sâmbătă, 7 decembrie 2013

Yellow Fried Chickenz Blog - 25 februarie 2012

Spatele meu se simte ciudat, nenorociților!!!

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților. OSU!!!!

E aproape timpul pentru spectacolul live. (1)
Nu, nu vorbesc despre nimic indecent.
Sunt pe cale să apar la ”King’s Brunch” cu JON, TAKUMI și Shinya.


Din cauza asta, încă de dimineață,
Am pus KiAi în antrenament și m-am întins prea mult.
Distanța de mișcare a spatelui/șoldurilor a crescut și se simte ciudat.
Doare, dar mișcarea e ușoară și pot să mă lovesc de acum încolo.
Ce?
Aia!!!
Iertare.


Din moment ce am dormit doar o oră,
Sincer, sunt destul de energic,
Dar mă simt cam bine, așa că e în ordine~~~!!!


Ei, presupun că am să plec.
Bucurați-vă.


Mă întreb dacă JON va putea vorbi corect...
Mă întreb dacă TAKUMI va putea vorbi corect...
Cu toți, vegheați-ii cu iubire tandră~

Căpitanul Studenților Juku GACKT

1. ”nama” înseamnă ”crud”, ”necopt” și poate fi folosit pentru a exprima ”live”, ca într-o emisiune în direct, sau ”neprotejat”, în context de sex. ”honban” înseamnă ”lucru real”, ”pe bune” și mai poate însemna ”spectacol real” (adică opusul unei repetiții) sau ”a face sex pe bune”. Deci, punându-le una lângă cealaltă, poate însemna fie ”spectacol live, în direct” fie ”a face sex neprotejat”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!