sâmbătă, 19 aprilie 2014

LINE - 15 mai 2013

Ce mai faceți?

Pentru prima dată după mult timp aici pe LINE.
Sunt pe cale să plec din hotelul aproape de locul de spectacol.
Avem un spectacol în Omiya astăzi.

Așadar.
Motivul pentru care postez pe LINE după o lungă absență este articolul FLASH care a fost discutat ieri.

Știți FLASH?
Ei, este o revistă de tabloide...
Au reportat că
”Am închis, am bătut și am violat o fată de la un club acum câțiva ani...”

Ideea lor este....cum să spun, excentrică....?
Nu pot să cred cât de mult pot fabrica o poveste.
Am fost mai mult decât furios, atât de consternat că mi-a căzut falca.
Conținutul se citește ca un roman erotic.

Au venit cu povestea asta pentru a-mi distruge turneul.
Clar, încearcă să vândă multe copii.
Dar nu este nimic mai nerespectuos decât asta.

Pot să înțeleg că să mă folosească duc la vinderea multor copii.
Știu că tabloidele sunt disperate pentru că vânzările lor scad.
Dar nu este doar un cerc vicios?

Pentru a vinde, continuă să spună minciuni exagerate.
Oamenii s-au oprit din a-i crede.
Ei sunt nevoiți să scrie lucruri chiar și mai dureroase pentru a vinde mai multe copii.
Asta duce la și mai puține vânzări, și în cele din urmă la anularea lor.

Atât de necunviicios....

În primul rând,
Dacă ar fi adevărat că am bătut, închis și violat o femeie acum câțiva ani,
Nu s-ar fi aflat imediat și aș fi fost arestat?

Și această femeie care se numește victimă...
Ei, să me întoarcem puțin, bursc mi-a cerut să-i plătesc 10 milioane de yeni,
Prin înmânarea unei scrisori pline de minciuni.
Nu se cheamă asta șantaj?
Este o limită până unde poți merge.

I-am răspuns printr-un avocat,
”De ce te-aș plăti pentru asemenea minciunui!!?”
Nu am mai primit răspuns de la ea...
Dar apoi a ieșit la iveală prin tabloid...ce nai...?

Articolul declară că ea pur și simplu cere scuze, dar hey, hey,
Primul lucru pe care l-ai făcut a fost să ceri bani, nu?

Ascultă.
Din moment ce este acest lucru convenabil numit LINE,
Am să spun asta tare și clar,
Așa că deschideți-vă urechile și ascultați-mă bine, OK?

”Mă descurc bine cu femeile, nu am nevoie să leg o femeie și să mă satisfacă!!!”

Par a fi un bărbat atât de mârșav?

Dacă da...

Mă voi cizela în a fi bărbat puțin mai mult.
Ahahahaha.

Ce naiba e cu toată treaba asta?

Am decis să mă lupt cu ei prin angajarea a 3 avocați excelenți de data asta.
Nici măcar eu nu am putut trece cu vederea asta.
Pot îndura multe, dar să fiu acuzat de brutalitate este....
Mai lăsați-mă, serios.

Am scris detaliile adevărului în blog-ul meu, așa că puteți citi.
Am inclus și o parte din scrisoarea-răspuns din partea avocatului (către femeie).
Este prea prea stupid....


Ei, am să dau totul în spectacolul de astăzi iar.
Ne mai vedem.
Adios!!!

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!