joi, 8 mai 2014

LINE 4 iulie 2013

Este a 40-a aniversare a lui GACKT.

Neața.
Concertul de aniversare din Arena Yokohama va începe în scurt timp.

Sunt recunoscător pentru eforturile staff-ului LINE
Care a lansat ”stickere GACKTCH” pe LINE de ziua mea,
4 iulie.

Acestea sunt ”stickerele GACKTCH”. Ahahahahaha.


Hmmm, ei atunci....
Astăzi am ajuns la vârsta de 40 de ani în singuranță.
Când privesc înapoi, sincer, nu cred că m-am schimbat atât de mult.

Dar, au trecut 10 ani de când am decis prima dată
Să fac lucrurile pe care evident ar trebui să le fac singur.
Îmi amintesc când am făcut 30 de ani.

Mi-am întâmpinat ziua în care am împlinit 30
Comportându-mă ca un puștan toată viața.
Am făcut ce am vrut,
Și orice mi-a plăcut (indiferent de alte persoane)
Doar am fugit nepăsător,
Și m-am luptat cu oricine s-a luat de mine.

Mă întreb dacă a fost bine să fac 30 de ani în aceea stare.
Nu am putut deveni adult peste noapte,
Dar am început să mă întreb ce înseamnă să fii adult.

Chiar și acum, nu au apărut toate răspunsurile la asta.
Doar câteva răspunsuri cu care am venit,
Sunt lucrurile pe care încă le fac acum.


”Astfel încât lumea în care trăim
Să poată fi viitorul pe care sperăm să-l creem pentru copii”.
Așa încât să devină speranța lor.
Vreau să trăiesc într-un fel care
Îi face pe copii să se gândească la faptul că adulți sunt grozavi.
Și să-i fac să-și dorească să devină adulți chiar și puțin,
Vreau să fac lucrurile care îi vor face să gândească astfel unul câte unul.
Cred că aceasta va fi ispășirea mea
Pentru că am trăit o viață concentrată pe mine până acum...

Nu pot deveni sfânt peste noapte,
Și nu vreau să fiu unul,
Doar că cu siguranță nu voi trăi într-un fel care pare negrozav,
Nu voi alege niciodată un stil de viață
Pe care alți l-ar considera jenant,
Am decis asta din adâncul inimii.

Dacă mă întrebați dacă acest fel de a-ți trăi viața este corect,
Sincer, nu știu.

Dar, pot spune sincer că aceasta este datoria unui adult,
Să facă ceea ce trebuie ca adult,
Chiar dacă sunt doar lucruri mărunte,
Unul câte unul.


Dar lumea este un loc amuzant,
Când fac lucrurile ca voluntariatul,
Sau ajut oamenii în diverse locuri,
Ajung într-un mod amuzant.
Uneori sunt criticat pentru un motiv anume suspect,
Și trebuie să mă întreb dacă este un altul ascuns.

Sunt momente în care mă enervez de absurditatea completă
Și nu-mi pot controla furia.
Am experimentat asta de numărare ori,
Dar ce am ajuns să înțeleg recent
Cu posibilitatea de a fi criticat astfel,
Este că înaintând în timp ce înduri durerea pe care ți-o oferă viața,
Este asemeni unei ceremonii de
Inițiere pentru maturitate.





Asta nu este doar despre mine.
Se întâmplă tuturor.
La orice companie, loc de muncă,
Locație, în fiecare grup de prieteni,
Vei fi atacat pentru multe lucruri.
Ți-se vor spune multe lucruri.
Atât lucruri adevărate cât și false se vor aduna pe tine,
Și vei auzi chiar și lucruri care sunt complet ridicole.
Chiar și așa, puterea de a rămâne cu zâmbetul pe față și râzând
Este un pas înainte spre a deveni adult.




Să te superi și să-ți arăți dinți
Unul la celălalt și la orice lucru înseamnă să te comporți copilărește.
Desigur, nu e că sunt furios în adâncul sufletului.
Nu e că nu mă enervează.

Dar dacă ai inima de a râde și a-i da drumul, ești mult mai matur.
Dacă poți să suporți și să găsești ceva de râs,
Ești adult în sfârșit.
Ei, așa cred că este.

Dacă nu ar fi fost așa,
Lumea ar fi plină cu lupte pentru lucruri triviale.
Adulți trebuie să fie responsabili pentru lumea aceasta.

Așadar, dacă nu devenim acest gen de adulți,
Lumea va fi plină cu astfel de conflicte.


Asta e ceea ce înțeleg acum că am făcut 40 de ani.

La sfârșitul zilei, sunt încă un copil.

Dar chiar și în ultimul timp, am devenit capabil să râd cumva.
La multe lucruri.
Chiar și așa, sunt încă un copil.
Multe sentimente au apărut în interiorul meu, și jenant,
Nu m-am putut opri din plâns încă de dimineață.
Chiar și așa, suntem adulți.
Trebuie să râdem.

Am fost în turneu în ultimele două luni
Și sincer, au fost un multe de
Lucruri dificile, lucruri neplăcute, și lucruri la
Care a trebuit să mă regândesc.
Desigur, încă nu le-am rezolvat pe toate.
În toate acestea, spectacolul a devenit de cea mai înaltă calitate,
Și voi petrece data de 4, de 6
Și finalul pe 7 la Arena Yokohama.

Voi face acest spectacol doar o dată,
Și să-l fac la Arena Yokohama este de asemenea
O bună oportunitate de a aranja lucrurile
În interiorul meu.


Aceste trei zile vor fi uimitoare.

În special Finalul Real de pe 7 iulie
Va fi grozav.

Astăzi, 4 iulie, va fi MILD pentru ziua mea,
6 iulie va fi spectacolul final WILD.

Și în ultima zi, pe 7 iulie
Nu va fi WILD sau MILD,
Este Finalul Real
”XTASY (Ecstacy)”

Am eliberat și mai multe locuri pentru 7 iulie.

Și pentru cei care încă nu m-au experimentat,
Vă voi arăta cum să deveniți sălbatici pentru aniversarea de 40 de ani a lui GACKT.

Așadar, da-ții drumul.
Puneți KiAi la putere maximă.

Ar trebui să încercați să vă simțiți într-un mod
Pe care nu l-ați mai simțit înainte,
Ce vă va face inima să tremure.
Veți realiza că asta e ceea ce înseamnă emoții reale.

BEST OF THE BEST ~FINAL 3 DAYS~ va fi legendar.

Puneți KiAi și da-ții drumul!!!

GACKT

Ei atunci, adevăratul spectacol începe acum.
În sfârșit.

Este BEST OF THE BEST FINAL.
Ne mai vedem.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!