miercuri, 28 mai 2014

Gackt blog - 7 ianuarie 2014

Originalitate (discuția 48 a revistei-blog extras)
Canalul GACKT - discuția 48 a revistei-blog 24.12 (24 decembrie 2013)


Dragi mei LOVERS

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.


În momentul de față sunt în tren,
Întorcându-mă în Tokyo din Sendai.



Asta va fi probabil ultima dată când scriu această secțiune.
De săptămâna viitoare...sau ar trebui să spun, de anul viitor,
Voi începe cu un nou sentiment.

Ei, revista-blog a mers bine până acum.

Asta probabil pentru că TAKUMI face o treabă bună ca astistent-editor
De a-mi aprinde un foc sub fund înainte de a se apropia data-limită,
Și îmi oferă entuziasm pentru ea.


Încă o dată, mi s-a spus de către Președintele Consiliului de Studenți a școlii Camui Gakuen
”Te rog vino să vezi spectacolul final din campusul Sendai!”
Așa că m-am grăbit spre Sendai...
Dar în Sendai era frig...foarte frig.


În timp ce eram într-un colț,
Sprijinind munca grea a Președintelui la Festivalul școlii,
Și membrii F9, sincer, capul meu era plin cu
Concertul clasic care urmează pe 26.

Mai bine sau mai rău, muzica clasică are o barieră puternică în jurul ei.

Odată ce te afunzi în ea, nu te poți opri.
Dar dacă nu te afunzi, nu vei fi interesat deloc.
Cam așa e.

Vreau să arăt tuturor puțin din punctele bune a muzicii clasice.
Ceea ce voi putea numi tradițiile muzicii sunt aici.
V-ați gândit vreodată de ce instrumentele
Pe care le știm și-au păstrat aceeași formă atât de mult timp?



De exemplu, sunt instrumente
Ca sintetizatoare și Electone
Care fac multe feluri de sunete, nu?

Dacă le privești pur și simplu din punct de vedere al convenabilității,
Aceste feluri de instrumente sunt mult mai eficiente.
Dar, nu este nimeni care să fie cunoscut
Ca cel mai bun instrumentist sintetizator din lume.
Asta pentru că instrumentul nu are un sunet al lui.


Instrumentele, toate, au propriul lor sunet.

E pentru că sunt sunete pe care nici un alt instrument nu le poate face.
Vioara scoate sunete pe care doar vioara le face.

Dar un sintetizator poate face diferite sunete.
Poate reda sunetele altor instrumente,
Dar nu are unul al său.

Asta este asemănător cu acei cântăreți care îi imită pe alți.
Sunt mulți imitatori care au abilități considerabile.
Sunt unii care au abilități tehnice surprinzătoare.

Așadar, de ce nu o pot face ca și cântăreți?

Pentru că nu sunt originali.

Este un concept universal de originalitate.

Este o valoare ce vine din originalitate.
Aceea valoare transcende indiferent dacă e bună sau nu.

Și când aceea originalitate este rafinată mai departe,
Ajunge să se refere la ea ca fiind domeniul unui zeu,
Sau un miracol și devine o legendă.


Desigur,
Numărul de cântăreți și instrumente care ajung în acel teritoriu,
Este extrem de mic.

Dacă vorbim de instrumentele cu corzi, cum ar fi viorile.
Sunt Stradivarius, Guarneri, Amati.

Dacă sunt piane, atunci sunt
Steinway, Bosendorfer, Bechstein...

Cam așa ceva...


Pentru a lăsa un semn în lume,
Sunt câteva elemente necesare,
Dar de ceea ce ai nevoie cel mai mult...sau ar trebui să spun,
Fără de care nu poate fi absolut nimic făcut
Este ”originalitatea”.

Originalitatea este prima,
Apoi numărul de persoane ce se alătură să imite.

Dar originalitatea va deveni instant o legendă.
Ei, așa este.

Conceptul de originalitate este important, nu?



Ei atunci,
Să vorbesc despre ce s-a întâmplat odată ce m-am întors din Indonezia?

Întors din Jakarta,
Am aranjat să fac ceva ce am decis să fac anul acesta.

Ce este?

”Să mă distrez cu asociații mei,
Staff-ul, membrii trupei, dansatorii mei,
Și prietenii lor”

Ei, lăsând la o parte scara acestor lucruri,
Am o tendință să le uit.
Dacă nu decid când să le fac,
Atunci întotdeauna ajung să spun că sunt foarte ocupat.

Așadar, am decis ca în această lună

Să avem un grătar în stil GACKT.



În cele din urmă, la sfârșitul anului,
Este concertul cu Orchestra Filarmonică Tokyo.
Cred că de acum încolo voi lua mai multe provocări noi ca aceasta.
Trebuie să fac un spectacol peste hotare în curând.
Primesc multe oferte, dar programul și condițiile din contract nu sunt niciodată corecte.
Dacă am să-mi fac spectacolele MELE,
Ar fi dificil...
Poate voi face o altă trupă ca YFC
Ce poate fi activă peste tot în lume.
Oricum, începu cu multe lucrui anul acesta.
Ar trebui să așteptați cu nerăbdare.
Ei atunci,
Am plecat la repetiții.


GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!