marți, 6 mai 2014

Gackt blog - 17 iunie 2013

Lucrurile importante (discuția 29 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Astăzi este spectacolul din Sendai.

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Sunt aici.
Am terminat spectacolul din Kanazawa, Ishikawa,
Și iau o pauză la un bar.
Ei, chiar dacă iau o pauză într-un bar,
Mă abțin de la alcool acum,
Așadar îndur lucrurile cu un cappuccino normal.

Camera privată din acest bar nu e decât o cameră simplă, în stil japonez,
Așa că atmosfera e complet mohorâtă.
Nu este nici muzică...
Glumești, nu?

Dar sunt surprins de
Cât de delicios este cappuccino-ul.
Decorul aici e cel mai rău, dar gustul băuturilor chiar este grozav.
Este neașteptat, dar presupun că nu mă deranjează.

Surprinzător de delicios...

Din moment ce e chiar în apropiere de locul spectacolului,
Presupun că e probabil chiar în mijlocul lui Kanazawa...
Am văzut ceva ce semăna cu un mall.
Deși nu pot spune nimic din moment ce nu cunosc zona.

Făceam un spectacol acum câteva minute....staff-ul cară lucrurile

Astăzi a fost o zi lungă.
Înainte de spectacol, i-am certat puțin pe câțiva dintre dansatori.
Era o lipsă de responsabilitate de la cei din vârf.
Și acțiunile care, din cauza unei concepții neexperimentate,
Au pus în pericol viețile celor care fac această muncă.

Ce ar fi să lucrezi cu un semn pe spate?
Ce ar fi să lucrezi sub un semn?
(Posibil să fie un idiom pentru ”a-ți face munca cu responsabilitate”)

Mă irită prea mult,
Așa că mă voi opri aici înainte de a mă înfuria...

Ei, oricum e o poveste lungă,
Nu e vorba că mă plâng.
Probabil că nu e nevoie să postez detaliile.

Copii care participă la fiecare spectacol. De obicei suntem un exemplu pentru ei

În concluzie,
Dacă nu ești atent, și o iei ușor,
Și crezi că situația ta curentă este felul cum va fi întotdeauna,
Vei pierde din vedere cine și ce e important.

Tot ce am creat până acum
Este cristalizarea unui miracol.
Nu e ceva ce oricine poate face cu ușurință.

Ei,
Cu referire la acest incident
Sângele meu încă fierbe, dar
În cele din urmă, este și responsabilitatea mea...


Sunt momente când îmi pun la îndoială felul meu de viață.
Dar, sunt persoane care mă urmează.
Să cred în mine și să înaintez
E ceea ce trebuie să fac acum.
Nu este timp de îngrijorări.

Întotdeauna mă îndemn singur
Asemeni unei vrăji.

EU pot face asta.

Desigur, sunt foarte recunoscător tuturor DEARS
Care mă sprijină cu o grozavă putere.

Munca este ceva ce se construiește pe o bază de încredere,
Așadar viteza la care lucrurile înaintează variază enorm,
Depinzând dacă este ferm stabilită sau nu.

Totul vine acompaniat de evenimente neașteptate.
Dar spectcolul trebuie să continue...

Ei atunci, presupun că voi începe pregătirile pentru azi.

Ne mai vedem.
Sendai, așteaptă-mă.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!