vineri, 4 aprilie 2014

Gackt blog - 25 martie 2013

Doar încă puțin....(discuția 21 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Vă voi prezenta puțin din ceea ce am postat pe revista-blog.
Încercați să citiți.
Mergeți aici pentru a citi totul.

Sunt aici.
Este 4 dimineața.
Scriu această postare
Stând pe canapeaua din camera mea de hotel.

De ce un hotel?
Pentru că nu vreau să merg acasă.
Sunt astfel de momente.
Doar am fugit de acasă puțin.

În acest moment, sunt depășit de turneul ce e pe cale să înceapă,
Și capul meu a început să fiarbă, așa că
Am fugit de acasă.
Chiar și așa, le spun celor de la birou unde sunt în fiecare zi,
Așadar staff-ul mă fugărește cu întâlnirile.

E un fel de amestec între leapșa și de-a v-ați ascunselea.

Așadar în aceste condiții, eu, GACKT,
Am fost la o școală generală din Saitama acum câteva zile.
În mod neașteptat, am ajuns să țin un curs.
Datorită unei scrisori pe care am primit-o.

Dragă GACKT,

                Bună, sunt încântată să te cunosc. Sunt Kimura Eri, în anul șase la școala generală Aoyagi Soka din Saitama. Acum, în această perioadă, scriem scrisori persoanelor pe care le admirăm sau persoanelor a căror slujbă vrem să o avem. Vreau să fiu o actriță, și-l admir pe GACKT, așadar i-am scris lui GACKT. Am început să vreau să fiu actriță după ce i-am văzut pe GACKT, Katagawa Keiko și Kimura Manatsu în ”Akumu-chan”. Muncesc din greu în fiecare zi să devin o actriță asemeni lui GACKT, întotdeauna mă uit la înregistrările mele cu ”Akumu-chan” și interpretez prin mimicarea replicilor tale mult. Știu că e brusc, dar am o întrebare.
                1) Care este numărul maxim de zile de care ai nevoie pentru a-ți aminti un scenariu?
                2) Câte zile îți ia să filmezi un episod?
                3) Am auzit că atunci când se termină de filmat la un serial sau un film se ține o petrecere, dar au voie copii?
                Mulțumesc că îmi răspunzi la întrebări. Te rog să-mi răspunzi printr-o scrisoare dacă poți. Dacă este o zi care este convenabilă pentru tine, aș fi și mai fericită dacă ai veni la școala Aoyagi și mi-ai răspunde în persoană. Mulțumesc enorm că îmi răspunzi la întrebări.

Când am contactat repede școala (pentru a aranja o întâlnire)
Profesorul și-a cerut iertare.

”Unul dintre studenții noști ți-a trimis o astfel de scrisoare?
....Îmi pare rău!!!”

Nu este nimic pentru ce să-ți ceri iertare.
Copii sunt creaturi pure,
Sunt câteva lucruri pe care le-am putea învăța
Din felul lor de a acționa direct după gândurile lor.

Chiar dacă programul meu era plin,
Dintr-un anumit motiv m-am gândit,
”Poate voi merge...”

De ce?
Ei, este greu de spus,
Doar m-am gândit că aș putea,
Și este o semnificație în a merge pentru că am gândit astfel.

Acționez pe acest fel de intuiție,
Dar nu a fost nici măcar o dată când nu a însemnat ceva.

Din întâlnirea cu acești studenți,
Sunt sigur că voi primi noi idei și inspirație,
Și sunt fericit să pot oferi un impuls copiilor
Care se îndreaptă spre absolvire.

Luând decizia de a întâlni elevi,
A apărut întrebarea despre ce ar trebui să le spun
Celor care au nevoie de îndrumări pentru carieră.

”Hmm, despre ce ar trebui să vorbesc...”
Sincer, nu aveam nici o idee.

Am fost întrebat despre acest lucru de adulți iar și iar.
Dacă sunt adulți,
Dacă este o afacere, sau prieteni,
Este ceva ca o tematică clară pentru grupuri la acel nivel, dar...

”Hmm, dar conținutul ar putea fi prea dificil pentru copii și nu e bun.
Hmm....sunt blocat...”


Turneul va începe în curând...
Voi fi și mai ocupat de acum înainte.
Să mă așteptați cu toți.
Vă garantez că vă voi impresiona.

Restul este aici..


GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!