joi, 17 aprilie 2014

Gackt blog - 26 aprilie 2013

Vreau mai mulți de eu (discuția 24 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Lăsați-mă să vă prezint puțin din ce am postat pe revista-blog.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Sunt aici.
În mijlocul întoarcerii în Japonia...
Sunt în avion acum.

A apărut brusc o întâlnire și a trebuit să mă duc în China.
Ei, asta se întâmplă de multe ori.

În timpul întâlnirii în China

În ultimul timp, am lucrat mai mult în Asia decât în America,
Am un sentiment că va fi mai mult în Europa de la sfârșitul anului.
Este acesta cursul erei...?

Articole multilingvistice ca acesta apar rapid...

Ei, toate țările sunt apropiate
Așadar pot spune ”Ies puțin”
Și fac o vizită.

Se simte de parcă merg să planific ceva la o rudă.
Da, complet așa...
Ca un copil care a fost trimis cu o misiune.
Ahahahahaha.

Sunt un băiat-mesager.

Ei, în termeni de cum se simte, e apropiat de asta.
Lumea devine rapid mai mică și mai mică.

”ESTE O LUME MIIIIIICĂ!!!”

Înregistrând Asia Versus...

Pot simți evoluția chiar și în emisiunile TV.
Știți deja, nu?
De noua emisiune TV,

”ASIA VIRSUS” (așa a fost scris de către GACKT)

Pentru a reprezenta Japonia,
Apar ca unul dintre jurați.

Lumea se micșorează rapid,
Și oamenii din diferite țări vorbesc în mod natural în limbi diferite.

Este ceva ce nimeni nu și-a imaginat acum 100 de ani.
Lumea creează un nou viitor
La o viteză incredibil de mare.

Ei....
Până ieri, au avut loc filmările pentru filmulețele din timpul concertelor.
Cred că încă o dată pot oferi o lucrare profund emoțională.
Un indiciu despre videoclipurile de data asta...


Fiecare zi e prea rapidă.
Aprilie deja se termină.
În ultimul timp am devenit și mai ocupat,
Și a devenit ceva normal pentru mine
Să-mi folosesc calculatorul tot timpul,
Chiar și când mă mut din loc în loc.
Chiar mai vreau câțiva de eu.

Ei atunci, urmează o repetiție la dans.
Ne mai vedem.

Restul...

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!