miercuri, 1 ianuarie 2014

Yellow Fried Chickenz Blog - 4 mai 2012

Am să am grijă iar în seara asta de TAKUMI!!!

Aici e Căpitanul Studenților Juku GACKT, nenorociților!!! OSU!!

Oricum, alaltăieri am venit acasă după ce am terminat o sesiune foto în Okinawa.
Am fost în Okinawa pentru pozele pentru calendar,
Dar a fost cea mai grea ședință pe care am făcut-o vreodată.
Ei, voi vorbi despre această situație pe blogul meu...

După asta,
Am decis să mă opresc în Kobe
Și să conduc înapoi spre Tokyo.
Din moment ce e Săptămâna de Aur, condițiile au fost mai aglomerate decât mă așteptam.

Mi-ar lua prea mult timp să mă duc direct înapoi în Tokyo.
Am decis să mă opresc în Nagoya și să petrec aici noaptea înainte de a mă întoarce acasă.
Ei, din moment ce a fost prima dată după mult timp când am condus singur,
Am crezut că exageram să conduc atât de mult....

În ziua următoare, am decis să încerc să conduc prin Nagoya.
A fost mai bine decât mă așteptam.



Copacii din jurul castelului Nagoya sunt verzi și abundenți.
Da, m-am simțit bine.


Din moment ce făceam poze în timp ce conduceam, nu au ieșit foarte bine.


Am renunțat și am încercat să le fac prin parbriz.

Am mers să beau ceai undeva,
Dar nu am putut găsi nicăieri unde să pot parca, în fața vreunei cafenele.
Asta este Săptămâna de Aur.
Drumurile sunt pline cu oameni.

E deja primăvară...

Compun melodii pentru YFC,
În timp ce mă gândesc la planuri pentru concerte,
Și la ziua mea și la piesă.....

Uneori actul de a gândi enervează oamenii.
Ei, abia aștept să stau de vorbă cu TAKUMI diseară.

El,
A citit scenariul cu sinceritate iar și iar
Și mă contacta să mă întrebe cum să-l facă mai bun.
E un tip sincer....
Am un sentiment bun despre el.

Se pare că YOU și Chacha vor fi online diseară,
Așa că poate îi voi suna în timpul spectacolului....

Dacă spectacolul de diseară nu merge,
Posibil să joc săptămâna viitoare.

Toată lumea, sprijiniți-l pe TAKUMI pentru mine.
Încă nu e perfect,
Dar e micul meu frățior drăguț.

Căpitanul Studenților Juku GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!