vineri, 18 aprilie 2014

Gackt blog - 6 mai 2013

În sfârșit începe....(discuția 25 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Lăsați-mă să vă prezint puțin din ce am postat pe revista-blog.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Sunt aici.
În studio.
Unde în studio?

În oraș.
Așa e...în sfârșit începe.
E pe cale să înceapă.
Ce e?

Heeeeey.
Să nu fii la curent despre mine,
Ai un drum lung de parcurs.
Citește tabloidele pe îndelete!!!!!
Ahahahahaha.

Lăsând glumele stupide la o parte...
E pe cale să înceapă.
Turneul.

Și aceea melodie este aici. ACEEA melodie!!!!

”TURNEUL LIVE GACKT 2013
BEST OF THE BEST vol. 1 MILD și WILD”

În sfârșit, mai avem doar două repetiții.
Întârziem atât de mult că...
Ar trebui să folosesc cuvântul ”complet” (ca să descriu)
Ahahahaha.

În starea asta nu pot decât să râd.

Ei, de data aceasta sunt 2 tineri care ni se alătură,
Așadar durează ceva mai mult să ne acordăm decât am anticipat.

Îndrumându-l pe tânărul toboșar, K

Facem repetiții de dans noaptea târziu după repetițiile muzicale.

Ei, din cauză că corpul tău se epuizează.

Dar membri trupei, dansatorii și staff-ul pun KiAi.
Fiecare dintre ei sunt în poziția de a urmării tot ceea ce trebuie să facă.
Lipsa de timp e aceeași pentru toți.

Trebuie doar să o facem.

Serios, trebuie doar să o facem.

Offffff.
Trebuie doar să o facem.

Acest turneu
Se cheamă ”BEST OF THE BEST vol. 1”
Și am încercat să aleg cele mai bune din vechile mele melodii.

Desigur, sunt elemente de timp ce trebuie luate în considerare,
Și desigur melodii pe care nu le pot face,
Dar, luând în considerare vocile fanilor mei,
Am ales o listă ”zeu”, două variații....

Sincer, este ”demon”.

Chitaristul meu principal care cântă cu mine de zece ani, bunica Chacha

Doar să privești aceste melodii într-o zi de repetiție
Este o schiță însăși.
Ei, să mă plâng nu va schimba nimic.
Nu pot face nimic în legătură cu asta.
Oricum, trebuie doar să o fac....


În sfârșit, turneul 2013 începe.
Mă întreb dacă am mai fost atât de grăbtit până în ultimul moment înainte?
Asta mă întreb întotdeauna când sosește prima zi de turneu...

De data aceasta, e totul gata!
Mă întreb cât de mult timp a trecut deja de când am dormit ultima dată...
Dar, trebuie doar să o fac.

Așteptați!
Pentru că voi oferi cea mai grozavă iubire și emoție.
Ei, ne mai vedem.

Restul...

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!