marți, 6 mai 2014

Gackt blog - 8 iunie 2013

Mai vreau încă unul ca mine (discuția 28 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Lăsați-mă să vă prezint puțin din ce am postat pe revista-blog.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Sunt aici.
Tocmai am terminat 2 zile de concert,
Și promovarea din Osaka din această dimineață,
Și tocmai m-am urcat în Shinkansen-ul spre casă,
Aceasta este prima dată când postez pe revista-blog atât de târziu.
Iertare.

Stația Shin-Osaka este aglomerată

Sunt obosit.
Mă învârt de dimineață.
Cumva, am terminat la timp și acum iau o pauză.

Shinkansen-ul cu siguranță e strâmt

O nouă platformă a fost construită în stația Shin-Osaka,
Deși nu am putut să nu mă simt necomfortabil,
Ei, nu pot nega că se simte ca și cum a fost o înghesuială.

Ei....
Acesta este un amestec de lucruri
Pe care le-am scris în diverse locuri,
Așadar posibil să deviez puțin de la subiect.
Vă rog să lăsați mai ușor.

Despre dimineața aceasta?
Terminând două spectacole consecutive în Osaka,
Am fost complet mort.

Nu am nici o amintire după ce m-am întors ieri la hotel.
Nu mi-am schimbat nici măcar hainele....
Am adormit pe canapea purtând aceleași haine.
Ei, asta se întâmplă des,
Dar oricum, mă doare gâtul așa că am încercat să mă întind în pat.
Patul e foarte ordonat.
Nu a fost folosit deloc, dar e umed.
Ajunge așa.

"Pădurea tropicală umedă...."

Așa îi spune staff-ul meu camerei mele.

Dacă pui un pahar aici, e aburit după un minut

Pentru că umiditatea și temperatura sunt mari,
Nu poți sta acolo îmbrăcat complet.
Vei transpira și îți va fi greu să respiri.

Sincer, patul e atât de ordonat că e de râs

Întotdeauna mă trezesc din cauza hainelor mele umede
Și a durerii și zgomotelor făcute de corpul meu.

"Cumva, am supravețuit..."

Mă trezesc în fiecare dimineață cu același sentiment.
Astăzi, din nou, m-am trezit din somn,
Și sunt recunoscător că continui să trăiesc cumva.

Nu ar fi ciudat dacă aș muri la un moment dat...
Cu stilul meu de viață.
Ahahahahaha.

Ei, cel puțin sunt pregătit.

În timpul promovării, gâtul meu e răgușit, vocea mea nu se aude deloc

Când eram copil, corpul meu era slab,
Și nu puteam decât să fiu gelos pe oamenii sănătoși.
Nu puteam decât să-mi fie silă de spital.
Când am aflat din greșeală în timpul lungii mele spitalizări
Că voi trăi până la 30,
Am căzut în disperare.

"De ce doar eu?"

Am trăit gândindu-mă la asta.
M-am gândit că eram cea mai ghinionistă persoană din lume.
Îmi era fricà de moarte.

…De aici,

Spectacolele din Osaka s-au terminat, și mă întorc în Tokyo.
Sper să nu mă ”închid”…

În dimineața asta trebuie să înregistrez pentru ”ASIA VERSUS”.

Aș fi vrut să mai fie un eu, nu, trei de eu…
Staff-ul plânge…

Ei atunci, am plecat.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!