marți, 15 aprilie 2014

Gackt blog - 16 aprilie 2013

Este...o numărătoare (discuția 23 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Lăsați-mă să vă prezint puțin din ce am postat pe revista-blog.
Încercați să citiți.
Mergeți aici pentru a citi tot.

Sunt aici.
Astăzi este zi de filmare pentru Asia Versus.

Intrarea în cabina de schimb CX

Ce e asta?
Ceeeeee, ceeee ai spus????
Nu știi????

Este o emisiune TV care e pe cale să înceapă.
Va fi difuzată simultan în 4 țări asiatice,
Japonia, Koreea, Taiwan și Indonezia,
Și ar trebui eventual să o puteți vedea și în alte țări asiatice.

Descoperim tinerele talente active în Asia,
Aruncăm o lumină asupra lor,
Și le oferim o șansă.

Puteți vedea titlul emisiunii?

Este asemănătoare cu emisiunea ”American Idol” din America.
Huh, nu știi?

Caută singur deja.

De obicei nu mă uit la TV și chiar și eu știu.
Oprește-te din a asculta atât de multe lucruri inutile tot timpul
Și învață cel puțin asta.

Știi de Youtube, nu?
De exemplu, Justin Bieber este un artist care a venit de pe Youtube.
Timpurile s-au schimbat.

Televiziunea nu mai este doar media.
Este o eră unde noile talente se nasc din lumea online.

Înainte de a merge la filmare

Eiiii....
Astăzi scriu secția ”Unde este GACKT acum?” în aceea cabină.

Am fost epuizat cu înregistrările pentru album toată săptămâna
Pentru ”BEST OF THE BEST Vol 1”.
Chiar și acum, încă sunt epuizat.

Reînregistrez și cânt iar toate melodiile.
Și numărul lor nu este așa mic.
Pentru că înregistrez și o nouă melodie.

Când cânt vechile mele melodii în momentul de față,
Sunt multe lucruri pe care le pot vedea acum.

Ce e bun acum,
Și ce era bun atunci.

De data aceasta, aprofundez înregistrarea
Studiind ce era bun atunci iar și iar.

Să-mi înregistrez propriile melodii încă o dată
Chiar mă agită.

De ce?


Fără alcool, fără carne, fără pește...
Desigur, nu mânânc nici grâu.
Și beau doar apă.

Trăind în stilul acesta de viață, înainte de a realiza,
Corpul meu s-a micșorat cu o măsură.
Stilistul meu Rocky va fi încântat.

Am intrat în numărătoarea inversă pentru turneu.
Presupun că zilele vor zbura mai repede de acum încolo.

Așteptați!!
Pentru că vă voi impresiona.

....Restul

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!