luni, 14 aprilie 2014

Gackt blog - 6 aprilie 2013

Pentru că e pe cale să treacă o lună....(discuția 22 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog.
Încercați să citiți.
Ca să citiți tot, mergeți aici.

Sunt aici.
Din Okinawa, unde am fost pentru un interviu.
M-am întors imediat în Tokyo
Pentru înregistrarea albumului, ședințe-foto,
Întâlniri pentru fiecare parte din turneu, pregătiri pentru filmare, și antrenament...

Fiecare zi trece într-o clipită.

Am auzit rapoarte despre articolele idioare din tabloide,
Și m-am îndreptat spre antrenament gândindu-mă ”cât de imbecil”.

Mă abțin de la alcool, pește, carne, și beau doar apă.
Ei, din moment ce turneul se apropie, restricțiile cresc repede.
Devin iritat uneori.
În acele momente, nu vreau să scriu despre articole idioate
La prima oră a dimineții, nu?
Voi scrie despre asta la sfârșit.

În aglomeratul aeroport Haneda

Presupun că voi privi în urmă la ultimele zile.
Șederea mea din Okinawa a fost grăbită de data asta.
Mare parte din ea a fost filmare, cât despre restul,
Am avut timp doar cât să curăț mormântul.
(Tradiție din Okinawa, ca urmașii să îngrijească mormintele strămoșilor)
Și nici măcar nu mi-am văzut prietenii.

Ei, nu am ce-i face.
Aceste lucruri se întâmplă.

Imediat după ce am sosit la locație

Am venit pentru muncă,
Și de la fereastra hotelului, am putut vedea locul
Pentru Festivalul Internațional de Film din Okinawa.
Când l-am văzut pentru prima dată, am fost impresionat
Că îl făceau într-un astfel de loc.

Locul pentru Festival de la distanță

Era hotelul Laguna Garden la care obișnuiam să stau.
Era cumva nostalgic.

Posibil ca spectacolul meu din Okinawa să fi fost tot acolo...

Câmpul de baseball poate fi văzut de pe teren

Asta a fost în 2009,
Așadar acesta este primul meu turneu solo în cei 4 ani.
A trecut repede.

4 ani au trecut într-o clipită.
Sunt Urashima Gakuto....
(Ureshima Taro este un bărbat dintr-o poveste populară, care vizitează un ținut magic timp de 3 zile și când se întoarce acasă, află că au trecut 300 de ani)

Aproape nu am nici o amintire să-mi fi luat o zi liberă,
Dar cumva atât de mult timp
A trecut într-o clipită.

Timpul este crud uneori.

Briza mării este grozavă

Încă o dată, biletele pentru turneul meu solo s-au vândut rapid.
Pot simți cât de mult ați așteptat.
Cererile pentru locuri extra și spectacole extra sunt infinite.

Cred că le voi adăuga unde le pot organiza,
Așadar mai așteptați puțin.

Terminând difuzarea live în prima zi,
Am vorbit cu producătorii de la stație până la 3 dimineața...


În ultimul timp am fost ascuns în studio
Cu compunerea melodiilor, scrierea blogurilor și întâlnirilor pentru turneu...
Este o paradă nesfârșită de muncă, muncă, muncă.
Fără nici măcar un moment de odihnă,
Zilele trec într-o clipită.

Cu timpul trecând atât de repede,
Oare doar eu sunt disperat să-mi doresc
Să fie 48 de ore într-o zi?

Eiiii, presupu că și astăzi voi da tot ce am mai bun...

Restul...

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!