luni, 12 mai 2014

Gackt blog - 8 august 2013

La ce mă gândesc (discuția 34 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Sunt aici.
Noaptea trecută, am ajuns acasă la 5 dimineața....
Chiar și așa, cumva, am ajuns să mă trezesc două ore mai târziu.
Chiar dacă am ratat deja data limită pentru revista-blog,
Eram în ceea ce se știe a fi ”panica datei limită”
Pentru că nu am putut lucra deloc la ea.

Este terifiant.

Presupun că autorii de la ”Shonen Jump”
Trăiesc în acest fel de panică.
Este oribil.

Priviți aici, dormind fără apărare....

Ei atunci,
Am mai scris despre asta înainte...
Dar nu contează cât de târziu mă pun la somn,
Întotdeauna mă trezesc înainte de 8 dimineața.

Forța unui obicei este un lucru uimitor.

Înainte, caând am încercat să prevăd media lui Nikkei,
Am spus că va trece peste 15000 în iulie,
Dar am greșit, ce rușine.

Din păcate, a ajuns la 14986 înainte de alegeri,
Și, cum e normal după alegeri,
A scăzut la 13500 din lipsa unei noi informații.

Ei, dacă o privești din punct de vedere pe termen lung,
Eforturile de a reînvia economia din Japonia chiar și cu forța
Vor continua probabil până la sfârșitul anului acesta și începutul următorului an.
Unele persoane spun că va trece de 20000.

Mă întreb...
Dacă chiar va merge atât de bine...

Ei, prim ministrul Abe muncește din greu.
A încercat forțat să învie economia japoneză
Prin devalorizarea yen-ului pe piața actuală,
Pentru anul ce a trecut.

Nikkei cu siguranță s-a întors la ultimul său nivel
Și toate astea din cauza mișcării în economia japoneză
Cauzată de schimbul valutar,
Și de așa numita recuperare economică bazată
Pe prețul creșterii acțiunilor din industrie,
Și încă nu o recuperare unde însăși companiile să meargă în unison.

Încă avem un drum lung de parcurs
Înainte ca o persoană să poată simți că
”Economia și-a revenit!”

Asta e ceea ce numim ”moartea lumii”

Cu siguranță, când trece de 16000,
Este o diferență mare între 17000 și 18000.
Deși nu cred că va dura mult timp să se apropie de 19000.
Dar asta e doar o teorie.

Alegerile Camerei Superioare s-au terminat
Într-o victorie triumfătoare pentru LDP,
Dar au apărut deja probleme
Ca de exemplu conflictul asupra problemei taxei de consum.

Ei, este o poveste amuzantă.

Este o școală care spune
”Dacă mărim taxa de consum, va preveni economia din a se îmbunătăți.”
Și o alta care spune
”Dacă permitem o creștere în taxa de consum,
Veridicitatea stategiei economice a lui Abe va fi pusă la încercare.”
Criza cauzată de acest punct de vedere
Previne economia să se îmbunătățească.

Ahahahaha.

Chiar este o poveste ”wtf?”.

Nici această coafură nu e rea

Aceasta este opinia mea,
Dar cred că ar trebui să creștem taxa de consum mai mult.

Dacă priviți la țările dezvoltate, este clar dintr-o privire.
Sistemul japonez de a avea o asemenea taxă de consum mică este de neînțeles.

Multe persoane se opun creșterii taxei,
Dar eu cred că taxa este extrem de simplă,
Un drept oferit egal tuturor celor care cumpără lucruri,
Și cel mai ușor sistem de taxare de înțeles...


În Tokyo e cald.
De fapt e mai cald decât în Kyushu.

Japonia devine din ce în ce mai nebună,
Și asta nu înseamnă că și voi ar trebui să deveniți nebuni.
Păstrați-vă spiritul pentru a nu pierde în fața căldurii
Și puneți-vă energia în a vă bucura de vară.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!