vineri, 18 aprilie 2014

Gackt blog - 15 mai 2013

Presupun că voi vorbi mai întâi...(discuția 26 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Lăsați-mă să vă prezint puțin din ce am postat pe revista-blog.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Sunt aici.
Într-un hotel în apropiere de locul unde se ține concertul.
Astăzi este spectacolul meu în Omiya.

Am fost complet obosit și în timpul antrenamentelor anterior spectacolului

Stau întins în pat acum.
Dormeam pentru că sunt puțin epuizat.
Febra nu mi-a scăzut încă de dinainte de a începe turneul.
Nu am făcut nimic, ci doar să urce de la spectacolul din Tokyo.

Pentru a face spectacolele și mai bune
Stau treaz nopțile, consecutiv.

Mă întreb dacă mă voi prăbuși înainte de spectacol...?

Apropo.
Ceva ciudat a apărut iar.
Ce este? Acel articol FLASH.
FLASH este un tabloid cu poze și bârfe, și au scris că,
”Acum câțiva ani am răpit și violat violent o fată de la un club...”

Nu am mai auzit asta înainte...
Că ar merge atât de departe în a crea o poveste,
Am trecut de furie și am fost atât de stupefiat
Că gura mea a lovit podeaua.

Mai mult, conținutul articolului are complet
O inspirație de poveste erotică.
Și asta a fost atât de imbecil că am râs.

Publicând un asemenea articol care se ciocnește cu turneul meu,
Este evident o țintă pentru a crește vânzările....
Dar oamenii mei de aici simt că
Turneul a primit o lovitură.

În echipa mea sunt persoane care pun KiAi, fiecare dintre ei

Știind că toți fanii mei au cumpărat bilete,
Și au anticpat șansa de a fi văzut în toată țara,
Au decis să-l distrugă.

Au venit să se ia de mine
Și de toți fanii mei care așteaptă acest turneu în toată țara.
Nu este o blasfemie mai mare.

Așadar,
Să le oferim lupta pe care o caută?
Probabil că sunt DEARS și fani care se gândesc la asta.

Pe scurt,
Dacă ar fi fost adevărat că
Am răpit și violat violent o femeie acum câțiva ani,
Nu m-ar fi arestat poliția imediat?
Chiar și un om de afaceri care face o poză
Sub fusta unei liceene
Este repede arestat în țara asta.

Mai mult, femeia care spune că este victimă în toate astea...
Ei, ca să ne întoarcem la subiect,
Brusc mi-a cerut 10 milioane de yeni pline de minciuni.
Este ridicol.

Nu se cheamă asta ”jecmănire” sau ”șantaj”?
Sunt o grămadă în lumea asta.

Am răspuns printr-un avocat,
”În nici într-un caz nu te voi plăti pentru o asemenea minciună!!!”
Și nu am primit nici un răspuns,
Iar următorul lucru e în tabloide...ce naiba?

Și articolul spune că tot ce vrea sunt scuze?
Hey, hey, nu tocmai mi-ați cerut bani, idioților?
Nu am nici o idee câte persoane sunt implicate,
Dar cu siguranță sunteți amatori, nu?

Așadar, vreau să spun asta tare și clar.
Cu toți, deschideți-vă urechile și ascultați.

”Nu sunt atât de disperat după femei
Încât să trebuiască să o leg pe una care nu mă place
Și să-i cer să mă satisfacă!!!!”

Serios, ce e cu drama asta?
Sincer, e atât de stupid că nici nu vreau să mă implic.

Apoi unele canale TV
Au șoptit ”Suntem îngrijorați în legătură cu sponsorii...” și asta a fost.
Serios, mai lăsați-mă.

Am adunat trei avocați excelenți pentru a contraataca asta.
Pentru că, de fapt, am pierdut ”Music Fair” și alte apariții TV.
Asta chiar e enervant.
Aici e victima voastră, aici!!!

Am decis că evident este defăimare împotriva mea,
Și o schemă a celor care vor să-l distrugă pe artistul GACKT.
Deși sunt foarte răbdător, dacă mă tratezi ca pe o bestie,
Aceea răbdare cu siguranță dispare.

Serios, este și o pierdere uriașă de bani.
Dacă vroiam să cheltui atât de mulți bani,
O făceam pe concertele mele.

Pot permite o asemenea minciună?
Pot lăsa așa ceva să treacă pe lângă?

Ce sunt întotdeauna călcate în picioare de aceste lucruri
Sunt inimile fanilor mei care întotdeauna m-au sprijinit pur.
Eu sunt deja obișnuit și pot să râd.

Sunt copii de 8 ani care s-au alăturat fan-club-ului ”DEARS”
După ce au văzut ”Akumu-chan”.
Sunt mulți părinți și copii care sunt fani.

Chiar dacă concertele pe care toată lumea le aștepta tocmai au început

Mulți dintre reporteri au copii, nu?

Necontând decât vânzările,
Ideea că poți scrie pentru mass media, câștig,
Nu e ceva greșit în asta?

Nu ai principii și idei?
Nu îți poți da seama care e diferența dintre
Ce e valoros și ce nu e?

Noi artiștii nu avem drepturi?
Cred că artiști sunt persoane despre care pot
Scrie orice și nu vor cauza probleme?
Crezi că dacă scrii orice se va vinde?
Crezi că să ne critici este un fel de dreptate?

Este un ciclu vicios.
Ei știu că scad vânzările
Și astfel, scriu povești exagerate.
Cititorii se opresc din a-i mai crede.
Așadar, trebuie să scrie povești și mai exagerate.
Apoi se opresc din a vinde și le anulează.

Asta este ceva ce realizezi dacă treci prin,
Dar recent, tabloidelor le lipsește moralitatea.

Vreau să arunc o piatră în oceanul putrezit din această țară.
Ar trebui să fie cel puțin un artist care să lupte.

Voi, familia mea,
Fiecare DEAR, luptați cu furia voastră.
Dacă suntem blasfemiați, săbiile vor ieși.

Dacă suntem zdrobiți, suntem zdrobiți.

Dacă am să fiu insultat de aceste articole fabricate,
Tratat ca o bestie, și chiar și drepturile mele călcate în picioare,
Chiar dacă îmi tăiați mâinile și picioarele
Și îmi scoateți ochii, voi lupta.

În ritmul acesta, chiar voi ajunge să urăsc Japonia.
Ce naiba e cu țara asta?
Nu devine din ce în ce mai ciudată?

Voi face public puțin din răspunsul avocatului meu.

Citiți mai mult la

Asta e tot.

Este atât de stupid.
Nu vreau să mai pierd timp pe asemenea lucruri inutile.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!