duminică, 20 aprilie 2014

Twitter 20 mai 2013

Bună dimineața. Nu, bună seara....poate. A trecut mult timp. Editez filmările pentru videoclipul la noua mea melodie acum. Se pare că această seară va fi o altă noapte nedormită. Ei atunci, să răspund tuturor pentru prima dată după mult timp? Mulțumesc tuturor că v-ați îngrijorat pentru mine. Dar nu e nevoie să vă îngrijorați deloc. Serios, când mă gândesc la DEARS, și la articolele stupide împrăștiate, mă doare inima.

(Te rog, arată-ți chipul pe Twitter din când în când) De asta sunt aici.

Le-am postat în ordinea greșită....iertare.

(Ce porți Gakuchin?) Dezbrăcat. Sunt în camera de editare dezbrăcat...Oh, stai, purtam fundoshi...

(Este GACKT!) Da, este GACKT. FLAAAASH!!! (A tot postat și a spus ”FLASH” la concertul din Gunma)

(Nu ai mai fost pe Twitter, m-am simțit singur) De asta am venit înapoi. Deși m-am decis că nu voi mai folosi Twitter prea mult. Dar sunt momente când e mai bine să răspund direct tuturor.

(Abia aștept noua melodie!!!) Noua melodie e destul de grozavă. E o melodie divină. Așteaptă. (A scris ”hârtie”, dar tind să cred că a vrut să spună ”divin”. Ambele se citesc ”kami”, dar sunt kanji-uri diferite)

(GACKT-san!! Dă-mi entuziasm) Hey, hey, entuziasmul nu e ceva ce oamenii ți-l dau, nu? UITĂ-TE LA MINE!! Sunt numit monstru și violator, și încă înaintez. Crezi că acesta este momentul să ne oprim?!! Pune KiAi și înaintează cu toată puterea, nenorociților!!!!

(Multe lucruri teribile s-au întâmplat în timpul turneului, dar abia aștept să-l văd pe frumosul GACKT la spectacolul din Fukuoka) Doar încă puțin. Fii fată bună și așteaptă. Îți voi oferi cel mai grozav spectacol. Pentru că e primul meu turneu solo după 5 ani. Așteaptă cu KiAi.

(Cineva spune că a fost impresionat de spectacolul din Tokyo) Înțeleg, ai fost impresionat. Mulțumesc. De acum încolo, trebuie să îmi recuperez condiția fizică pentru a putea arăta concertul pe care toată lumea îl așteaptă. Febra mea încă nu a scăzut. Multe lucruri s-au întâmplat, dar ”În astfel de momente, trebuie să râzi.” Am să dau tot ce am mai bun atunci.

(Cineva spune că a râs la mesajul lui de pe LINE despre reviste) Toate tabloidele sunt disperate acum și nu au integritate. Ei, din moment ce vânzările lor scad dramatic, nu au ce face, dar chiar și așa, le lipsește moralitatea. Imediat ce cred că nu pot vinde decât dacă scrii ceva, orice, extrem, nu există viitor pentru ei...În ultimul timp, tabloidele sunt atât de copilăroase și extreme, sunt demne de milă.

(GACKT-san, am devenit liceean anul acesta) Pune KiAi în a te bucura de viața de liceu. Încearcă să fii serios în tot ceea ce faci. Chiar dacă regreți, acel timp nu va mai veni înapoi. Cufundă-te în tot și fă-o până la sfârșit. Ai înțeles, frate?!!

(Te abții de la alcool acum?) Alcool, carne, pește, crab, toate băuturile în afară de apă. Renunț la toate. E un fel de ”talisman norocos” pe care îl fac înainte de un spectacol. Ei, am pierdut 9 kilograme, așa că e greu cu atât de puțină grăsime în corp. Ahahahaha.

(În ultimul timp nu pot râde, devin iritat din orice, și nu mă pot opri să nu fiu cineva pe care nu îl plac. Ce ar trebui să fac?) Vino la concertul meu. Te voi face să uiți toate lucrurile rele. Țipă până ești gol. După asta, vei observa o versiune nouă a ta. ”Am fost îngrijorat de asemenea lucruri mărunte.” Așa funcționează. Nu suferi acasă, vino la spectacolul meu și comportă-te nebunește. Vei fi împrospătat.

(Cineva spune că dansul lui TAKUMI e hilar) Imaginile cu TAKUMI din aceea revistă-blog sunt amuzante, nu? Dădea tot ce avea mai bun să mă facă să râd când eram obosit și terminat. Multe lucruri s-au adunat în ultimul timp. Mulțumesc, TAKUMI. http://ch.nicovideo.jp/channel/gackt

(Încântat să te cunosc. Vreau să-ți văd cascada din casă!) Nu este ceva ce arăt oamenilor. Este ceva sub care stau când meditez. Uneori, dansatorii stau sub cascadă. Ahahahaha.

(Cineva trimite petiția de a reinstala apariția sa la FNS) Ați făcut voi asta? Mulțumesc. Dar este în ordine. Sunt multe apariții la TV pe care nu le pot face din cauza sponsorilor. Asta nu este vina stațiilor TV. Sincer, sunt multe lucruri frustrante, dar, ei, voi apărea când va trebui.

(Ce mai face Magnum?) Întrebare proastă!!!! Nu mai pune astfel de întrebări stupide!!! Nu e evident!!! Inima mea, corpul meu, și părțile de jos sunt întotdeauna ”sus” și în stare bună, și la putere maximă!!!

(Știi cum să pilotezi un Zaku? (Gundam)) Iertare, a trecut atât de mult timp că am uitat.

Hey, hey, nu îngheța!....E atât de lungă cascada de tweet-uri și acum e complet înghețat.... MIȘCĂ MIȘCĂ MIȘCĂ!!!!!!!

(Ce schimbare simți cel mai mult când pierzi în greutate?) Mă pot mișca de 3 ori mai repede. Nu e mare lucru....
               
(Ești sătul de femei?) Nu, nu e asta. Pentru că bărbații din lume devin rapid putrezi, numărul femeilor ne-bune a crescut. Dacă erau bărbați buni, atunci numărul femeilor bune ar crește. Așa funcționează. În mare parte, lucrurile astea nu sunt mare lucru. Dacă aș fi rănit atât de mult de fiecare, atunci nu aș mai putea fi GACKT, nu?

(Cineva spune că abia așteaptă spectacolul din Sapporo) Încă puțin. Mai așteaptă. Te voi impresiona mai mult decât orice. Fii o fată bună și așteaptă!!! Abia aștept Sapporo...

(Mergi la băut cu Kiryuuin Shou (Golden Bomber)?) Dacă mă sună și îmi spune să-l iau cu mine, nu am de ales, nu? Mă sună când e ceva, ce e cu el?!!! Spune-i asta lui KiriSho!!! Când e ceva...e ACUM, nu?!!!

Aproape e miezul nopții. Presupun că e timpul să închei...

(GACKT, ești uriaș!) Nu, nu sunt. Doar că nu pot pierde cât timp sunteți voi aici. Eu sunt cel care ar trebui să vă mulțumească. Mulțumesc întotdeauna. Chiar primesc multă iubire și curaj de la voi. Chiar și când sunt pe cale să mă prăbușesc, voi sunteți acolo. Mulțumesc!!!

Ei, am trecut în următoarea zi. Ei, am fost criticat mult în ultimul timp, dar să mă cert cu ei nu va repara acest lucru. Pot răspunde matur aici. Doar să nu uitați asta ”Chiar dacă mor, nu vă voi lăsa niciodată să vă fie rușine să vă numiți fan GACKT” Asta e tot.

Ei atunci, să aveți vise frumoase. Amintiți-vă mereu să zâmbiți. Adi-OS!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!