joi, 22 mai 2014

Twitter 17 noiembrie 2013

Iar e acel timp. Când am deschis Twitter-ul pentru prima dată după mult timp, a fost foarte surprinzător...presupun că mă voi loga doar când sunt în mișcare...ei atunci...

(Ai fost rănit în cutremur?) Nu, sunt bine. Deși m-a speriat din moment ce s-a întâmplat în timp ce mâncam. E toată lumea bine? (În regiunea Kanto a fot un cutremur de 5,4 grade)

(Ai răcit?) Am răcit și mor...e foarte greu...

(Sunt agitată pentru că e prima dată când te văd online) Asta e bine. Am ajuns la locație acum. Iertare...

(Ce face Președintele Consiliului de Studenți?) A spus că a răcit și că moare...e greu...

(Mașina ta de care ești îndrăgostit acum e McLaren?) Nu, e Murcielago acum. Lamborghini. O știi?

Nu e bine...conexiunea la internet e proastă...

(Presupun atunci că mesajul nu ajunge la tine) A ajuns. Desigur. Cred că vocea mea e cea care nu ajunge.

Semnalul chiar e aiurea...

(Ce lucru faci după asta?) O repetiție. Presupun că va dura până la 3 dimineața.

(E acel Murcielago purpuriu?) Nu, e un Lamborghini portocaliu acum.

(Cum îmi îmbunătățesc vibrato-ul?) Fă-ți inima să tremure! Și gâtul și vocea vor tremura. Acesta este trucul.

(Îmbărbătează-te, plângăciosule) Iertare. Voi încerca mai mult...

(Așa e, nu era un Aventador. Ai comandat un McLaren P1?) Aventa vine în curând. Va dura ceva timp pentru că e ediție limitată. Ei, nu am ce-i face.

(Te-ai tuns?) Sunt ras ca un călugăr de mult timp, știi?

(Vei face schimb de Magnum cu mine?) Ai unul bun? Nu am de ales atunci, presupun că am să-l schimb...

(Cred că persoana a vrut să întrebe ”Ai sosit?”, dar a scris greșit kanji-ul, ca ”Ai împins?”) Da. Nu fac nimic altceva...

(Lansează un album!) Taci din gură. Anticipează!

Nu e bine...Calculatorul meu s-a oprit complet...Presupun că voi încerca iar mâine...Va scrie toată lumea pe Twitter mâine cu mine?

Ei atunci, ne vedem cu toții aici mâine. Să aveți vise frumoase. Ne vedem mâine!!

Îmi pare rău că v-am făcut să așteptați. E doar pentru puțin timp, înainte de a intra la repetiții, dar îmi voi ține promisiunea și voi răspunde tuturor!!!! Pregătiți? Să începem!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Ai folosit ponzu în ultimul timp?) Ponzu nu e ceva ce folosești, ci ceva ce bei. Folosește-l corect!

(Te gândești la logo-ul G&LOVERS?) Nu, e terminat. Ceremonia de dezvelire va fi în curând, cred. E un logo destul de drăguț, și destul de grozav! Așteaptă-l.

Toată lumea, calmați-vă puțin. Comentariile vin prea repede și nu pot citi nimic!!!!

(Ce culoare ai comandat pentru Aventador?) E în două nuanțe, așa că e destul de dură...este ediție limitată pentru aniversarea a 50 de ani, așadar, vor fi doar trei mașini trimise în Japonia. Durează. Mă întreb cât de mult timp....

(Ești FOARTE GROZAV huh) Nu îmi dau seama dacă mă lauzi sau râzi de mine. Presupun că ai folosit un translator online...ahahahaha. Asta se întâmplă când folosești unul.

(Voi primi Revista Oficială prin email dacă mă înscriu pentru ea fără a face parte din fan-club?) Nu, nu o vei primi. Dacă nu faci parte din fan-club, nu ar trebui să o primești, de obicei. (Posibil să greșească, și revista respectivă să fie buletinul informativ care anunță lucruri ca date de lansare. Asta dacă nu cumva el se referă la MGG)

(Oricând mă întreb când va apărea Gaku-san, totul îmi scapă de sub control) Te-am făcut să aștepți!!!! Acum vei putea să deții totul sub control. Acum fugi și lucrează!!

(Am condus un Murcielago purpuriu, mi-a umplut inima cu bucurie) Unde???? Sau ar trebui să spun pe unde umblă acel Lambo purpuriu închis...?

(Care este visul tău?) Vis? Visul meu? Întreabă-l pe prietenul tău Matsumoto-kun! Întreabă-l despre visul meu. Și spune-i și asta ”Nu dormi în clasă!!!”

(Îmi place coafura ta) Atunci du-te și tunde-te la fel! Atunci, voi admite ceea ce ai făcut...o greșeală prostească a tinereții.

(GACKT, trimite-ne o poză cu Magnum de astăzi!) NU POT POSTA ASTA!

(Îmi plac mușchii lui GACKT, cum îi antrenezi?) Nu am ridicat niciodată ceva mai greu decât o pereche de bețe.

Să facem o strigare-răspuns pentru prima dată după mult timp. Țipați ”GACKT~~~~!!!!”

(Îți amintești de extraterestrul Shah?) Desigur...Să scriu aici unde trăiește acel extraterestru... Ehehehehehe....

(Îmi e foame, unde pot merge să-l mânânc pe GACKT?) Huh? Mergi la Gusta. E pe meniu. (Gusta și GACKT se scriu asemănător în japoneză)

(Magnum, te rog!!!) Hey, hey, voi mă luați în vizor!!! Sau ar trebui să spun, e amuzant, dar eu sunt singurul care crede că e jenant ca oamenii să facă asta? La naiba...ai mers până acolo.

(Ce ai să faci cu Murcielago când Aventador ajunge aici?) Să ți-l dau ție?

E aproape timpul. Presupun că voi mai răspunde doar la câteva.

(Cară-mă în spate) Hey! Ești mai tânăr decât mine, așa că tu să mă cari! Așa ar trebui să-ți arăți respectul față de cei în vârstă! Este fundamental. Nu uita asta!

Apropo, ați văzut noul meu ROUGE ET NOIR? Cei care nu au văzut, loviți-vă în cap cu o placă de snowboard de două ori și gândiți-vă la ce ați făcut.

(Să scriem pe Twitter ”magnum” până ajunge în trend) Atunci, toată lumea să țipe o dată. ”GACKT’S MAGNUM!!!!” Cu siguranță ajunge în trend.

Dacă cineva care nu știe îl vede, se va gândi ”Ce e asta?”…”Ce e ” GACKT’S MAGNUM”?”.

(Am comandat calendarul pentru anul următor) Cumpără 20, și dă-le pe toate vecinilor tăi. Spune-le ”E doar un mic cadou…” Contez pe tine.

(”GACKT-san” e în trend, în loc de doar ”GACKT”) Este dovada că voi existați.

(GACKT e stupid) Ești nepoliticoasă, nu? Ce e cu atitudinea asta față de cei în vârstă? Cel care spune ”stupid” e și mai stupid. Stupid, stupid, stupid. ”MAMA TA E ATÂT DE GRASĂ!!!”

(GACKT-san e iar în trend azi. Cum arată lista ta de Twitter?) A trecut demult de a fi cascadă și acum calculatorul meu merge cu încetinitorul. Se bâlbâie cu dezgust.

Ei, presupun că voi pleca atunci. Dacă nu îmi updatez calculatorul, nu voi mai putea folosi Twitter deloc…nu pot răspunde. Ei atunci, toată lumea, luminați Japonia înnourată cu zâmbetele voastre astăzi și faceți ca florile să înflorească. ”Nu există un asemenea lucru ca un zâmbet nenecesar”, nu uitați asta! Adi-OS!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!