atunci când privești înapoi să poți spune că a fost o experiență importantă. Dă tot ce ai mai bun.

(Cineva din zona afectată îi mulțumește pentru flori) Mulțumesc tuturor pentru munca depusă. Trebuie să fi fost multe lucruri dificile. Dar e un lucru minunat să duci ceva mai departe pentru altcineva. Ca și camarad, vă mulțumesc din adâncul inimii. Cu sinceritate, vă mulțumesc.

(Care este diferența dintre ”sexy” și ”pervers”?) Hmmmm. E dificil. ”Sexy” este energie. Depinzând de cum o folosești, abilitatea de a acționa și rezultatele pot lăsa în urmă iubire. ”Pervers” nu reiese din aceste acțiuni, sau altfel spus, este epava de la eșecul lor...ceva de genul acesta.

(GACKT-san, ești atât de erotic că am început să te strig ”Ero-Master” (ca și maestru spiritual)) Nu îmi spune maestre. Sunt încă pe drumul învățăturii și nu iau ucenici. Calea unui ero-ist este lungă și grea.

(DĂ-MI CHIIIIILOȚII TĂI) Ce ai să faci când ai să-i ai!!!!

(Cineva spune că este agresat fizic și verbal de colegi și pare să atragă persoane care vor să se bată, cum să trăiască normal și să aibă încredere?) Nu există ”normal” în viață. Dacă nu vrei să fii agresat, fă rost de o inimă puternică. Va dura ceva timp, dar asta înseamnă a învăța o artă marțială. Nu te gândi la asta, doar fă o acțiune care te va face mai puternic. Inimile slabe sunt vizibile. Muncește din greu să devii puternic, și vei putea să-ți învingi partea slabă. Ai înțeles?

Da, plec acum. Astăzi este lansarea albumului YFC. Cu alte cuvinte, toată lumea să-l asculte. Ați auzit vreodată de un album pentru care oamenii și-au dedicat viața atât de mult? Nu ați auzit, nu? Pe scurt, convingeți și oamenii din jurul vostru să-l asculte. Ați înțeles?

Pe lângă asta, voi fi la emisiunea lui Hisashi Yamada, difuzată la radio. Să-l torturez puțin? În seara asta voi fi la Nico Nico. E difuzare live, așa că încercați să vă uitați în poziția seiza. Dacă o faceți voi, o voi face și eu. Ei atunci, plec. Nu uitați ”Nu există un lucru ca un zâmbet nenecesar în lume” Adi-OS!!

@TAKUMI_YFCz Takumi-san e cu siguranță diferit de restul. Interpretarea lui Takumi-san la chitară e cea mai bună. Desigur, vreau ca grozavul de Takumi-san să continue să se antreneze. Dacă nu te oprești din inventat scuze și să îți antrenezi corpul, cu siguranță am să te concediez. Te rog, dă tot ce ai mai bun. De la fratele tău mai mare GACKT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!